Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Учимся жить вместе
«Любое насилие начинается с чувства отчуждения и одиночества»: простой способ предотвратить буллинг
Писатель и мать троих детей Гленнон Дойл Мелтон рассказала в своем блоге удивительную историю, о том, как учитель ее сына пытается не допустить насилия в школе и его ужасных последствий. Один разговор с ее сыном Чейзом вдохновил ее на пост, которым она просила поделиться со всеми школами в мире. Школьный буллинг, травля ребенка в школе и так оставляют глубокие шрамы на душе, которые могут мучить всю жизнь. Но, если вовремя не заметить, что ребенок в классе начинает становиться изгоем, и не преодолеть буллинг, когда он еще только начинает зарождаться, последствия могут быть еще более трагичными. Гленнон однажды довелось увидеть, как простые действия школьной учительницы помогают избежать больших проблем. Каждую пятницу учительница ее сына просит детей в классе написать на листе бумаги имена четырех ребят, с которыми они хотели бы сидеть за одной партой на следующей неделе. При этом школьники знают, что их совсем необязательно рассадят...
3Про права дитини
Як найпростіше пояснити дітям їхні права? Звичайно у формі мультфільму.
0Спосіб боротьби із булінгом
Коли людина відповідає агресію на агресію, то це породжує ще більше ненависті. Як же ж тоді реагувати, коли булер знущається над вами? Відповідь у відео нижче. (Обов'язково потрібно додивитися до кінця, дані поради лише для протидії словесному булінгу).
2Чому ранній розвиток обертається поганими показниками у школі
Нейропсихолог, кінезіолог і тренер програми «Успіх у навчанні» Інна Засоба прочитала в Новопечерській школі лекцію про те, які умови мають створити батьки, щоб дитина реалізувала себе. Коротко про головне. «Для дитини важливе відчуття «я можу» Від 15 до 40% школярів зараз мають труднощі в навчанні, і цей показник зростає в геометричній прогресії. Досить часто так буває через те, що в дитини систематично щось не виходить. Це формує «комплекс невдахи»: знижує самооцінку, робить її байдужою або негативно налаштованою до навчання. Ви можете легко допомогти таким дітям. Треба лише дати їм змогу відчути, що вони все можуть. Призначте дитину головною в якомусь великому класному чи позакласному завданні. Наприклад, запропонуйте їй стати організатором вечірки для однокласників. Адже, щоб організувати таку вечірку, треба придумати тематику, конкурси, скласти бюджет, який мають затвердити батьки, запросити однокласників і врешті провести...
2Особливий персонал в київській пекарні
21 річний киянин, Владислав Малащенко, створив пекарню в якій працюють люди з ментальними вадами розвитку. Робочий процес в Good Bread for Good Peoplе організували таким чином, що особливі люди не тільки соціалізуються, а ще й заробляють і отримують задоволення.
1Втратити все, через одну фразу
Повчальна історія, описана Michael Baskin, про те, як неповага може зруйнувати блискучу ідею і процвітаючий бізнес. Щойно ви подумали, що інші люди (покупці, клієнти, учні або виборці) дурні, слабкі чи мають поганий смак, ви в ту ж мить програли. Варто звернути увагу на можливість використання цієї метафори в школі на педраді, класній годині, батьківських зборах, на уроках. Повага - основа здорових стосунків, а стосунки - це головне в будь-якій справі. Ви коли-небудь казали щось таке, про що б неодмінно пошкодували? Ну..якщо ваші слова не коштували майже мільярд доларів, то ви не напартачили так само, як Джеральд Ратнер зробив ще в 1991 році. Проте.... Ратнер був генеральним директором групи Ratners, ювелірів, які струснули зазвичай жорсткий і негнучкий ринок ювелірних виробів, націлюючи деякі його продукти на робочий клас через мережу магазинів, "Ратнерс". Незважаючи на те, що мережа крамниць була більш ніж потужна, на її...
2Кібербулінг
Автор: Провозюк Руслана Петрівна Навчальний заклад: Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей Година спілкування на тему: «Кібербулінг» Завдання заходу: – привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. – викликати в учнів емоцій до висвітлювальної проблеми , а також для ознайомлення з різними типами кібербулінгу за допомогою презентації та відеоролика. – дати фахову оцінку висвітлюваному питанню – розвинути повагу один до одного. Цілі: узагальнити знання учнів про сервіси Інтернет; повторити правила етикету під час спілкування у соціальних мережах; дати дітям уявлення про «кібербулінг»; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; формувати толерантне ставлення до нестандартних ситуацій; спонукати підлітків до самопізнання, саморозвитку, і доброзичливого ставлення до людей; прищепити любов до...
2Дівчинка просто поскаржилась, що над нею знущаються в школі
Дочку героя відео ображали в школі за колір шкіри і не тільки. Щоб підтримати свою дитину та всіх інших, хто був чи є жертвою булінгу він зняв ось такий відео-кліп.
1Притча "Про двух друзей"
Как-то два друга много дней шли в пустыне. Однажды они поспорили, и один из них сгоряча дал пощёчину другому. Его друг почувствовал боль, но ничего не сказал. Молча он написал на песке: "Сегодня мой самый лучший друг дал мне пощёчину". Друзья молча продолжали идти и через много дней нашли оазис, в котором они решили искупаться. Тот, который получил пощёчину едва не утонул и его друг его спас. Когда он пришёл в себя, то высек на камне: "Сегодня мой самый лучший друг спас мне жизнь". Тот, который дал пощёчину и спас жизнь своему другу спросил его: - Когда я тебя обидел, ты написал на песке, а теперь ты пишешь на камне. Почему? И друг ответил: - Когда кто-либо нас обижает, мы должны написать это на песке, чтобы ветры могли стереть это. Но когда кто-либо делает что-либо хорошее, мы должны высечь это на камне, чтобы никакой ветер не смог бы стереть это. Научись писать обиды на песке и высекать радости на камне. Оставь немного времени для жизни!...
17 ПРОСТИХ СПОСОБІВ ЗРОБИТИ КОЖЕН УРОК ЦІКАВИМ ТА КОРИСНИМ
Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя. Як зробити так, щоб на кожному Вашому уроці діти не нудьгували? Ми підготували сім основних порад. Потоваришуйте з учнями Сучасні учні скептично ставляться до вчителя, який намагається бути вищим за них. Дозвольте дітям бути на рівні з Вами, однак пильнуйте, щоб вони дотримувались правил поведінки. Знайдіть спільні теми зі школярами, станьте для них другом і порадником, розпитуйте про їхні інтереси та проблеми. Почніть урок не з перевірки домашнього завдання, а з питання про останній популярний фільм чи бестселер, останню резонансну новину або нову пісню відомої групи....Вид разработки: Статьи1
Тематика: Общение, Отношения, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем