Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Передаємо черевик
У цій грі у дітей розвивається почуття часу. Гра вимагає уважності, зібраності і вміння слухати. Крім того, вона допоможе освоїти координацію «око-рука».
0Побажання собі
Розминка підвищує групову енергетику, посилює доброзичливу атмосферу в групі.Вид розробки: Ритуали відкриття/закриття, Руханки0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиПовітряні ланцюги
гра на взаємодію.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиПОДАРУНОК
Тілесні розминки.
0Подобається - не подобається
Ця розминка допоможе зняти напругу і викликати сміх.
0Потягушки
«Спокійна» розминка-фіззарядка. Застосовується, коли обмежений час. Кілька рухів знімуть втому і налаштують на подальшу роботу.
0Правила безпеки: учимо дітей, не лякаючи їх
Многие дети сегодня живут жизнью прав – их домашние обязанности не обозначены и, соответственно, об их выполнении не спрашивают. В основном это происходит потому, что родителям порой гораздо легче сделать работу самим, особенно тогда, когда они хотят сделать ее правильно (то есть так, как считают нужным). Родители устают от уговоров, требований и угроз. И вместо того, чтобы учить детей ответственности, они смиряются даже с половинчатыми усилиями, довольствуясь тем, что их малыши, по крайней мере, хоть что-то делают. Вот и получается, что даже если у детей крайне мало обязанностей по дому, они могут жаловаться, что находятся чуть ли не в рабстве по сравнению с беззаботной жизнью своих друзей. М-да... Воспитание детей, имеющих одни лишь права Когда мы делаем всю работу и решаем проблемы вместо наших детей, по существу, наши действия говорят о том, что они не способны делать это самостоятельно. Так, когда их комната становится не просто грязной, а захламленной, мы...
0Приховане золото
Не судіть про книгу по обкладинці.
0П’ять ігор-п’ятихвилинок для молодшої школи
Якщо в запасі у вчителя недостатньо часу, щоб влаштувати повноцінну корисну гру, на допомогу прийдуть ігри-п’ятихвилинки. Та й у літніх шкільних таборах їм будуть раді. Це не просто розвага, а спосіб для дітей змінити вид діяльності та отримати важливий досвід. «Алфавіт» Об`єднайте дітей у групи по четверо. Кожній групі роздайте по чотири букви. Вони мають бути різними для кожної команди. Завдання: протягом трьох хвилин діти мають вигадати та записати якомога більше слів, які розпочинаються із цих букв. Після того, як визначений час минув, діти зачитують написане, а клас рахує, чия команда впоралася найкраще. Переможуть ті, хто пригадав найбільше слів. Діти вчаться: виконувати завдання в ситуаціях обмеженого часу, працювати в команді, бути творчими та слухати один одного. «Знайди предмети» Бажано проводити цю гру перед закінченням уроку. Сформуйте чотири групи дітей. Кожній групі роздайте по аркушу паперу з...
0Ріпка
гра для зняття напруги.
0