Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Школа
Шукаю школу, доброзичливу до дитини
Коли краще віддати дитину до школи — у шестирічному чи семирічному віці? Вимоги законодавства — це одне, а здоров’я сина чи доньки — зовсім інше. Чи витримають вони навантаження, які готує їм система освіти?Вид разработки: Школа1Інтернет-сервіси та компетентності XXI століття
сучасні вимоги ставлять перед вчителями нові завдання, розв'язати які допоможе Інтернет.Вид разработки: Школа0Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі
Сучасна школа. Сучасний урок. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі Мета знання – не запам'ятовування величезного фактичного матеріалу в найдрібніших подробицях, а здатність легко і швидко орієнтуватися в цій області. А. Н. Теренін Сьогодні процес інформатизації охопив всі сторони життя сучасного суспільства. Цей процес має кілька пріоритетних напрямків, до яких, безумовно, слід віднести інформатизацію освіти. Вона є першоосновою глобальної раціоналізації інтелектуальної діяльності людини за рахунок використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасний урок, якісний урок, якісна освіта — всі ці питання постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: вони хвилюють випускників, їх обговорюють батьки, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення якісної освіти. Вчитель має усвідомити: щоб освіта була якісною, педагогічну діяльність слід спрямовувати не тільки на засвоєння учнями...Вид разработки: Школа316 способов помочь ребенку преуспеть в школе
Родитель - это первый и самый важный учитель для маленького человека. Когда родители или члены семьи участвуют в школьной жизни ребенка, дети лучше учатся и у них возникают более теплые чувства по поводу посещения учебного заведения. Многие исследования доказывают, что участие родственников в школьной жизни ребенка играет гораздо более важную роль для его успеваемости, чем уровень дохода семьи или образованность родителей. Итак, предлагаем вашему вниманию идеи, с которых можно начать. Поддерживайте хорошие отношения с учителями вашего ребенка и работниками школы: 1. Общайтесь с классным руководителем вашего ребенка. Как только начинается учебный год, попытайтесь найти способ познакомиться. Пусть он знает, что вы хотите помочь своему ребенку учиться. Ваша цель – дать понять, что преподаватель может обратиться к вам в любой момент, если заметит, что у ребенка возникли проблемы. Педагог может поделиться с вами своими наблюдениями и дать советы, а вы в свою очередь,...
0Как защитить ребенка от насилия в саду и школе
90% детей, которые подвергаются насилию (психическому и физическому) со стороны педагогов, не имеют поддержки в семье. Поддержите! Дети не чувствуют себя защищенными, что и считывают учитель или воспитатель. Ребенок, который знает, что папа и мама всегда выслушают, поверят и встанут за него стеной, ведет себя уверенно. А если он никогда не подвергался оскорблениям и побоям дома, то он не потерпит этого и от других взрослых. Не зря детей аристократов запрещалось наказывать физически: только лишать сладкого или сажать одних в комнату на время для раздумий. Лишь так формируется чувство собственного достоинства. А насилие ли это? «Меня Марья Ивановна не любит!» – жалуется карапуз, размазывая слезы. Бесполезно уверять, что это не так. Спросите ребенка, любит ли его продавщица из соседнего магазина. Нет? Так почему же он из-за этого не плачет? Увидели в глазах сына или дочери понимание, а следом улыбку над детской обидой? Отлично! Они усвоили, что никто,...
0Обговорення проекту Концепції початкової освіти
Лист про важливу роль предмета " Основи здоров'я" в сучасній школі
1Обговорення Концепції початкової освіти
Вчителі початкових класів Зорянського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ", Томаківського району, Дніпропетровської області обговоривши проект Концепції початкової освіти, вносять такі пропозиції: в освітній галузі "Фізична культура" вставити предмет "Основи здоров'я" для формування здоров'язбережувальної компетентності шляхом набуття учнями навичок збереження, зміцнення, використання здоров'я та дбайливого ставлення до нього, розвитку особистої фізичної культури; в освітній галузі "Технології" предмет "Інформатику" почати викладати з 1 класу, щоб учні на належному рівні ознайомлювалися з інформаційно-комунікативними технологіями в сучасному інформатизованому суспільстві.
0Гра-подорож до країни лікарських рослин
матеріал у формі гра-подорож, про лікувальні властивості рослин.
0Яким повинен бути конспект уроку (методичні рекомендації)
Початок конспекту оформляється за загальною схемою. Спочатку зазначаються: тема, мета заняття, його тип, методи і прийоми проведення, засоби наочності й технічні засоби навчання, використана в процесі підготовки до заняття література. Дидактична мета визначається, виходячи зі змісту матеріалу програми, вона вказує на результат, який передбачається досягнути. Доцільно виділити навчальні завдання, які визначають формування умінь і навичок: виконувати конкретну операцію, дію; відрізняти правильнее виконання дії, якою необхідно оволодіти, від неправильного; визначати, пояснювати, обґрунтовувати характерні ознаки, принципи правильного виконання дії. У конспекті слід вказати розвивальну та виховну функції навчання: якими логічними операціями та прийомами розумової діяльності оволодіють учні; які почуття пробуджуються у процесі навчання (подиву, зацікавленості, успіху, гордості, співпричетності, відповідальності та ін.); які...Вид разработки: Школа1Вчителі як учні: 6 ідей для професійного розвитку
Вчителі можуть вважати себе тими, хто навчається впродовж всього життя (life–longlearners). Щоб отримувати сертифікацію і підтримувати рівень свого професійного розвитку, вчителі повинні кожних кілька років проходити атестацію знань. Зазвичай, процедура виглядає наступним чином: збирається педрада або атестаційна комісія, заслуховують вчителя чи відвідують його уроки. З одного боку, це можливість для педагогів підвищити їхню майстерність, а з іншого – не так багато вони отримують від подібної процедури. Так само як диференційовані уроки призначені для того, щоб задовольнити потреби різних учнів, так вчителі також повинні мати шанс розвиватись професійно, відповідно до своїх потреб і цілей. Це звісно не нова ідея. Багато шкільних адміністрацій намагаються видозмінювати атестаційну процедуру. Проте сама атестація вчителя повинна стати для нього можливістю отримати новий досвід, почати думати по-новому про методи і форми викладання...
0