Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Валеологічні національні культури харчування населення України: традиції та новації
ознайомити учнів з різноманітністю культурних традицій України, розвивати патріотизм і національну самосвідомість, повагу до духовних цінностей українського народу. Показати зв'язок між культурними традиціями і формуванням здоров'я української нації; сприяти розвитку полікультурної, комунікативної, соціальної, інформаційної, здоров'язберігаючої компетентностей, а також самоосвіти та саморозвитку; продуктивної творчої діяльності.
2Социальный эксперимент в США
Краткое описание эксперимента в фото.
37 правил правильного питания
презентация, сделанная в формате видео, в которой рассказывается о 7 правилах правильного питания.
0Пиво: пить или не пить?
статья о мифах и правде о пиве.Вид розробки: Публікації2Точки дотику
Ця вправа навчає роботі в команді, вирішенню проблем, довірі і стійкості, а також покращує математичні здібності.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиПрес-конфренція, до якої ці діти були не готові.
Добре подумайте перед тим, як публікувати свої фото, персональні дані в соціальних мережах. Дуже важливло захищати свою особисту інформацію, щоб запобігти викраденню дітей, шахрайству, булінгу та цькуванню. Не роби своє життя публічним.
0Австралійський (Африканський) дощ
Чудова вправа для психолгічного розвантаження учнів. Хід вправи. Учасники стають у коло. Тренер. "Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!" В Австралії піднявся вітер. (Тренер тре долоні). Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.) Дощ посилюється. (Плескання долонями по грудях.) Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.) А ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.) Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.) Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.) Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.) Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.) Сонце! (Руки догори.)
08 видов укусов насекомых, о которых вы просто обязаны знать!
Летом нас всех часто кусают какие-то насекомые, пишет lavozdelmuro. Чтобы избежать непредвиденных и неприятных последствий, очень важно научиться различать укусы и правильно их обрабатывать. Вот 9 самых распространённых укусов: Укус комара. Комариный укус выглядит как покрасневший подкожный пузырь и сильно чешется. Как правило, никаких особых мер принимать не нужно, разве что намазать место укуса успокаивающей мазью. Но если укус сопровождается жаром, болями в суставах или опуханием лимфоузлов, следует обратиться к врачу — возможно, в кровь попала инфекция. Укус блохи. Эти укусы вызывают сильный зуд. Обычно блошиные укусы появляются группками по 3–4 и напоминают мелкие красные пупырышки. Первым делом их необходимо промыть водой с мылом. Затем намажьте укусы цинковым кремом или другим средством, снимающим зуд. Не...
0Чому сидіти шкідливо [Цікава наука]
Наш спосіб життя змушує нас сидіти набагато більше, аніж рухатися. Чи побудовані наші тіла для такого сидячого існування? У цьому відео досліджують ризики, пов'язані із тривалим перебуванням у сидячому положенні.
0Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0