Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Карлики і Велетні
Ця гра на увагу для молодших школярів.
1Скарлет
Мрії мають таку властивість збуватися. Головне - не здаватися і івірити у свої сили, а поряд з собою мати людей, які підтримують тебе на шляху до здійснення мрії.
1ІГРИ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ АГРЕСІЇ
“Обзивалки” (Кряжева Н.Л.) Мама/тато/психолог і дитина/діти стають один напроти одного (або в коло) і кидають один одному м’яч. Кидаючи м’яч, називайте один одного різними “образливими словами”, які насправді зовсім не образливі. Заздалегідь домовтеся, якими словами можна користуватися. Це можуть бути назви овочів, фруктів, грибів, меблів. Кожне звернення повинно починатися зі слів: “А ти, …, морквочка!” Пам’ятайте, що це гра, тому ображатися не потрібно. В кінці гри нехай кожен назве іншого лагідним словом, наприклад: “А ти, …, сонечко!” Проведіть гру у швидкому темпі, попередивши дітей, що ображатися не можна. “Пил” Запропонуйте дитині вибити пил з подушки. Нехай малюк б’є її, кричить. “Боротьба подушками” Увімкніть веселу музику, візьміть у руки подушки і злегка побийтеся ними. Але ви чітко повинні встановити правила – не бити руками, не кричати...
06 полезных и развивающих игр для школьников
Вроде бы уже не новость, что дети лучше учатся, если вносить в уроки атмосферу и элементы игры. Обычно речь при этом идёт о младшей школе, но ведь и старшие школьники гораздо лучше усваивают и запоминают материал, если он окрашен эмоционально или требует взаимодействия с друзьями. Как сделать развивающие игры частью обучения рассказала психолог Катерина Дёмина.
0Сосредоточение детей: методы развития
Когда мы говорим, что наши дети способны сосредоточиться, – это значит, что они могут удерживать свои мыслительные процессы сконцентрированными на конкретном задании в течение разумного периода времени. Задание при этом может иметь любой характер: оно может быть связано с чтением книг, написанием заметок, прослушиванием музыки или просмотром мультфильма. С другой стороны, длительность сосредоточения не должна быть слишком долгой. Людям свойственно спустя некоторое время прекращать концентрироваться на чем-либо – независимо от рода занятий. Нам нужны небольшие перерывы, чтобы мы могли освежать свои мысли, а затем снова концентрироваться на поставленной задаче. Это относится и к нашим детям. Ведь они точно такие же, как и мы, только младше. Тем не менее проблема концентрации ума имеет большее значение для детей, так как сосредоточение и концентрация (внимания и усилий) формируют основу человеческого...
0Розвиток пам'яті у дітей, ігри та вправи
Якщо говорити просто, то пам'ять - це процес запису, зберігання та вилучення інформації. Вона впливає на багато психічних процесів в особистості, такі як мислення, наприклад. Пам'ять буває: Довільна - людина примушує себе запам'ятати щось за допомогою волі (формується в дітей у віці 4-5 років) Мимовільна - не змушує. Якщо молодий хлопець, який хоче зацікавити дівчину, заучує любовний вірш, читаючи його вголос, швидше за все у нього переважає слухова пам'ять. Якщо розповідаючи питання на іспиті, студент згадує сторінку з конспекту або підручника, то зорова пам'ять - його коник. А якщо на танцювальному гуртку людина легко запам'ятовує рухи танцю, і крім цього вона спритно і добре працює голкою, то у неї розвинена рухова пам'ять. Учень пише диктант. Учитель диктує кілька слів. Учень їх запам'ятовує, тут же записує і відразу забуває. Це є механізм короткочасної пам'яті. Все що пам'ятається довше цього - довготривала. Розвиток...Вид розробки: Інтерактивні вправи0Свинка Пеппа. День народження мами свинки
Епізод про дружню родину.
0Криза трьох років - особливості, прояви, поради батькам
Вікові кризи - це неминуча стадія розвитку і дорослішання дитини. Це свого роду переломні моменти, під час яких відбувається переоцінка всіх колишніх цінностей, переосмислення свого «я» і стосунків з оточуючими. Одним з таких моментів є криза трьох років. Криза трьох років - особливості Кожному періоду розвитку дитини властиві свої потреби, способи взаємодії, моделі поведінки та усвідомлення себе. Досягнувши трирічного віку, малюк починає усвідомлювати, що він особистість. Це проявляється виникненням в мові слова «Я». Якщо дитина раніше без проблем говорила про себе в третій особі, називаючи себе по імені, наприклад, «Катя хоче їсти», то тепер це відбувається все рідше і рідше. Тепер при погляді на своє відображення в дзеркалі або на фото, дитина з впевненістю вимовляє: «Це Я». Дитина починає сприймати себе як самостійну людину, що має свої особливості і бажання. Разом з цим усвідомленням і приходить криза...
0Розвиток дрібної моторики дошкільнят
Якщо ми хочемо, щоб у нашої дитини добре розвивалися пам’ять, логіка, мова і мислення, ми маємо турбуватися про розвиток і вправність дрібних м”язів її рученят. Звучить цікаво? Справа в тому, що численними дослідженнями було встановлено той факт, що в корі головного мозку зони, які відповідають за рух пальців рук і розвиток мовленнєвого апарату, розташовані дуже близько. Стимулюючи дрібну моторику, в корі головного мозку активізуються й ті процеси, які пов’язані з розвитком інтелектуальних і мовленнєвих здібностей. Існує безліч різних способів, які можна використовувати для розвитку дрібної моторики пальців рук дитини: пальчикові ігри, ліпка, аплікації, ігри-шнурівки, конструктори, пальчикові фарби тощо. Пропонуємо вам декілька ідей для занять, де ви потренуєте дитячу моторику. Ваша дитина буде неодмінно захоплена процесом та результатом своїх старань. Необхідні матеріали – дуже доступні, по часу - завдання не тривалі, тому спланувати...
0МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙ
«Возьмите себя в руки» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Как только ты почувствуешь, что забеспокоился, хочется кого-то стукнуть, что-то кинуть, есть очень простой способ доказать себе свою силу: обхвати ладонями локти и сильно прижми руки к груди — это поза выдержанного человека». «Врасти в землю» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Надо сказать ребенку: «Попробуй сильно-сильно надавить пятками на пол, руки сожми в кулачки, крепко сцепи зубы. Ты — могучее, крепкое дерево, у тебя сильные корни, и никакие ветры тебе не страшны. Это поза уверенного человека». «Ты— ЛЕВ!» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Закрой глаза, представь льва — царя зверей, сильного, могучего, уверенного в себе, спокойного и мудрого. Он красив и выдержан, горд и свободен. Этого льва зовут так же, как тебя, у него твое имя, твои глаза, твои руки, ноги, тело. Лев —...
0