Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
11 правил ранкової зарядки для дітей
Про користь зарядки можна, напевно, і не говорити. Ранкова зарядка і заряджає енергією на цілий день, і зміцнює тіло та м’язи, що сприяє правильному розвитку, і оздоровлює організм, адже зарядка значно зміцнює імунітет. Як дорослого, так і дитини, доречі. Крім того, ранкова гімнастика виробляє в організмі «гормони щастя», що приносять задоволення та відчуття піднесення протягом цілого дня. Щоб привчити малюка (та й себе) до ранкової активності, слід не пропускати зарядки кожного дня. Якщо вирішили розпочати робити зранку зарядку – робіть, не пропускаючи. Варто лиш раз пропустити і все – вважайте, що вашій чудовій ідеї кінець. Крім того, щоб відчувати приємну насолоду від ранкової зарядки і щоб дитина робила її з радістю, слід пам’ятати про кілька правил. Дотримуйтесь їх і ви станете справжньою спортивною сім’єю. В здоровому тілі – здоровий дух. 11 правил ранкової зарядки для дітей 1. В теплу пору року краще надати...Вид разработки: Информационные сообщения0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Движение и закаливаниеОповідання про Петрика (розвиток емпатії)
Завдання учням: прочитати оповідання, порахувати кількість образливих тверджень та написати замість них доброзичливі або ж написати слова підтримки Петрику для кожної ситуації. Також можна запропонувати написати позитивне завершення оповідання.Вид разработки: Анализ ситуаций, Метафоры1
Тематика: Эмпатия, оказание помощи, Решение проблем и конфликтовРелаксаційні вправи для молодших школярів
Релаксаційні вправи найкраще проводити під спокійну музику. Регулярне виконання цих вправ робить дитину більш спокійною, врівноваженою, а також дозволяє дитині краще зрозуміти свої почуття. В результаті дитина володіє собою, контролює свої деструктивні емоції і дії. Релаксаційні вправи дозволяють дитині опанувати навички саморегуляції та зберегти більш рівний емоційний стан. Вправа «Муха» Мета: зняти напруження з м’язів обличчя. Нехай дитина зручно сяде: руки вільно лежать на колінах, плечі та голова опущені, очі заплющені. Та уявіть собі, що на її обличчя намагається сісти муха. Вона сідає їй то на ніс, то на ротик, то на лоб, то на очі. Завдання дитини — не розплющуючи очей, відігнати набридливу комаху. Вправа «Лимон» Мета: досягти стану спокою. Сядьте зручно: руки вільно розмістіть на колінах (долонями вгору), плечі та голова опущені, очі заплющені. Уявіть собі, що у Вас у правій руці — лимон. Починайте повільно його...Вид разработки: Релаксация0
Тематика: Управление стрессом, Методы самоконтроля, Независимо от тематикиТамара
Мультфільм про дівчинку, яка любить танцювати. Але не так все просто, як здається. Підійде для уроків присвячених толерантності до людей з особливими потребами.
0Мультфильм объяснит детям, как общаться с «особенными» сверстниками
Сотрудники проекта «Детям о важном» завершили работу над мультипликационным роликом «Про Диму», который теперь размещен в открытом доступе. Мультфильм призван помочь родителям научить своих детей общаться с «особенными» сверстниками. «Большинство родителей еще ни разу не говорили с детьми об особенностях развития, и поэтому к встрече с таким ребенком дети бывают не готовы. У них возникает много вопросов: «Почему он такой? Это у него навсегда? А я заражусь?» Родители оказываются застигнутыми врасплох и не знают, что ответить. Мультфильм «Про Диму» — это разговор мамы с ребенком. Возможно, вы найдете в нём что-то полезное и для себя», — рассказала автор проекта и сценарист Наталья Ремиш. «Мультфильм «Про Диму» рассказывает о встрече девочки Миры и мальчика, не похожего на ее друзей. Дима плохо ходит и почти не говорит, но любопытство Миры и...
010 игр со всего мира, чтобы наконец-то оторвать детей от планшетов
Салки, прятки, казаки-разбойники — сколько всего суперского из детства мы вспоминаем с улыбкой. Но чем же новеньким удивить наших детей? AdMe.ru поискал самые интересные игры со всей планеты, которые вызывают восторг у местных детишек. Берем на заметку и при первой же возможности пробуем! «Поймай за хвост дракона» (Китай) Количество участников: чем больше — тем лучше Что понадобится: ничего Правила игры: все выстраиваются в колонну и кладут руку на плечи или пояс впереди стоящему. Тот, кто стоит первым — голова дракона, последний — его хвост. Дальше начинается самое веселое. Голова дракона начинает охотиться за своим хвостом. Те игроки, кто ближе к хвосту, могут всячески помогать ему «смыться» от головы, ловко убегая всем хвостом. Однако в попытках ухватить хвостик...
0Як зміцнити імунітет школяра: профілактика грипу та ГРВІ
Не секрет, що пік захворювань на грип та ГРВІ припадає на осінньо-зимовий період. Тому багато батьків хочуть зміцнити дитячий імунітет, щоб захистити свою дитину. Щоб підвищити захисні сили організму, необхідно зайнятися профілактикою простудних і вірусних захворювань. Правильні профілактичні заходи якщо не повністю захистять вашого маленького генія від грипу та ГРВІ, то принаймні забезпечать їх легку переносимість. Загартовуємо і Вітамінізуємся! Пам'ятайте - універсального рецепту загартовування не існує. Ви в першу чергу повинні відштовхуватися від фізичного стану, віку та можливостей вашого чада. Комусь під силу ранкові обливання холодною водою, а іншим достатньо прогулянки на свіжому повітрі два рази на день. А ось вітамінізація однозначно буде корисна всім. Головне - вибирати фрукти та овочі, на які у вашої дитини немає алергії. Також пам'ятайте, що вони повинні містити провітамін А (бета-каротин). Особливо багато його в зеленій цибулі, часнику, гарбузі, брокколі,...
0Инфографика для родителей (советы психолога)
Как хвалить ребенка, чтобы сформировать у него здоровую самооценку Что нужно делать, если ребенок проявляет агрессию Если ребенок боится громких звуков, темноты, оставаться один и т.д.
0Комплекс игр и упражнений, направленных на формирование межполушарных взаимодействий.
Для оптимального обучения нам необходимы оба полушария, работающие вместе в равной степени и сформированность межполушарного взаимодействия. Наш мозг состоит из двух различных полушарий, связанных в центре узлом нервных окончаний, который называется мозолистым телом. Каждое полушарие развивает и обрабатывает информацию специфическим образом. Возьмем простой пример, логическое полушарие (обычно с левой стороны) имеет дело с деталями, частями, обработкой языка и линейным анализом. В противоположность этому (обычно правое) имеет дело с образами, ритмом, эмоциями и интуицией и обрабатывает информацию целиком или глобально. Мозолистое тело между полушариями действует как сверхбыстрый путь, позволяющий быстро воздействовать на оба: линейное детальное в левом полушарии и общий образ - в правом полушарии. Когда существует хорошая связь между двумя половинами, в результате появляется единое мышление. Чем больше активизируются оба полушария для использования, тем больше связей формируется...
0Социальный эксперимент: дети выбирают подарки
Эти дети стоят перед трудным выбором - взять подарок себе или своим родителям.
0