Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Учительські ідеї
ВИЧ В РОССИИ: НА РУБЕЖЕ МИЛЛИОНА
В то время, когда Украина демонстрирует успешный опыт преодоления эпидемии ВИЧ-инфекции в регионе Восточной Европы и Центральной Азии, ситуация в Российской Федерации продолжает ухудшаться. Отказавшись от эффективной первичной профилактики среди молодежи и уязвимых групп, правительство РФ игнорирует проблему ВИЧ/СПИДа, которая уже сегодня забирает жизни россиян наравне с дорожно-транспортными происшествиями. Академик Покровский озвучил следующие факты: типичный "клиент" центра СПИД – молодая женщина, вышедшая замуж и забеременевшая от своего мужа – единственного полового партнера.
1Репродуктивное здоровье
Презентация о репродуктивном здоровье
0Детские отмазки
Это видео поможет Вам увидеть себя со стороны, когда вы оправдываетесь относительно курения.
2Україна та алкоголь.
репортаж про людей, які знайшли альтернативу алкоголю. (Дане відео ви можете завантажити в наших ресурсах http://autta.org.ua/ua/resources/video/)
0Що ти робиш?
Дає учасникам можливість розважитися, краще пізнати один одного, відпочити.
0П’ять ігор-п’ятихвилинок для молодшої школи
Якщо в запасі у вчителя недостатньо часу, щоб влаштувати повноцінну корисну гру, на допомогу прийдуть ігри-п’ятихвилинки. Та й у літніх шкільних таборах їм будуть раді. Це не просто розвага, а спосіб для дітей змінити вид діяльності та отримати важливий досвід. «Алфавіт» Об`єднайте дітей у групи по четверо. Кожній групі роздайте по чотири букви. Вони мають бути різними для кожної команди. Завдання: протягом трьох хвилин діти мають вигадати та записати якомога більше слів, які розпочинаються із цих букв. Після того, як визначений час минув, діти зачитують написане, а клас рахує, чия команда впоралася найкраще. Переможуть ті, хто пригадав найбільше слів. Діти вчаться: виконувати завдання в ситуаціях обмеженого часу, працювати в команді, бути творчими та слухати один одного. «Знайди предмети» Бажано проводити цю гру перед закінченням уроку. Сформуйте чотири групи дітей. Кожній групі роздайте по аркушу паперу з...
0Чорнобривці в нашому дворі
Розширити знання дітей про осінні квіти – чорнобривці, які квітнуть на шкільній клумбі. Поглибити їхні знання про те, що осінь - пора дозрівання рослин. Розвивати зв’язне мовлення дітей, увагу, спостережливість. Виховувати естетичний смак, любов до праці, бережливе ставлення до природи.
0Алгоритм поведінки в надзвичайних ситуаціях
Мета тренінгу ознайомити дітей з формулами самоконтролю та алгоритмом прийняття рішення в надзвичайних ситуаціях; формувати навички безпечної поведінки; виховувати відповідальність, дисциплінованість
0Про права дитини
Як найпростіше пояснити дітям їхні права? Звичайно у формі мультфільму.
0Кібербулінг
Автор: Провозюк Руслана Петрівна Навчальний заклад: Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей Година спілкування на тему: «Кібербулінг» Завдання заходу: – привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. – викликати в учнів емоцій до висвітлювальної проблеми , а також для ознайомлення з різними типами кібербулінгу за допомогою презентації та відеоролика. – дати фахову оцінку висвітлюваному питанню – розвинути повагу один до одного. Цілі: узагальнити знання учнів про сервіси Інтернет; повторити правила етикету під час спілкування у соціальних мережах; дати дітям уявлення про «кібербулінг»; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; формувати толерантне ставлення до нестандартних ситуацій; спонукати підлітків до самопізнання, саморозвитку, і доброзичливого ставлення до людей; прищепити любов до...
2