Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Лісовий скарб
Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку
0Скільки потрібно пити щодня?
Залежно від статі, віку, ваги людини та фізичного навантаження денна норма споживання рідини різна. За результатами досліджень, дорослий чоловік в середньому втрачає протягом дня 3,7 літра води, а жінка – 2,7 літра, отже, стільки ж потрібно випивати. З їжею в організм надходить 0,7 літра рідини, ще 0,3 літра він виділяє в результаті метаболізму. Тож решту – 1,7 літрів для жінок та 2,7 літрів для чоловіків – потрібно доповнювати питною водою або різноманітними напоями: соком, солодкими газованими напоями, чаєм тощо.
0Булінг, мобінг - наукові терміни, якими називають знущання, травлю. Метафора, яку використала вчителька, просто блискуча! Її діти отримали ефективне щеплення від агресії до однолітків.
Одна учительница решила поделиться своим опытом донесения до учеников, почему травля - это плохо. "Однажды перед началом занятий я зашла в магазин и купила 2 яблока. Они были практически одинаковые: тот же цвет, приблизительно равный размер... В самом начале классного часа я спросила у детей: «Чем отличаются эти яблоки?» Они промолчали, потому что действительно особой разницы между плодами не было. Тогда я взяла одно из яблок и, обращаясь к нему, сказала: «Ты мне не нравишься! Ты противное яблоко!» После этого я бросила фрукт оземь. Ученики смотрели на меня, как на сумасшедшую. Потом я протянула яблоко одному из них и сказала: «Найди в нём что-то, что тебе не нравится и тоже брось на землю». Ученик послушно выполнил просьбу. После этого я попросила передать яблоко дальше. Надо сказать, что дети легко находили в яблоке какие-то недостатки: «Мне не нравится твой хвостик! У тебя противная кожица! Да в тебе одни черви!»...
0Одиннадцатилетний ученик рассказал всю правду о современной школе
Тимофей Дрогин, 11-летний спикер teen-конференции «Завтра по имени_», рассказывает, почему дети теряют желание учиться и со временем начинают просто ненавидеть школу. На этой фотографии мне около года. На этой мне уже лет пять, я пошел на подготовку к школе в садик. А это я в первом классе. Видите разницу? Сейчас я расскажу вам о десяти причинах, почему дети не любят ходить в школу. 1. Учитель Когда вы только приходите в школу, вам тут же пытаются внушить страх. Один из них — это боязнь учителя. 2. Страх оценки После первого страха развивается страх оценки. А потом страх наказания родителями, директором школы. В школе не смотрят на то, кем ты являешься, тебя судят только по твоим оценкам. 3. Страх ошибки Еще один страх — это страх совершить ошибку. Школа не учит тому, что ошибаться можно и нужно, ведь только так ты можешь научиться чему-то. 4. Троллинг Еще одна причины — насмешки...
0Як подружити школу із соціальними медіа
«Я цього не практикую». Всього лише відповідь однієї з учительок однієї з українських шкіл на чергову пропозицію батьків надсилати фідбек про успішність дітей електронною поштою. Я почув ці слова кілька років тому, тож, можливо, відтоді саме ця вчителька навчилась-таки користуватися новомодним заморським винаходом. У багатьох класах з’явилися комп’ютери й проектори, деякі вчителі навіть дають дітям завдання у форматі мультимедійних презентацій і визнають існування Вікіпедії. Та якщо зіставити ступінь інтегрованості школи та шкільної освіти в сучасні інтернет-технології із інтегрованістю школярів – а вона фактично стовідсоткова, – проблема стає очевидною. Впадаючи в консерватизм там, де це найменш доречно, й користаючись футурошоком батьків, неспроможних осягнути факт стрімкого перетворення їхніх дітей на людей нового типу, школа ризикує втратити сенс для сучасних дітей. Органічний для них спосіб існування – у безперервному...
0Цените то, что имеете
Мы всегда бежим за чем то необычным....хотим все больше и больше....а вот никогда не думаем...что есть люди которые даже не имеют 50 % того чего имеем мы.
0Из 13 в 30
13-тилетняя девочка лелеет мечту — поскорее вырасти и стать известной актрисой. Желание неожиданно исполняется! Она превращается в красивую взрослую женщину, редактора самого популярного женского журнала —- и только теперь понимает, что нужно быть очень аккуратной со своими желаниями —- ведь возникает целый ряд затруднительных ситуаций, из которых ей приходится самостоятельно выпутываться. И теперь ей хочется только одного — вернуться на тот самый день рождения и в то замечательное время, когда ей было всего 13 лет. Фильм об осознании истинных жизненных ценностей.
0Сяюча лампочка
Дана вправа допоможе вчителям і батькам підвищити самооцінку дітей.Вид розробки: Само- і взаємонавчання0
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Самовиховання, Самооцінка, Повага до всіх, Повага до себеЦе те, що війна робить з дітьми
Тільки тому, що це не відбувається тут, не означає, що не відбувається.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Аналіз проблем та прийняття рішень, Соціальна безпека, Емпатія, надання допомоги