Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Людмила Петрановская: Как можно и как нельзя противостоять школьной травле
Почему возникает травля Такова потребность возраста. Детям надо быть в стае, надо осознавать себя через противопоставление другим, надо полностью ощущать принадлежность. Это возраст предподростковый, но сейчас все сдвигается в 8-9 годам. Всем, кроме ярких индивидуалистов, жизненно нужно чувство групповой сплоченности. Если есть какие-то позитивные основания, чтобы эту сплоченность чувствовать, все хорошо, травля не нужна. Если дети чем-то заняты, у них общая цель, общие интересы. В современной школе этого нет совсем. Все атомизировано: пришли — отучились — разошлись. А оно надо. И рано или поздно случается открытие: можно сплотиться против кого-то. Тогда наступает вожделенное. Многие в комментах отмечали особое упоение, удаль, веселье, эйфорию, которые охватывают участников травли, потому что они — вместе. И они — хорошие. Не так важно, что в это вкладывается, высокие или красивые, или умные, или...
0МЕТОД “АКТИВНОГО СЛУХАННЯ” ЯК ОДИН З ЧУДОВИХ ПРИЙОМІВ НАЛАГОДИТИ КОНТАКТ З ДИТИНОЮ
В цьому уривку з книги Ю.Б. Гіппенрейтер детально розповідається про такий чудовий прийом, як “активне слухання”. Якщо ви знаєте, що це і активно користуєтесь ним – іще раз актуалізуйте всі нюанси, прочитавши статтю. Якщо ж метод для вас новий – спробуйте! І поділіться в коментарях своїми враженнями. Насправді цей спосіб вести діалог застосовуйте не тільки до дитини, але і до дорослих! Причини труднощів дитини часто бувають заховані в сфері її почуттів. Тоді практичними діями – показати, навчити, спрямувати – їй не допоможеш. У таких випадках краще всього … дитину послухати. Правда, інакше, ніж ми звикли. Психологи знайшли і дуже докладно описали спосіб «активного слухання». Що ж це означає – активно слухати дитину? Ось кілька ситуацій: Мама сидить в парку на лавці, до неї підбігає її малюк в сльозах: «Він забрав мою машинку!». Син повертається зі школи, в серцях кидає на підлогу портфель, на...
1Метод “я-повідомлень” для встановлення контакту з дитиною і дорослими
Підходячи до будинку, ви зустрічаєте власного сина: лице вимазане, гудзик відірваний, сорочка вилізла з штанів. Перехожі озираються, усміхаються, вам же неприємний вид сина і трохи соромно перед сусідами. Однак дитина нічого не помічає, він чудово провів час, а зараз радий зустрічі з вами. Малюк з ентузіазмом катає по підлозі свою машинку. Ви поспішаєте на роботу, син заважає, плутається під ногами, одним словом, дратує вас. Підліток знову включив магнітофон «на повну катушку». Вам це страшно докучає. Отже, що ж робити в подібних випадках, а саме, коли батьків переповнюють емоції? Якщо дитина викликає у вас своєю поведінкою негативні переживання, повідомте їй про це. Почуття, особливо якщо вони негативні і сильні, ні в якому разі не варто тримати в собі: не слід мовчки переносити образу, придушувати гнів, зберігати спокійний вигляд при сильному хвилюванні. Обдурити такими зусиллями ви нікого не зможете: ні себе, ні свою дитину, яка без труднощів...
1Мифы о здоровой еде
Чтобы стать здоровее нужно - отказаться от жиров, завтракать йогуртами и кашами, кушать морковь, пить два литра воды в день? Так ли это на самом деле?
0Молодь проти СНІДу
Учні провели ряд заходів у своїй школі в знак розуміння людей із ВІЛ-позитивним статусом.
2Мультфильм о важности позитивного мышления
Поучительный мультфильм о том, как важно позитивное мышление. Парень, которому постоянно не везет, встречает девушку, которая помогает ему поверить в себя и изменить свою жизнь.
0Надання допомоги людині, яка провалилася під лід
При наданні допомоги людині, які провалилася під лід, не можна рухатися до неї на повний зріст, тому що існує небезпека самому потрапити в біду. До потерпілого потрібно наближатися лежачи, розкинувши руки й ноги. Для надання допомоги можна використовувати підручні дошки, драбину, жердини та ін. Лежачи на одному з таких предметів, закріплених з одного боку мотузкою за щось на березі чи за край криги, рятувальник повільно просувається до потерпілого на відстань, яка дозволяє йому подати мотузку, пояс чи багор. Потім, особа яка надає допомогу, відповзає назад і поступово витягує на лід потерпілого. При наданні допомоги в місцях, де є промоїни чи битий лід, використовуються спеціальні засоби – рятувальні шлюпки на полозках, на яких наближаються до потерпілого за допомогою кішки та багра. Якщо для надання допомоги немає нічого, тоді 2-3 особи лягають на лід ланцюжком, наближаються до потерпілого, тримаючи один одного за ноги, а перший з них подає потерпілому ремінь, одяг...
0Немецкие критерии готовности к школе
Германская концепция готовности к школе по книге Фолькера Цене «Что должны знать дети» Самостоятельность Дети должны уметь: Самостоятельно одеваться-раздеваться (включая застегивание пуговиц, молний, липучих застежек) Завязывать шнурки Самостоятельно ходить в туалет Самостоятельно мыть руки Сморкаться в платок Знать, как пользоваться мусорным ведром Отличать правое и левое Совершать простые арифметические операции в пределах 10 (сложение и вычитание), при необходимости пользуясь пальцами. Знать домашний адрес Знать имена родителей Знать свой возраст Уметь самостоятельно покупать что-нибудь мелкое по списку Идентифицировать монеты и банкноты Знать значение понятия «собственность» Включать и выключать воду в кране, открывать и закрывать отвинчивающиеся крышки-пробки Наливать жидкость в стакан Знать, как пользоваться опасными предметами, элктро-приборами, ножом, вилкой, ножницами, электричеством, моющими...Вид розробки: Публікації0Нет недостижимых целей
Если вы хотите вести счастливую жизнь, вы должны быть привязаны к цели, а не к людям или к вещам.
0Никогда не поздно поверить в себя!
Прекрасный пример того,что не нужно опускать руки. Всегда нужно верить в себя!
0