Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Ефективні політики і практики у навчанні здоровому способу життя
13 березня 2017 ЮНЕСКО, Організація ООН з контролю за наркотиками (ЮНОКН) та ВООЗ опублікували буклет №10: «Відповідь освітнього сектору на вживання алкоголю, тютюну і наркотиків». Це видання вийшло у серії «Ефективні політики і практики у навчанні здоровому способу життя». Буклет містить рекомендації ЮНЕСКО, ЮНОКН та ВООЗ щодо планування і впровадження ефективних політик і практик, які базуються на узагальненні кращого світового досвіду. Показово, що у цьому авторитетному виданні Україна фігурує як один із прикладів кращого досвіду реалізації ефективної профілактики через обов’язковий предмет Основи Здоров’я (див. с. 36 буклету). Детально із рекомендаціями можна ознайомитися тут.
0EATKARUS
ролик про цілеспрямованість, мрії та світ, де всі мають ожиріння.
0Почему дети не хотят ходить в школу. 10 причин, озвученных 11-летним учеником
Тимофей Дрогин рассказал, почему школьники теряют мотивацию в учении и начинают очень не любить школу. Одиннадцатилетний школьник, спикер конференции «Завтра по имени», высказал свое мнение - почему дети перестают любить школу и не хотят учиться. 1. УЧИТЕЛЬ Когда вы только приходите в школу, вам тут же пытаются внушить страх. Один из них — это боязнь учителя. 2. СТРАХ ОЦЕНКИ После первого страха развивается страх оценки. А потом страх наказания родителями, директором школы. В школе не смотрят на то, кем ты являешься, тебя судят только по твоим оценкам. 3. СТРАХ ОШИБКИ Еще один страх — это страх совершить ошибку. Школа не учит тому, что ошибаться можно и нужно, ведь только так ты можешь научиться чему-то. 4. ТРОЛЛИНГ Еще одна причины — насмешки однокласснкиов. И часто это вина учителей, которые выставляют детей на посмешище, указывая им, что они делают что-то не так хорошо, как их одноклассники. Для них оценка важнее...Вид розробки: Публікації0Фильм о Марии Монтессори
Мария Монтессори — один из величайших педагогов ХХ века. Более ста лет назад она разработала необыкновенно эффективную методику гармоничного развития и воспитания ребенка от рождения до младшего школьного возраста. Смотрите увлекательный документальный фильм о Марии Монтессори и её неоценимом вкладе в педагогику!Вид розробки: Відеоматеріали0Кен Робинсон: Подавляют ли школы творчество?
Сэр Кен Робинсон забавно и убедительно выступает с предложением создать образовательную систему, нацеленную на развитие, а не на подавление творческих способностей.Вид розробки: Відеоматеріали07 простих способів зробити кожен урок цікавим та корисним
Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя. Як зробити так, щоб на кожному Вашому уроці діти не нудьгували? Ми підготували сім основних порад. Потоваришуйте з учнями Сучасні учні скептично ставляться до вчителя, який намагається бути вищим за них. Дозвольте дітям бути на рівні з Вами, однак пильнуйте, щоб вони дотримувались правил поведінки. Знайдіть спільні теми зі школярами, станьте для них другом і порадником, розпитуйте про їхні інтереси та проблеми. Почніть урок не з перевірки домашнього завдання, а з питання про останній популярний фільм чи бестселер, останню резонансну новину або нову пісню відомої групи. Бодай 10...
0Оповідання «Оббреханий вовк» (альтернативна розповідь казки про Червону Шапочку з позиції Вовка)
Ліс був мені домівкою. В ньому я жив і про нього дбав. Намагався тримати його в чистоті й порядку. Та якось, прибираючи залишене кимось сміття, я почув кроки. Я плигнув за дерево і побачив дівчинку з кошиком, яка крокувала по доріжці. Мене одразу охопили підозри, бо вона була якось дивно вдягнена — вся в червоному, а голову накрила так, ніби не хотіла, щоб її хтось упізнав. Природно, я заступив їй дорогу, воліючи перевірити, що до чого. Я запитав, хто вона така, куди і звідки йде. Дівчинка задерла носика і спогорда відмовила, що йде до своєї бабусі. Тоді витягла з кошика цукерку, поклала в рот, а обгортку кинула додолу. Тільки уявіть собі! Гидко вже те, що дівчисько прийшло до мого лісу без дозволу й нагрубіянило мені. А тепер воно взялося смітити в моїй оселі! І я вирішив провчити нахабу. Я мерщій побіг до будинку її бабусі. Коли побачив стареньку, то зрозумів, що я її знаю. Кілька років тому я допоміг їй позбутися пацюків. Коли я пояснив, що сталося, вона погодилась...
0Зарядка без отрыва от компьютера! (Комплекс «Потягушки»)
Необходимый инвентарь: стул или кресло. Время: 1-2 минуты без отрыва от компьютера. Важно: упражнения можно выполнять незаметно для окружающих. Результат: здоровое тело и ум. Попробуй офисную зарядку! Взбодрись! Если ежедневно 8-12 часов проводишь, сидя за компьютером, этот комплекс физических упражнений для тебя. Сидячая зарядка отличное средство против усталости, нарушений зрения, заболеваний спины, геморроя, расстройств половой системы и прочих болячек вызванных малоподвижным образом жизни. Простые упражнения помогут значительно улучшить общее самочувствие, повысят работоспособность — взбодрят тело и ум. Особенности комплекса физических упражнений «Потягушки» В отличие от классического подхода к зарядке, где все основано на подходах и повторах, и привязано ко времени, комплекс «Потягушки» не требует вообще никаких арифметических подсчетов. Все, что необходимо ,это слушать свое тело. Тренировка начинается не по расписанию, а тогда...
0Перекус в помощь мозгу
1. ТВОРОГ Сколько? 100 г Зачем? Организм использует витамин B12, которого много в твороге, чтобы производить холин. Из холина синтезируется важнейший нейромедиатор-передатчик нервного импульса — ацетилхолин, который улучшает интеллектуальные способности и помогает тебе быть внимательным и сконцентрированным. 2. ОВСЯНЫЕ ХЛОПЬЯ Сколько? 3 ложки. Зачем? Медленные углеводы плавно и равномерно питают мозг, позволяя ему долгое время сосредотачиваться на конкретной задаче. 3. БАНАН Сколько? Один. Зачем? Бананы богаты магнием, который повышает способности к обучению и прекрасно влияет как на короткую, так и на длинную память. 4. МАНГО Сколько? 100 г. Зачем? Фолиевая кислота, которую он содержит, активизирует производство норадреналина, стимулирующего работу нервных клеток. 5. АПЕЛЬСИН Сколько? Один средний. Зачем? В нем много витамина C. Этот мощнейший антиоксидант защищает мозг от свободных радикалов, которые ухудшают память и негативно...
05 філософських трендів в освіті
Одного разу моя шестирічна донька ніяк не хотіла зранку застеляти ліжко. Крики, ультиматуми чи підкуп – інструменти, до яких колись вдавались мої батьки – не використовую. Ну, майже;) Я намагалась їй пояснити, чому це важливо, але це було не переконливо, бо ніхто у кімнату не заходить, речі від цього не псуються, ввечері знову лягати. Я вирішила погуглити, як мудрі люди радять зацікавлювати дітей застеляти ліжко. У першій же стрічці пошуку побачила цікаві поради "чому важливо застеляти ліжко", так і прямо протилежні "чому цього не варто робити і вчити цьому дітей, бо постіль провітрюється і т.д". Таких прикладів різних поглядів до усталених речей у сучасному житті я зустрічаю безліч: сироїди критикують молоко, прихильники Аюрведи його вважають дуже цінним; одні автори книг закликають займатись спортом, інші видають книги "Лінуйся" і пропонують жити розмірено без напруги; хтось рекомендує тримати робочий стіл у порядку, інші...Вид розробки: Публікації, Відеоматеріали0
Тематика: Цілепокладання, Самонавчання, Критичне і творче мислення