Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Интерактивные упражнения
Знайомство з «Руханками» в 2-Б класі
ФОТО учнів 2-Б класу,ЗОШ № 18 ім.Дмитра Чернявського м.Бахмут Донецької області. Руханка «Тостер» Руханка «Молекули» Руханка «Привітання» Руханка «Потяг»
0Руханка «Черепаха Аха»
Чудова руханка-фізкультхвилинка для дошкільників та учнів початкових класів. Вірш та мелодія Ганни Чубач.Вид разработки: Аудиоматериалы, Видеоматериалы, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Движение и закаливаниеРуханка «У оленя є свій дім»/«У оленя дом большой» (укр., рос.)
Чудова позитивна руханка, яку можна проводити у будь-яких умовах (у класі, тренінговому кабінеті, поза приміщенням і т.д.) Після того, як діти вивчили слова та рухи, можна зробити змагання, поступово прискорюючи темп пісні. Перемагає той, хто довше всіх не зіб'ється. У прикріпленому файлі - рухи та слова до пісні українською та російською мовами, а саму пісню можна завантажити за посиланням: http://185.60.135.52/music-31260-u-olenja-sv-j-d-m_masovka.html
1Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Скільки потрібно пити щодня?
Залежно від статі, віку, ваги людини та фізичного навантаження денна норма споживання рідини різна. За результатами досліджень, дорослий чоловік в середньому втрачає протягом дня 3,7 літра води, а жінка – 2,7 літра, отже, стільки ж потрібно випивати. З їжею в організм надходить 0,7 літра рідини, ще 0,3 літра він виділяє в результаті метаболізму. Тож решту – 1,7 літрів для жінок та 2,7 літрів для чоловіків – потрібно доповнювати питною водою або різноманітними напоями: соком, солодкими газованими напоями, чаєм тощо.
0Сяюча лампочка
Дана вправа допоможе вчителям і батькам підвищити самооцінку дітей.Вид разработки: Само и взаимообучение0
Тематика: Эмпатия, оказание помощи, Самовоспитание, Самооценка, Уважение ко всем, СамоуважениеЗбирання псевдоніміів
Вправа допомагає налагодити дружні стосунки в групі та встановити позитивну атмосферу в класі. Розвивається креативне мислення учнів.Вид разработки: Разминки, Знакомство0
Тематика: Построение команды, Самоуважение, Уважение ко всем, Критическое и творческое мышление, ОбщениеЗалізти в торбинку
Вправа спрямована на активізацію розумової діяльності учнів, розвиває креативне мислення. Допомагає встановити позитивну атмосферу в колективі.Вид разработки: Разминки, Ролевые игры, Анализ ситуаций0
Тематика: Построение команды, Самоуважение, Уважение ко всем, Критическое и творческое мышление, ОбщениеЧому ми кричимо?
Одного разу вчитель запитав своїх учнів: - Чому розгнівані люди кричать? - Кричать, тому що втрачають терпіння, - відповів один із учнів. - Але чому кричать до тих, хто є поруч із ними? - знову запитав вчитель. - Кричать, тому що хочуть щоби їх почули, - пролунала відповідь. Вчитель продовжував запитувати: - Отже, неможливо спокійно розмовляти? Учні давали різні відповіді, але жодна із них не задовольнила вчителя. Тоді він сказав: - Знаєте чому розгнівана людина кричить на інших? Отож, коли двоє сваряться - їхні серця дуже віддаляються одне від одного. Щоби подолати ту відстань між серцями - треба кричати, тоді тебе почують. Чим більші люди є розгнівані - тим голосніше кричать, щоб почути одне одного. А що буває поміж двома закоханими? Вони не кричать, а шепочуть. Чому? Тому що їхні серця є дуже близько одне до одного. Відстань поміж ними така маленька, що їхні серця розмовляють пошепки. А коли любов дуже-дуже сильна, тоді не потрібен навіть шепіт - достатньо тільки погляду....
0Чи знаєш ти мене?
Вправа дає змогу учням краще пізнати один одного і допомагає встановити доброзичливі стосунки в групі.
0