Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Курс "Захисти себе від ВІЛ" включено у авторитетне видання ВООЗ і Німецького Федерального центру Health Education
Курс "Захисти себе від ВІЛ" включено у авторитетне видання ВООЗ і Німецького Федерального центру Health Education www.bzga-whocc.de/en/publications/. Цей курс розроблений для викладання за програмою тренінгового курсу «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу». Цільова аудиторія цього курсу — учнівська та студентська молодь старшого підліткового та юнацького віку. Тренінговий курс реалізує сучасну педагогічну методику розвитку життєвих навичок, яка базується на гуманістичних ідеалах, повазі до прав людини, делікатному ставленні до гендерних проблем. Навчальний та методичний посібники доступні на нашому Порталі http://autta.org.ua/ua/resources/PTNZ/.Вид розробки: Публікації0
Тематика: Туберкульоз, Стигма і дискримінація, Протидія насиллю, Наркотики, ВІЛ/СНІДАвстралійський (Африканський) дощ
Чудова вправа для психолгічного розвантаження учнів. Хід вправи. Учасники стають у коло. Тренер. "Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!" В Австралії піднявся вітер. (Тренер тре долоні). Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.) Дощ посилюється. (Плескання долонями по грудях.) Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.) А ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.) Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.) Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.) Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.) Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.) Сонце! (Руки догори.)
0Як допомогти учням опанувати основу критичного мислення?
Огляд методів та завдань для розвитку критичного мислення в учнів. Ідеї для проведення уроків. Уявіть, що до ваших учнів підходить незнайомець, називає себе поліцейським та пропонує взяти участь у спецоперації. Певні, що хтось зі школярів радісно погодиться, адже ж це так цікаво! Але хтось насторожиться та задасть собі цілком логічне питання: а чому поліція звертається до дітей, та ще й саме до нас? Може, треба розповісти про це комусь з дорослих? Якщо учні розмірковують саме так, то можна сказати, що в них непогано розвинене критичне мислення. А от якщо в них нічого підозри не викликало, то це є проблемою. Ситуацій, коли без навичок критичного мислення ніяк не обійтися, безліч, тому його розвиток став однією з наскрізних компетентностей НУШ. Що таке критичне мислення? Не приймати на віру всю інформацію, що оточує нас, знаходити зерно істини навіть у найскладніших суперечках, вміти задавати питання та шукати докази – все це може людина з розвиненим критичним...
010 найбільш незвичайних шкільних предметів для українського школяра
Добірка найбільш цікавих занять, які проводяться в різних школах світу в якості повсякденних уроків. Фізика, хімія, алгебра та інше і великі домашні завдання — реалії життя українських школярів. Не складно уявити типове домашнє завдання сьогодні: прочитати параграф, завчити купу історичних фактів про династію Мін, розв`язати приклади за формулами, які навряд чи можна застосувати у реальному житті. Здебільшого такі домашки нудні, а час, витрачений на них, кожному старшокласнику здається вирваним із життя. А як би змінилося ставлення до навчання, якщо б домашні завдання передбачали реалізацію… особистої мрії! Або ще і розповідали у школі про те, чим цікавиться кожен підліток, але про це з дорослими у нас — ні-ні! Як готують школярів до дорослого життя у різних школах світу — підбірка найбільш цікавих шкільних дисциплін. Урок 1. Кібербезпека у школах Ізраїлю Ізраїльскі педагоги розуміють важливість для учнів отримання навичок...Вид розробки: Публікації1Тайм-менеджмент для педагогів
Що казати як ви і самі все знаєте – робочий день педагога – це педради, зошити і конспекти, батьківські збори, і це поза, власне, навчальним процесом, а ще потрібно встигнути приділити час кожній дитині. І ось ви знову йдете додому із “домашнім завданням”, готуєтеся весь вечір на завтра, а ваші рідні розуміють, що читання книжки доведеться відкласти і на вечерю буде те, що й учора. Знайома картина? Насправді вихід є. Це тайм-менеджмент! Існують основні правила тайм-менеджменту, які і покликані допомогти навчитись управляти часом. 1. Плануйте робочий час. Вам знову хочеться додати 25-ту годину? Насправді, часу в добі завжди досить, питання в умінні його використовувати. Ви хоче витратити час на одне, а в результаті робите щось абсолютно інше. Встановіть режим роботи і дотримуйтеся його. Ваше тіло і розум самі адаптуються, бо не дарма кажуть «звичка – друга натура». Планувати можна і потрібно все, що ви робите впродовж дня....
015 ХАРАКТЕРИСТИК ВЧИТЕЛЯ XXI СТОЛІТТЯ
Останні технологічні досягнення вплинули на багато сфер нашого життя і змінили те, як ми спілкуємося, співпрацюємо, вчимося і, звичайно, навчаємо інших. Водночас ці успіхи розширили наш словник, додали до нього визначення, наприклад, цифрових аборигенів, цифрових емігрантів, а також – “учителя XXI століття.” Поки пишу цей допис, намагаюся згадати, чи чула я коли-небудь такі фрази, як “вчитель XXI століття” або “вчитель XIX століття.” Швидкий пошук Google запевняє мене, що немає таких словосполучень. Зміна “XX” на”XXI” приносить зовсім інші результати: школи XXI століття, освіта XXI століття, учитель XXI століття, навички XXI століття – все там! Я пошукала і в Twitter Hashtags і Amazon, але результати виявились такими ж самими – нічого про “вчителя XXI століття”, але дуже багато для ” XXI “: # teacher21, # 21stcenturyskills #21stCTeaching. Книг з назвами, що включають”XX...
0Люди і шкільна система
Відео чудово пояснює недоліки сучасної системи освіти. Це емоційна розповідь про важливість індивідуального підходу до кожної дитини.
0Що смачніше: користь чи шкода?
У наш час, коли швидке бездумне харчування лише задля задоволення почуття голоду стало нормою, нам слід ретельніше слідкувати за своїм здоров’ям та їсти свідомо, використовуючи високоякісні корисні продукти. Коли ми почнемо думати про те, що ми їмо, ми зможемо не лише залишатися здоровими та підтягнутими, але також набудемо корисні знання та візьмемо від життя найкраще.
0КАК ИЗБАВИТЬ ПОДРОСТКОВ ОТ ЗАВИСИМОСТЕЙ: ИСЛАНДСКОЕ ЧУДО МОЛОДЕЖНОГО ЗОЖА
Солнечный день, пятница, около трех часов дня, но в парке Лаугардалур в центре Рейкьявика почти никого нет. Порой можно встретить маму с коляской, но парк окружен жилыми домами, и сейчас каникулы — так где же все дети? Мы гуляем вместе с Гудбергом Йонссоном, исландским психологом, и Харви Милкманом, американским профессором психологии, который часть года преподает в университете Рейкьявика. Двадцать лет назад, рассказывает Гудберг, исландские подростки были в числе самых пьющих молодых людей Европы. «Вечером пятницы невозможно было пройти по улице в центре Рейкьявика: было небезопасно, — добавляет Милкман. — Кругом были орды подростков, которые демонстративно напивались». Мы подходим к большому зданию. «А здесь у нас крытый каток», — говорит Гудберг. Пару минут назад мы прошли еще два здания — для игры...
0Ви красивіші, ніж думаєте
Експеримент, що показав наглядно різницю між тим, як людина бачить себе та, як бачать її оточуючі.
2