Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Портфоліо навколосвітньої подорожі (частина 2)
Друзі, до вашої уваги - друга частина Портфоліо навколосвітньої подорожі 2019-2020 н. р. https://tinyurl.com/yd7b86vk Тут зібрано фото і відео від: Тищенко Наталія Тетяна Все-для-вчителя-нуш Жигайло Олена Невязана Світлана (мама) Компанієць Маргарита Костенко Ольга Скляр Наталія Сенченко Ольга Тарадюк Валентина Лось Наталія Штельмах Галина Дризлова Вікторія Благосмислова Тамара Музурук Тамара Павленко-Волох Наталія Половко Олена Сенченко Ольга Конахина Олена Замана Ірина Косяк Наталія Блохіна Олена Влади Марина Шемякова Ірина Кучма Леся Парубоча Ольга Клуб Ольга Мухоїд-Духновська Оксана Харченко Нелля Григоращенко Світлана Палагнюк Марина Водяникова Вікторія
023-24 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів
23-24 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу». Організатори тренінгу — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета тренінгу — підготовка тренерів з методики компетентнісного навчання у початковій школі з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (ЯДС) для подальшого навчання вчителів закладів освіти районів (міст) / об’єднаних територіальних громад Донецької області. Завдання тренінгу: Поділитися досвідом впровадження компетентнісного навчання вчителів і учнів за інтегрованим курсом ЯДС. З’ясувати очікування учасників за тематикою тренінгу. Ознайомитися з ресурсами для компетентнісного навчання учнів 1-3 класів...
0Вступ 2019
Отримати в Україні престижну спеціальність та диплом європейського зразка РЕАЛЬНО. Варіант вступу може знайти для себе КОЖЕН. Ознайомтеся з описом спеціальностей та умовами вступу, зробіть свій вибір. При потребі, звертайтеся за контактами: e-mail: kmbvoogz@gmail.com Facebook page: https://www.facebook.com/kvznpu/ Валентина Григорівна – т.: 0672203547; Інна Володимирівна – т.: 0633808689; Марія Сергіївна – т.: 0502893202
0Безпечна і дружня до дитини школа: досягнення Донеччини
08-09 квітня 2019 в м. Святогірськ відбулася нарада «Безпечна і дружня до дитини школа». Учасники наради: керівники обласного та районних (міських), об’єднаних територіальних громад органів управління освітою та представники інституту післядипломної педагогічної освіти Донецької області. Організатори наради — Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета наради — аналіз узагальнених результатів реалізації концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» (БДДШ) та визначення пріоритетних завдань, які потребують організаційної підтримки органів управління освітою. Завдання наради: Ознайомитися з узагальненими результатами реалізації проекту БДДШ у Донецькій та Луганській областях. Поділитися досягненнями щодо...
015-17 січня 2019 р. в м. Києві відбувся тренінг «Освіта на основі життєвих навичок в контексті Нової української школи»
15-17 грудня в м. Києві відбувся тренінг «Освіта на основі життєвих навичок в контексті Нової української школи» для методистів початкової освіти, регіональних тренерів та координаторів НУШ з усіх регіонів України. Організатори семінару та виконавці відповідного проекту — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета тренінгу — підготовка тренерів з методики компетентнісного навчання у початковій школі для подальшого навчання вчителів закладів освіти. Завдання тренінгу: Обговорити потреби та вікові особливості розвитку учнів початкової школи. Проаналізувати, на чому базується компетентісне навчання, сприятливе для здоров’я, безпеки, успішної соціалізації і самореалізації особистості. Ознайомити учасників з особливостями підходів і методів компетентнісного навчання у початковій школі за...
0Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Прес-конфренція, до якої ці діти були не готові.
Добре подумайте перед тим, як публікувати свої фото, персональні дані в соціальних мережах. Дуже важливло захищати свою особисту інформацію, щоб запобігти викраденню дітей, шахрайству, булінгу та цькуванню. Не роби своє життя публічним.
0Стабільний прогрес: результати оцінки ефективності курсу «Вчимося жити разом»
Курс «Вчимося жити разом» масово впроваджується у всіх регіонах України, починаючи з 2016 року. Він забезпечує опрацювання таких життєвих навичок учнів, які сприяють кращій адаптації дитини, підвищують її стресостійкість та покращують психологічний клімат у навчальному закладі. Це, зокрема, навички самоусвідомлення і самооцінки, ефективної комунікаціі, самоконтролю, емпатії, здатності до кооперації, аналізу проблем і прийняття зважених рішень, запобігання і конструктивного розв'язання конфліктів. Дослідження ефективності курсу у 2017-2018 навчальному році показало стабільний прогрес у рівні сформованості життєвих навичок учнів. Наприклад, для навчальних закладів у Донецькій та Луганській областях, в яких у 2017-2018 році було повне забезпечення навчально-методичними матеріалами та здійснювався контроль дотриманя методики, прогрес для учнів 1-4 класів становить від 9,2 до 23,2 % для окремої навички. Дослідження проводилося шляхом онлайн опитування вчителів і учнів...
0Фізкультхвилинки до уроків
0Парасолька
Весела і танцювальна пісенька про парасольку.
0