Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
5 восхитительных мультиков об отношениях родителей и детей со смыслом
Иногда, чтобы понять насколько мы ценны друг для друга не надо слов. Бывает достаточно взгляда, объятий и просто провести время вместе и посмотреть хороший мультфильм. Мы подобрали для вас 5 восхитительных мультфильмов о настоящих ценностях в отношениях родителей и детей с глубоким смыслом. Приятного просмотра! 1. Песочник Потрясающая новая короткометражка, в которой главный герой - птичка -песочник. Пайпер еще маленькая и не знает, что пищу нужно добывать. Ее мама учит ее как это делать своим примером, подталкивая малютку к воде. Это рассказ о маленькой истории успеха со взлетами и падениями к которому привело правильное отношение родителей. 2. Никогда не задавайся! Видео рассказывает нам историю о отце, который всю жизнь готовил и продавал сыр и его дочери. Девочка еще с маленького возраста помогала папе. Она вместе с ним переживала радости и печали, и особенно огорчалась, когда тот приезжал с очередного конкурса кулинаров без главного...
220 чудових ідей для розвитку дрібної моторики малюків
Дрібна моторика руки – це, простою мовою, набір дрібних і точних рухів пальців і кисті руки. Не можна недооцінювати значення дрібної моторики для розвитку дитини. Як відомо, розвиток точних рухів руки сприяє розвитку мови дитини. Чим краще розвинена ручка дитини, тим швидше вона починає говорити, тим краще вона розмовляє. З перших місяців свого життя малюк починає досліджувати можливості своєї ручки. З кожним днем він все більше і більше вдосконалюється в хапальних рухах кисті і пальчиків. Згодом ці вміння знадобляться дитині для правильного захоплення ложки під час їжі і олівця під час письма. Ми, батьки, можемо допомогти малюкові розвивати ручку, а отже, і його мову, грамотність, мислення. Для цього не потрібні особливі навички. Досить просто назбирати різних дрібних предметів, організувати з них гру і простежити, щоб малюк використовував їх за призначенням, а не засунув в рот, ніс або вухо. У цій справі стане в нагоді все яскраве, дрібне, нетоксичне. Це і крупи, і...
0Розвиток пам'яті у дітей, ігри та вправи
Якщо говорити просто, то пам'ять - це процес запису, зберігання та вилучення інформації. Вона впливає на багато психічних процесів в особистості, такі як мислення, наприклад. Пам'ять буває: Довільна - людина примушує себе запам'ятати щось за допомогою волі (формується в дітей у віці 4-5 років) Мимовільна - не змушує. Якщо молодий хлопець, який хоче зацікавити дівчину, заучує любовний вірш, читаючи його вголос, швидше за все у нього переважає слухова пам'ять. Якщо розповідаючи питання на іспиті, студент згадує сторінку з конспекту або підручника, то зорова пам'ять - його коник. А якщо на танцювальному гуртку людина легко запам'ятовує рухи танцю, і крім цього вона спритно і добре працює голкою, то у неї розвинена рухова пам'ять. Учень пише диктант. Учитель диктує кілька слів. Учень їх запам'ятовує, тут же записує і відразу забуває. Це є механізм короткочасної пам'яті. Все що пам'ятається довше цього - довготривала. Розвиток...Вид розробки: Інтерактивні вправи0НАСТІЛЬНА КНИЖКА ВИХОВАТЕЛЯ. АНОНС ВИДАНЬ
Методичний посібник відповідає вимогам освітньої лінії «Гра дитини» Базового компонента дошкільної освіти та чинним програмам, має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (лист МОН України від 05.08.2013 р. № 1/11-12530). У посібнику розкриваються освітній зміст та інноваційні підходи до гри як провідної діяльності дитини. Відображено різноманітні форми роботи педагога з дітьми старшого дошкільного віку, наведено зразки-орієнтири дидактичних, рухливих ігор, ігор-забавлянок тощо. Посібник містить такі розділи, як «Актуальність питань розвитку ігрової діяльності дитини», «Особливість розвитку дитини в процесі ігрової діяльності», «Визначення змісту самодіяльної гри дошкільників (сюжет, задум, ролі, правила гри)», «Інноваційні підходи до розвитку ігрової взаємодії дітей старшого дошкільного віку за освітньою лінією “Гра дитини”», «Особливості організації роботи з...
0Руханка «Черепаха Аха»
Чудова руханка-фізкультхвилинка для дошкільників та учнів початкових класів. Вірш та мелодія Ганни Чубач.Вид розробки: Аудіоматеріали, Відеоматеріали, Руханки0
Тематика: Недостатня рухова активність, Рух та загартуванняРуханка «У оленя є свій дім»/«У оленя дом большой» (укр., рос.)
Чудова позитивна руханка, яку можна проводити у будь-яких умовах (у класі, тренінговому кабінеті, поза приміщенням і т.д.) Після того, як діти вивчили слова та рухи, можна зробити змагання, поступово прискорюючи темп пісні. Перемагає той, хто довше всіх не зіб'ється. У прикріпленому файлі - рухи та слова до пісні українською та російською мовами, а саму пісню можна завантажити за посиланням: http://185.60.135.52/music-31260-u-olenja-sv-j-d-m_masovka.html
1Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Імітативні руханки
Пальчикова гімнастика. Виконуємо рухи, супроводжуючи їх віршом. «Миємо руки» Узяли духмяне мило, (ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.) Добре руки з ним помили. Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди. (Пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.) Рушничок я свій беру. (Енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником.) Швидко ручки обітру. «Квасимо капусту» Руками імітувати відповідні рухи. - Ми капусту шаткували! Двічі — прямими, напруженими долонями імітувати рухи сокири: вверх-униз. - Солі в неї ми поклали! Двічі — пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту». - Ми капусту м’яли, дерли! Двічі — енергійно стискати пальці в кулачки, то одночасно на двох руках, то по черзі. - Смачну моркву туди терли! Двічі — пальці однієї руки стиснуті в кулак...
0Це наше і це твоє. Видатні відкриття космосу - наші!
Коротко про вклад українців у космічну галузь.
0Якщо весело живеться (відео)
Чудова руханка для дітей.
0