Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Побажання собі
Розминка підвищує групову енергетику, посилює доброзичливу атмосферу в групі.Вид разработки: Ритуалы открытия/закрытия, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиПОДАРУНОК
Тілесні розминки.
0Подобається - не подобається
Ця розминка допоможе зняти напругу і викликати сміх.
0Потягушки
«Спокійна» розминка-фіззарядка. Застосовується, коли обмежений час. Кілька рухів знімуть втому і налаштують на подальшу роботу.
0Правила безпеки: учимо дітей, не лякаючи їх
Многие дети сегодня живут жизнью прав – их домашние обязанности не обозначены и, соответственно, об их выполнении не спрашивают. В основном это происходит потому, что родителям порой гораздо легче сделать работу самим, особенно тогда, когда они хотят сделать ее правильно (то есть так, как считают нужным). Родители устают от уговоров, требований и угроз. И вместо того, чтобы учить детей ответственности, они смиряются даже с половинчатыми усилиями, довольствуясь тем, что их малыши, по крайней мере, хоть что-то делают. Вот и получается, что даже если у детей крайне мало обязанностей по дому, они могут жаловаться, что находятся чуть ли не в рабстве по сравнению с беззаботной жизнью своих друзей. М-да... Воспитание детей, имеющих одни лишь права Когда мы делаем всю работу и решаем проблемы вместо наших детей, по существу, наши действия говорят о том, что они не способны делать это самостоятельно. Так, когда их комната становится не просто грязной, а захламленной, мы...
0Приховане золото
Не судіть про книгу по обкладинці.
0П’ять ігор-п’ятихвилинок для молодшої школи
Якщо в запасі у вчителя недостатньо часу, щоб влаштувати повноцінну корисну гру, на допомогу прийдуть ігри-п’ятихвилинки. Та й у літніх шкільних таборах їм будуть раді. Це не просто розвага, а спосіб для дітей змінити вид діяльності та отримати важливий досвід. «Алфавіт» Об`єднайте дітей у групи по четверо. Кожній групі роздайте по чотири букви. Вони мають бути різними для кожної команди. Завдання: протягом трьох хвилин діти мають вигадати та записати якомога більше слів, які розпочинаються із цих букв. Після того, як визначений час минув, діти зачитують написане, а клас рахує, чия команда впоралася найкраще. Переможуть ті, хто пригадав найбільше слів. Діти вчаться: виконувати завдання в ситуаціях обмеженого часу, працювати в команді, бути творчими та слухати один одного. «Знайди предмети» Бажано проводити цю гру перед закінченням уроку. Сформуйте чотири групи дітей. Кожній групі роздайте по аркушу паперу з...
0Ріпка
гра для зняття напруги.
0Розробки Першого уроку у 2015–2016 н.р.
Інститутом проблем виховання НАПН України розроблено й упорядковано методичні матеріали на допомогу вчителям у проведенні Першого уроку у 2015–2016 н.р. (відповідно до листа МОН України 1/9-354 від 24.07.2015 р.) Автори-упорядники: Журба К.О., Кириченко В.І., Киричок В.А., Петрочко Ж.В. Матеріали містять: орієнтовні конспекти уроків для учнів початкової, основної і старшої школи; орієнтовну тематику уроку, що відповідає принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді; цитати та висловлювання відомих людей щодо патріотизму; інші додаткові матеріали, які вчителі можуть використати на уроці. Сподіваємося, що запропоновані матеріали стануть у нагоді. Заздалегідь вдячні за зворотний зв'язок. Адреса розміщення матеріалів: офіційний сайт Інституту проблем виховання НАПН України http://ipv.org.ua/novini/uroki-patriotizmu.html
0Руханка «Черепаха Аха»
Чудова руханка-фізкультхвилинка для дошкільників та учнів початкових класів. Вірш та мелодія Ганни Чубач.Вид разработки: Аудиоматериалы, Видеоматериалы, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Движение и закаливание