Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Як поводитися під час обстрілів?
Правила виживання для українців: як поводитись під час обстрілів. Інструкція від Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.
0Ігри на розвиток креативності
Підбірка вправ на розвиток креативності.
0Вправа на знайомство "Портрет"
Учасники отримують лист А4, пишуть своє ім'я на ньому і малюють обличчя (овал, коло). Потім дається команда: "Рухатися хаотично". По команді "стоп" кожен шукає собі пару. Пара обмінюється портретами і домальовує спочатку очі, потім ніс, губи (кожного разу щось одне). Потім знову дається команда: "Рухатися хаотично", але вже з чужим малюнком. І т. д. поки всі деталі не намалювали. По закінченні учасники шукають свій портрет.
0Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Флешмоб "Засвітись - Захистись"
Учні Маріупольської ЗОШ №36 оголошують акцію "Засвітись - захистись!" та пропонують всім школам підтримати цю акцію. Потрібно просто викласти свою світлину чи колективну із світловідбивачами.
0Флешмоб ''Light up"
Флешмоб ''Light up'' був створений командою учнів СЗШ 32 м. Львова в рамках проекту Your ideas Your initiatives та за підтримки Львів- безпечне місто для привернення уваги батьків та дітей щодо необхідності одягатися яскраво у вечірній час. Яскравий одяг допоможе усім учасникам дорожнього руху бачити дитину на далекій відстані. Тому девіз цього флешмобу - ЗАСВІТИСЬ! LIGHT UP!
0Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу
Ігри для всього класу, які можна використовувати під час уроку та після. Обережно, вони пробуджують командний дух! Коли учні перейдуть на новий рівень освіти чи зберуться влаштуватись на роботу, їм, окрім шкільних знань та професійних навичок, знадобляться особливі уміння – проявляти індивідуальність та працювати у команді. Із часом приходить розуміння, що ці навички стануть ключовими складовими успішності людини. Тому так важливо ще у шкільні роки привчати дітей до командної роботи. Що для цього потрібно зробити? Наприклад, використайте вправи для згуртування класу. Гра «Наосліп» Підлітки, яким зав’язано очі, ведуть один одного кудись. Думаєте, це погана ідея? Ні, особливо, якщо мова йде про гру, здатну навчити корисним речам. Вам знадобиться багато вільного простору для цієї гри. Її не варто використовувати щодня, але важливо хоч іноді застосовувати в навчальному процесі. Що стосується приміщення, то це може бути їдальня, спортзал чи...
1Хлопчик врятував більше, ніж 1000 собак...
Роман Маккон почав свою "рятувальну операцію" у свій четвертий день народження. Наразі, вже більше, ніж 1000 собак врятовані від смерті.
0Не смійся з мене
Ти з дитинства пам'ятаєш, коли тобі у слід Слова образливі кричали, бо ти не такий, як всі. І це з роками не минає, не зітреться ніяк, і ніби ти - це я. Я мов малюк сумний, той самий, що останній між усіх, ніби самотня юна мама, услід якій лунає сміх, немов хлопчина в окулярах, чи у брекетах дівча, в усіх прохання у очах: Не смійся з мене, мені болить, Ти уяви собі хоча б на мить, що я - це ти, а ти - це я, і весь наш світ лише одна сім'я. Не смійся з мене... Хтось як безпомічний каліка, якого ти не помічав. Він не просив би зроду-віку, якби усього вдосталь мав. І ми однаково самотні, коли самотньо на душі, тому скажи: Приспів. Товстий! Рудий! А хтось малий. Заїка хтось... А ти який? Приспів.
0