Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Як цукор впливає на мозок?
Коли ви їсте щось солодке, ваші смакові рецептори, кишечник і мозок починають реагувати на цукор. Активація системи винагороди в цьому випадку така ж, як і при споживанні речовин, що викликають залежність, наприклад, алкоголю чи нікотину, адже надлишок цукру призводить до виділення великої кількості дофаміну і стійкого бажання отримати його ще. Ніколь Авена пояснює, чому солодощі повинні прийматися в малих кількостях і нечасто.
0Чому в жінок відбуваються менструації?
Спільною ознакою деяких ссавців нашої планети є наявність менструального циклу. Люди входять до невеликої групи тварин, які мають менструацію. Так в чому ж сенс цього рідкісного процесу?
0Таксономия Блума
Вы никогда не задумывались, какие цели и конкретные задачи ставит перед собой педагог перед тем, как войти в класс? Как они связаны между собой? И как проверить, достигаются ли поставленные цели? Этими вопросами задался в 50-х годах XX века профессор педагогики Чикагского Университета Бенджамин Блум. Пытаясь привести к единой системе набор разрозненных целей и задач, мистер Блум создал теорию, которая вот уже шестой десяток вызывает бурные споры и обсуждения. В своем фундаментальном труде «Таксономия Oбразовательных Целей: Сфера познания» Блум попытался сконструировать иерархию образовательных целей, охватывающих когнитивную область, которая шаг за шагом описывала бы уровни человеческого мышления и вытекающие отсюда задачи обучения. С точки зрения Блума, цели обучения напрямую зависят от иерархии мыслительных процессов, таких как запоминание (remembering), понимание (understanding), применение (applying), анализ (analizing), синтез...
0ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.
Працівникам освітніх закладів завжди треба пам’ятати, що гіперактивність, це не особливості темпераменту чи характеру дитини, не наслідок виховного процесу батьків, а медичний діагноз! Тому батьків треба сприймати не як першопричину «поганої» поведінки дитини, а спробувати зробити їх союзниками і разом, об’єднавши зусилля, допомогти дитині адаптуватися в колективі та отримувати знання. 1. Педагогам було б корисно знати ознаки синдрому дефіциту уваги, адже це ключ до розуміння малечі. Вчителі мають орієнтуватися в особливостях сприймання, уваги, пам’яті гіперактивних дітей, щоб в якомога доступнішій формі організувати розумову діяльність. 2. Дитина з гіперактивністю повинна завжди бути «на виду». Краще, якщо основне місце сидіння в класі буде в центральному ряді, на першій парті або навпроти стола вчительки. Так педагог може максимально стримувати увагу дитини, а для дитини це можливість швидко...
1Як познайомити дітей з концепцією часу
«Завтра», «через тиждень», «після сну», «через місяць», «почекай хвилинку» й т. п. Усі ці відрізки часу дуже складні для розуміння маленькими дітьми! Далі в статті запропоновано поради, які допоможуть батькам пояснити ці принципи лише за кілька хвилин. «Ми виходимо за двадцять хвилин!». Вам це речення зрозуміле, тому що ви знаєте, що за цей проміжок часу вам необхідно скласти одяг і прибрати посуд зі столу. Для вашої трирічної дитини це як китайська грамота. Насправді, вона розуміє лише одне: «Ми збираємось йти». У неї ще дуже туманне уявлення про час. Ви можете знайти величезну кількість літератури, присвяченої дітям віком від чотирьох до шести років, в якій говориться, що такі поняття, як «завтра», «через тиждень», «через три місяці», не мають для дітей жодного смислового навантаження. Діти лише знають, що ці вирази означають майбутнє або, якщо конкретніше,...
0ЗАМЕНЯЕМ ТОКСИЧНЫЕ РОДИТЕЛЬСКИЕ ФОРМУЛИРОВКИ НА ПОЗИТИВНЫЕ
Полтора месяца назад мы сделали обзор родительских практик, из-за которых в детях не формируются маркеры насилия и есть опасность, что дети вырастут потенциальными жертвами насилия или насильниками. Мы подробно рассказали, как делать и говорить нежелательно. Но читателям не хватило альтернативы – как делать можно и нужно? Давайте разбираться, как токсичные родительские формулировки заменить на позитивные и поддерживающие. Сочувствие и конструктив против разбора полетов Если ребенка обидели. Токсичные формулировки: За что тебя побили А что ты сделал, что учительница ругалась А зачем ты взяла его машинку Как можно сказать? Сочувствую, что Вася тебя ударил, это обидно. Вася поступил нехорошо. Вы с ним поссорились, из-за чего он начал драться Понимаю, это неприятно, когда учительница ругается. Хотя понимаю и ее – трудно, когда дети шумят на уроке. Постарайся не шуметь на уроке, хорошо Шуми на...
0Если ваш ребенок плохо учится
11 доказательств, что оценки в школе не доказывают ничего.
08 самых частых ошибок родителей, из-за которых дети начинают врать
Вряд ли на земле есть хоть один человек, которому ни разу в жизни не приходилось лгать. Мы сталкиваемся с враньем ежедневно, но впадаем в ступор, когда лжецом оказывается наш же ребенок. Ребенок знает о последствиях Часто ребенок начинает врать, потому что знает, что за правду может быть наказан. Начните поощрять честность (например сделайте наказание менее суровым или замените его беседой), тогда чадо перестанет бояться правды. Ребенок не хочет огорчать Дети нас любят, а потому не желают огорчать. Если в вашей реакции на его признания будет меньше мрачности, вскоре малыш перестанет бояться ранить родителей правдой. Он не врет, а фантазирует Иногда ребенок может выдавать желаемое за действительное: рассказывать о своих фантастических приключениях или уверять окружающих, что у него...
0Як розвинути навички саморегуляції в дитини
Батьки дворічної дитини можуть щодня зіштовхуватися з її істериками. Це очікувано та знаходиться в межах вікової норми. Однак, коли дитина досягає шкільного віку, а її поведінка все така ж імпульсивна – це свідчить про проблеми з контролем емоцій. Саме в умінні контролювати свої емоції полягає різниця між дворічною й п'ятирічною дитиною. Допомогти дитині навчитися контролювати себе – головне завдання батьків у цьому віці. Іноді й старшим дітям важко справлятися з емоційними імпульсами, навіть якщо вони не супроводжуються нападами істерики. Що таке саморегуляція? Саморегуляція – це здатність контролювати свої емоції й поведінку в залежності від ситуації. Вона охоплює вміння справлятися з сильною емоційною реакцією на різні стимули, що травмують, уміння заспокоїтися, коли ви засмучені, а також уміння справлятися з роздратуванням без емоційних спалахів. Ці навички допомагають нам досягати життєвих цілей, попри непередбачуваність зовнішнього світу й...
0Як допомогти дитині набути впевненості в собі
Діти часто страждають від невпевненості в собі, що суттєво заважає їм досягати успіху в навчанні, спілкуванні та інших важливих життєвих сферах. Пропонуємо прості поради, дотримуючись яких, ви допоможете своїй дитині стати набагато впевненішою й досягти всіх поставлених цілей. Пояснюйте, за що ви хвалите дитину Маленьких дітей потрібно підбадьорювати, коли вони вчаться повзати, кидати м'яч або малювати геометричні фігури. Однак з часом дитина так звикає до похвали, що не розуміє, чи дійсно вона зробила щось вартісне, коли її хвалять, чи ні. Вона також відчуває, коли ви перебільшуєте («Ти побудував найбільшу вежу, яку я коли-небудь бачила!») й може проігнорувати ваш комплімент. Не хваліть дитину, якщо вона зробила те, що ви її попросили зробити. Якщо вона почистила зуби або склала одяг у шафу, досить просто подякувати їй. Уточнюйте, за що ви хвалите дитину. Наприклад, замість того, щоб сказати: «Твій малюнок прекрасний», скажіть:...
0