Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Хлопчик врятував більше, ніж 1000 собак...
Роман Маккон почав свою "рятувальну операцію" у свій четвертий день народження. Наразі, вже більше, ніж 1000 собак врятовані від смерті.
019-летнее исследование показало, что детям нужны только 2 важных навыка
19 лет ученые наблюдали за детьми, и определили, какие именно навыки в будущем помогут им стать успешными и легко поступить в ВУЗ. Эти навыки не врожденные, то есть им можно обучить, пишет Inc. Трудно поверить, но то, что умеет ребенок в возрасте 5 лет, может повлиять на его будущие шансы на успех. Именно это было сказано в исследовании, опубликованном в Американском журнале общественного здравоохранения в 2015 году. Но это отнюдь не чтение и не письмо. Речь идет о социальных и эмоциональных навыках. Почему социально-эмоциональные навыки так важны? Исследователи из Университета штата Пенсильвания и Университета Дьюка опросили воспитателей детских садов о социальной и эмоциональной компетентности детей. Учителя взвесили, насколько хорошо дети делились, слушали других, разрешали проблемы со своими сверстниками и были полезны. Затем исследователи наблюдали за этими же детьми, когда они стали молодыми людьми, чтобы посмотреть, что с ними случилось. Они обнаружили,...Вид розробки: ООЖН0Звуки дощу
Руханка, яка ще має назву "Австралійський дощ. Учасники за допомогою рухів імітують звуки дощу.
0Лимфатическая система
Наглядно о лимфатической системе и ее значении.
0Как в Швеции готовят школьников к жизни в эпоху «постправды»
«Мы не можем заниматься пропагандой, ни в какой мере. Наша задача — показывать предметы с разных сторон. Мы можем высказывать своё мнение, но нельзя давить на учеников», — говорит Ларс-Эрик Халь, учитель младших классов одной из шведских школ. Швеция — страна, которая регулярно занимает первые строчки в индексах развития и рейтингах самых благополучных государств. Безусловно, интересно, каким образом устроена система образования в столь успешной стране и какие ценности лежат в её основе. Мне удалось углубиться в эту тему во время Школы медиаграмотности, которую в марте организовал медиаинститут Fojo. Вместе с ещё 24 участниками мы познакомились со школьными учителями, побывали в гимназии и поговорили со студентами. Основная цель была — увидеть, как интегрировано критическое мышление и цифровые технологии в образование. Интересуясь медийными...Вид розробки: Публікації1ЛЮДИНА ПІД ДОЩЕМ
Задля збереження психічного здоров’я Ваших дітей результати тесту може інтерпретувати лише досвідчений психолог! Методика «Людина під дощем» допомагає визначити силу характеру людини, її здатність долати несприятливі ситуації, протистояти їм. Як людина справляється з труднощами, які захисні механізми застосовує? Наскільки вона стійка до стресів? Методика проведення На аркуші паперу пропонується намалювати людину, а потім, на іншому такому ж аркуші – людину під дощем. Зіставлення двох малюнків дозволяє визначити, як людина реагує на стресові, несприятливі ситуації, що вона відчуває коли настають труднощі.
0Інтернет-залежність чи саморозвиток: технології в умовах цифрового світу
Потрапляючи в інтернет-простір, одразу отримуєш безліч переваг. Але є і недоліки – перебування у віртуальному світі може відбитися на психіці школяра. Факти про інтернет-залежність серед підлітків та досвід цифрового виховання у різних країнах світу. Повчити уроки, поспілкуватися з друзями, почитати щось цікавеньке, погратися, щось спитати – звичайні справи будь-якого школяра. Смартфон. В наш час він все частіше виступає засобом для здійснення всіх цих повсякденних дій. Так, звісно, в час цифрових технологій безглуздо ігнорувати можливості, які відкриваються з їх розвитком. Миттєвий доступ до будь-якої інформації, віртуальна комунікація, купа різних функцій в одному пристрої – все це зручно! Але, є певні «але»… Факти щодо використання цифрових технологій у повсякденні Американський дослідницький центр Pew оприлюднив статистику: середньостатистична дитина проводить більше часу в електронних медіа, ніж у школі, а чверть підлітків...
0Скільки цукру ви вживаєте щодня?
Наглядно про те, скільки цукру в тих чи інших продуктах.
0"Ух ти, чоловіків не часто побачиш у цій професії!" - що таке мікроагресія
Зверхня репліка, зневажливий коментар, недоречне запитання - з проявами прихованої дискримінації деяким людям доводиться стикатися щодня, тоді як сам агресор часто навіть не усвідомлює, що його поведінка є образливою. "Чи можу я поговорити з вашим босом?" - керівниці компанії. "Ух ти, чоловіків не часто побачиш у цій професії!" - чоловіку, який працює медбратом. "А ти зовсім не схожий на гея!" - представнику ЛГБТ, який прийшов до вашої компанії на стажування. "Отже, звідки ви?... Ні, я маю на увазі, звідки ви насправді?" - колезі з іншим кольором шкіри в переважно "білому" офісі. "А хто ви за національністю?" - людині змішаної раси. Ласкаво просимо до світу мікроагресії. Це - кинуте мимохідь запитання, коментар або дії, які змушують інших людей почуватися незручно. Поступове накопичення таких випадків призводить до низької самооцінки жертви мікроагресії, відчуження та, зрештою, проблем із психічним...
0Юлія Гіппенрейтер: «Коли ви розмовляєте з дитиною – помовчіть»
Батькам буде цікаво дізнатись думку спеціаліста. На питання відповідає Юлія Гіппенрейтер – психолог і автор популярних книг для батьків. – Що Ви думаєте про планшети і комп’ютери? Чи шкідливі вони і який вплив чинять на розвиток? Ю.Б.: Ви нікуди не подінетеся від планшетів і комп’ютерів, це середовище, в якому діти ростуть. Який вплив робить наявність планшета або те, що дитина з ним робить? Напевно, треба подивитися, що дитина з ним робить, і долучитися в спільний процес. Краще за все ви можете допомогти дитині в розвитку, якщо будете робити щось разом з нею і, далі, згідно із законом зони найближчого розвитку, спочатку ви будете брати на себе більше, а потім поступово делегувати їй те, що вона може виконувати сама. В результаті дитина почне все робити самостійно згідно із законом інтеріоризації здібностей, навичок, ідей, смаків. Але зараз виходить так, що деякі батьки, бабусі і дідусі не володіють технологіями. У...Вид розробки: Публікації0