Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Безпека дитини на дорозі.
Звичайно, заглиблюватися в тонкощі, як то дорожні знаки та правила першочерговості проїзду перехресть, батькам не треба. Принаймні, поки дитина мала. А от пояснити малюкові ази безпеки на дорозі батьки просто зобов’язані!
0Що смачніше: користь чи шкода?
У наш час, коли швидке бездумне харчування лише задля задоволення почуття голоду стало нормою, нам слід ретельніше слідкувати за своїм здоров’ям та їсти свідомо, використовуючи високоякісні корисні продукти. Коли ми почнемо думати про те, що ми їмо, ми зможемо не лише залишатися здоровими та підтягнутими, але також набудемо корисні знання та візьмемо від життя найкраще.
0Дослідницький проект«Як відсвяткувати 100 днів народження»
Дослідницький проект мета якого: Мета проекту: *ознайомити учнів з поняттями « довголіття», « здоровий спосіб життя» *вивчити дану проблему, розширити і поглибити власні знання. *розвивати вмінні і навички виконання проектної діяльності *дослідити: хто такі довгожителі і де їх найбільше? * ким були українські довгожителі і їх рецептами довголіття: фактори, від яких залежить довголіття
8Ви красивіші, ніж думаєте
Експеримент, що показав наглядно різницю між тим, як людина бачить себе та, як бачать її оточуючі.
2УЧИТЕЛЬ ПОПРОСИВ УЧНІВ ЗАПИСАТИ ІМЕНА ЛЮДЕЙ, ЯКИХ ВОНИ НЕНАВИДЯТЬ
Одного разу вчитель попросив учнів записати на листочку імена всіх людей, яких вони ненавидять. Коли вони зробили це, вчитель сказав їм принести на наступний день в школу пакетик з помідорами за кількістю записаних імен. Деякі діти принесли пакетик з двома помідорами, у інших було три помідори, п’ять, або навіть десять. Учитель попросив учнів носити з собою ці помідори протягом двох тижнів. Вже через декілька днів хлопці стали скаржитися на поганий запах гниючих овочів. Кільком УЧНЯМ було важко всюди носити з собою десяток помідорів. Запах був занадто різкий і сильний. Через тиждень вчитель зібрав клас, ще раз вислухав їхні скарги і сказав: – Все це дуже схоже на те, що ви носите в своєму серці, коли вам не подобаються деякі люди. Ненависть роз’їдає душу і робить її хворою. Якщо ви не можете переносити запах зіпсованих помідорів через тиждень, уявіть собі «аромат» від гіркоти і злоби, які ви носите в своєму серці кожен день! Серце...
0Обними меня / Embrace me / Обійми мене
Фильм снятый в рамках совместного проекта UNICEF и МTV "IGNITE. Staying Alive" на Украине в 2009г. Эта драма прольет свет на предрассудки о передаче СПИДа, которые широко распространены на Украине. Они задумываются о будущем, однако часто забывают обо всем ради развлечений. Они стремятся к счастью, но иногда рискуют без причины. Все это о нас - поколении молодых украинцев. Многие узнает себя в персонажах фильма «Обними меня». Смотри фильм и узнай, насколько хрупким может быть счастье, и как важно оберегать того, кого любишь.
1Чай и Согласие (Tea and Consent)
Отделение британской полиции «Темз Вэлли Полис» решило в буквальном смысле на чашке чая объяснить гражданам, насколько важно получить согласие партнера прежде, чем заняться с ним сексом. Представители органов правопорядка вооружились видео, в котором описали все нюансы этого деликатного процесса с помощью чая. ORIGINAL VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=u7Nii5w2FaI
0Як захиститися від грипу?
Прості правила, які захистять вас від хвороби в сезон грипу. 1. Уникайте близького контакту з хворим. А якщо відчуваєте, що самі захворіли, не забувайте тримати дистанцію з іншими людьми, аби не передати їм інфекцію. 2. Частіше мийте руки! Якщо поруч немає води та мила, використовуйте спреї для рук на спиртовій основі. 3. Намагайтеся не торкатися обличчя. На руках дуже багато мікробів. Торкаючись руками обличчя ви збільшуєте шанси мікробів потрапити в організм через очі, рот та ніс. 4. Привчіть себе до корисних звичок. Будьте фізично активними, уникайте стресу, висипайтеся, пийте багато води та харчуйтеся поживною їжею. 5. Якщо хвороба все ж таки спіймала вас - залишайтеся вдома. Пийте достатньо води, дотримуйтеся постільного режиму, провітрюйте приміщення. Якщо температура більше 38,5С - прийміть препарати, де діюча речовина суто парацетамол або ібупрофен. Приймати противірусні препарати можна лише за призначенням лікаря. Нагадаю, що найбільш надійний...
1ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА «БАРАНЧИК У ПЛЯШЦІ»
Мета методики: оцінити взаємодію дитини з найближчим оточенням, картину світу дитини, ранні відносини з матір‘ю, спосіб сепарації, які ресурси є у дитини для відділення. Цей тест дозволяє працювати з дітьми починаючи від 6 років Матеріал: лист паперу формату А4, звичайний олівець (бажано М чи 2М), кольорові олівці. Можна використовувати глину або пластилін, або солоне тісто, потім це ліплення прикрасити і так інтерпретувати. Замість пензликів, для дітей, можна використовувати їх пальчики – це і дрібну моторику розвиває, робить сам процес більш захоплюючий і з великим інтересом дитина буде виконувати. Інструкція: «Намалюй баранця у пляшці». Після того, як дитина намалює психолог проводить опитування: 1. Як він там опинився? 2. Як йому там у пляшці? 3. Яким він бачить оточуючий світ з пляшки? 4. Про що він мріє? (це зона найближчого зросту) 5. Чого він боїться? 6. Який у нього настрій? 7. Скільки йому років? 8. Чи чекає баранчик...Вид разработки: Психодиагностическое упражнение0Как созревает детский мозг: что важно знать о этапах развити ребенка
На протяжении нескольких лет ученые делали МРТ группе детей и установили связь между этапами их развития и изменениями в коре головного мозга. Теперь научно доказано: не стоит ждать от четырехлетнего ребенка аналитических способностей, он физически не готов анализировать и прогнозировать. К 4 годам у детей почти полностью развиты области, отвечающие за общую моторику и основные чувства. Ребенок может ходить, держать карандаш и самостоятельно есть. Полностью развиты области, отвечающие за тактильные ощущения. Созрела часть мозга, управляющая зрением. В 6 лет продолжается активное развитие речи: несмотря на то, что на схеме область речевого развития оранжевая, то есть незрелая, процесс идет довольно интенсивно. Именно этим можно объяснить, почему маленькие дети так легко учат иностранные языки. Части мозга, ответственные за абстрактное мышление, эмоциональную зрелость и умение мыслить рационально, еще не...
0