Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Як допомогти дитині подолати осінню нудьгу: 7 порад
Дитячі психологи попереджають про те, що емоційні стани дитини можуть бути дуже різними, більш того, малюк навіть може страждати депресією. Одним з важливих завдань дорослих є підтримання позитивного настрою, бадьорості духу в міжсезоння, в періоди, коли імунітет відчуває сильні удари зовнішнього середовища, організм страждає від нестачі тепла і сонця, а психіка - від зміни звичного укладу життя (саме восени багато дітей вперше йдуть в ясла, дитячий садок або школу). Пропонуємо вам кілька простих способів, які допоможуть перемогти дитячу нудьгу і створити гарний настрій. 1. Будьте позитивні. Як відомо, діти налаштовані на внутрішній стан батьків краще будь-якого радіо. Якщо мама стурбована, а тато нервує, якщо вдома напружена нервова обстановка, то і малюк буде турбуватися і переживати. Це означає, що мамі і татові в першу чергу потрібно самим не хандрити і бути в гарному настрої. Може це непросто, коли весь час дощ, відпустка далеко позаду, а попереду тільки зима і трудові будні,...
0Как правильно организовать рабочий день школьника
То, как организован день школьника, обычно определяет очень многое — от его успеваемости до самочувствия. Как всё успевать и не переутомляться, как соблюсти баланс между тем, что нужно, и тем, что хочется, — эти вопросы стоят не только перед взрослыми людьми, но и перед детьми, начиная с младших классов. Разрешить их поможет тайм-менеджмент. Какие принципы необходимо применять, чтобы организовать рабочий день школьника, «Мелу» рассказали создатели курса «Тайм-менеджмент» на «Универсариуме». Соблюдайте баланс Приступая к организации дня школьника, важно помнить о колесе жизненного баланса. В течение дня необходимо уделять время не только учебе в школе и приготовлению уроков, но и другим сферам жизни. Секрет хорошей успеваемости — в равномерном развитии творческой и аналитической стороны личности, а секрет хорошего самочувствия — в сбалансированности разных жизненных сфер. Сядьте вместе с ребенком и определите...
0Статистичні дані: гендерні ролі та стереотипи в України
У сім’ях майже половини опитаних функції голови сім’ї виконують чоловіки. Третина вважає, що дану роль чоловік і жінка виконують на рівних засадах. Проте далеко не завжди у питанні визначення «хто головний?» є консенсус між жінками і чоловіками. Так, 58% чоловіків вважають себе головою сім’ї, тоді як лише 39% жінок вважають «головою» чоловіка. Водночас, майже третина жінок вважають «головою» себе, тоді як з цим погодились лише 10% чоловік. При цьому, майже 80% чоловіків вважають, що так і має бути: «головою сім’ї повинен бути чоловік», але одночасно половина погодились з тим, що «жінка так само може бути головою, як і чоловік». У жінок навпаки: 60% вважають, що головою сім’ї повинен бути чоловік, але одночасно майже 80% згодні з тим, що «жінка так само може бути головою сім’ї як і чоловік». У розрізі регіонів, обидві гіпотези знаходять дещо...
0Антитревожное ребенковедение: как помочь ребенку справиться с его школьными страхами (советы психолога Светланы Ройз)
Тревога — это закапсулированное возбуждение, которое не может найти возможности «гармоничной» разрядки. Тревога связана со страхом будущего. Бывает — событийной (перед экзаменом, например), бывает чертой личности (о таком человеке мы говорим — тревожный). Тревога наследуется и транслируется. Тревожность — может быть последствием психологической травмы, может быть проявлением депрессии (в этом случае важно сопровождение психотерапевта). Может быть результатом проецирования предыдущего опыта неудачи на будущие события. Может «маскироваться» под агрессивность. Тревога может сопровождаться нарушением сна (бессонницей, сонливостью), тошнотой, расстройством пищеварения, головокружением, желудочными болями, учащенным сердцебиением. (Если есть соматические проявления, важно обращаться к педиатру/терапевту и к психологу/психотерапевту). Доктора нашли интересную взаимосвязь тревоги и окисления организма, а также связь тревожности с дисбалансом...
0Книга «Игра. Как она влияет на наше воображение, мозг и здоровье» - Стюарт Браун, Кристофер Воган
Игры жизненно необходимы для нашего здоровья, хорошего самочувствия, социального развития, интеллекта, креативности, создания инноваций и способности решать проблемы. Игра – это состояние сознания, благодаря которому мы становимся более умными и приспособленными. Именно такие выводы сделал Стюарт Браун, ведущий эксперт в области психологии игр, изучив более шести тысяч историй самых разных людей – от серийных убийц до нобелевских лауреатов. Прочитав его книгу, вы больше никогда не сможете смотреть на игры как на нечто, отвлекающее вас от работы. Она откроет вам дверь в мир успешной и счастливой жизни.
0Терапевтична казка для майбутніх першокласників "Кошеня Максик"
Жило-було на світі кошеня Максик. Ви скажете, що так не буває, що кошенят називають Васька або Мурчик, але наше кошеня звали саме Максик. І було воно звичайнісіньким кошеням: любило гратися, бігати, дивитися мультики і не любило лягати спати, прибирати іграшки і доїдати суп до кінця. Як і всі діти, воно поступово зростало, розумнішало і виросло таким розумним, що захотілося йому багато чого довідатися. Дізнатися, чому дме вітер, дізнатися, як працює телефон, дізнатися, чому зірки не гаснуть і куди сонечко спати лягає. І тоді вирішив Максик піти зі свого теплого затишного будинку, щоб бродити по білому світу і шукати Знання. Довго чи недовго блукало кошеня полями, лісами, але дійшло воно до хатинки на курячих ніжках. І зустріла його там бабуся – чи то Яга, а чи то не Яга. Та це й не дуже важливо. Важливим є те, що вона його не з’їла, а вказала йому дорогу до Знання, та ще й про труднощі цього шляху попередила. І ось що йому розповіла. – Початок цієї дороги...
0Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Правила похвали та критики для батьків (інфографіка у 2 ч.)
Чи звертали ви коли-небудь увагу на вашу реакцію на похвалу? Як правило, при найменшій похвалі ми проявляємо чудеса скромності, починаємо самі себе критикувати, заперечувати власні заслуги, а головне - намагаємося стати ще краще. А якщо нас критикувати? Починаємо захищатися, виправдовуватися, але ніяк не намагаємося виправитися. З дітьми все відбувається майже так само, але не завжди. Іноді ми хвалимо дитину, а він у відповідь різко відповідає або вимагає ще більших похвал. Проблема в тому, що хвалити потрібно правильно, причому нижчевикладені принципи спілкування працюють з дітьми будь-якого віку, так як більше відносяться до категорії взаємин батьків і дітей, а не просто психологічних принципів похвали або критики людей.
0Брюшное дыхание
Кто из нас не знает, что дыхание – основа жизни? Но задумывались ли вы о том, как вы дышите? Ведь умение правильно дышать отлично помогает справляться со стрессовыми ситуациями, повышает уровень энергии организма и функционирования мозга, обогащая кровь кислородом, делает выразительной речь и привлекательным внешний облик. Сейчас самое время потренироваться в брюшном дыхании, чтобы с легкостью перенести полученный навык в ситуацию, когда умение расслабиться и набраться сил перед предстоящей нагрузкой гарантирует половину успеха. Вдохните через нос. Выдох производится маленькими порциями через сжатые губы. Выдыхая, представьте, будто пытаетесь удержать на весу над губами пушинку. Данный пункт является подготовительным к упражнению. Положите руки на живот. Вдохните воздух через нос таким образом, чтобы под вашими руками образовался шарик. Задержите дыхание и медленно сосчитайте до трех. Медленно выдыхайте, при этом живот сдувается и немного втягивается. Задержите...
0«Скоро в школу» или Околошкольное родительское ребенковедение
Простые правила адаптации ребенка и родителя к школьной жизни после отдыха, лагеря, летнего безделья. 1. Режим дня. Сейчас — за три недели до 1 сентября самое время постепенно возвращаться в «школьный» режим дня. Резкий переход от состояния покоя к рабочему режиму — и для детей, и для взрослых — стресс. Можно уже сейчас постепенно просыпаться утром и укладываться спать вечером чуть раньше. 2. Летний откат в знаниях. Нашему мозгу нужны тренировки. За летние месяцы происходит «откат в знаниях», в среднем, ко второй четверти предыдущего года обучения. Именно поэтому первые несколько месяцев учебного года учителя занимаются с детьми повторением. Домашнее задание на каникулы часто и дается для того, чтобы ребенок оставался «в процессе» обучения. Здорово, если летом ребенок в свободном отпускном режиме системно учился (например, иностранным языкам). За три недели до школы можно в спокойном темпе, без давления и принуждения...
0