Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Моя роль
Вправа полягає у визначенні своє ролі в житті; розвиває мислення та дозволяє учням дізнатися більше один про одного.Вид розробки: Знайомство, Рольові ігри, Руханки0
Тематика: Спілкування, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиКидання папірцями
Вправа сприяє зближенню групи. Діти у рухливій, ігровій формі дізнаються більше нового про однокласників.
0Она заплатила самую высокую цену
Притча.
0Лили и Снеговик
Не забывайте о тех, кого любите.
0Скажи комусь, кому довіряєш
У Міжнародному жіночому правозахисному центрі «Ла Страда-Україна» відкрили гарячу лінію 0 800 500 335. Тут маленькі українці знайдуть підтримку та пораду стосовно своїх проблем, якими їм нема з ким поділитися. Батьки, вчителі та вихователі матимуть змогу оперативно отримати індивідуальну консультацію стосовно порушень прав дітей. Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх українських операторів.
0Сколько сахара содержится в продуктах
Мало кто знает, сколько граммов сахара содержится в продуктах, которые мы едим. Даже читая состав, указанный на упаковке, не всегда легко представить, сколько же это на самом деле. Предлагаем это увидеть: количество сахара в 20 продуктах, которые встречаются в нашем рационе.Тематика: Харчування1Лучшие продукты для ума
Список продуктов для стимуляции работы головного мозга.Тематика: Харчування4Вплив телебачення та комп`ютера на здоров`я
сформувати в учнів знання про позитивний і негативний вплив телебачення й комп’ютера на здоров’я, уміння давати оцінку зовнішнім впливам на здоров’я; розвивати навички безпечного перегляду телепередач і користування комп’ютером, роботи в групах, здорового способу життя; виховувати свідоме бажання користуватись отриманими знаннями; вольові риси характеру, толерантність.
3Будь милосердним
розкрити поняття «милосердя», «співчуття»; наводити приклади милосердя у вчинках; формувати в учнів уявлення про унікальність та особливість кожної людини; формувати власне ставлення до прояву милосердя; виховувати бажання бути милосердною людиною, займатися благодійністю.
1Повага до себе та інших
Вчити учнів бути толерантними; сформувати уявлення про важливість поваги до почуттів інших людей; викликати бажання безкорисливої допомоги людям, які її потребують:старшим, слабким, хворим, немічним, розвивати вміння протидіяти виявам неповаги у середовищі однолітків; виховувати чуйність, милосердя, терпимість, доброзичливість, толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями.
1