Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Учительські ідеї
Настрій і почуття. Урок тренінг
КЗО "СЗШ № 97 ім.П.І.Шкідченка" ДМР м.Дніпро
05 клас. Тема. Право на здоров'я. Права дитини. Обов'язки учня і громадянина
Розділ 4. Соціальне благополуччя і здоров'я. Тема 1.Соціальне благополуччя. Вчитель з предмету "Основи здоров'я" Безбородова Людмила Володимирівна Білозерської ЗОШ I-III ст. №15 м. Добропілля. Донецької обл.
0Гігієна для дітей: як уберегтися від злих мікробів?
Проект “Рятівників чистоти” реалізовано “ADRA Украіна” завдяки підтримці “UNICEF”. “Рятівники чистоти” допоможуть зрозуміти дітям користь дотримання правил гігієни через ігрові методики, а також сприятимуть здоровому способу життя як малечі, так і дорослих. Під час виконання захоплюючих завдань, подорожуючи ігровим всесвітом, ваша дитина зможе зрозуміти основні принципи здорового життя - чистого повітря, води, навколишнього середовища, дізнається про користь сонячного світла, фізичних вправ, здорового харчування та відпочинку. Більше того, наприкінці виконаних завдань кожен отримає “Посвідчення Рятівника чистоти" http://7planets.com.ua/uk/
0Тріснутий глечик
Китайська притча про сприймання себе таким, який ти є.
0Три сита
Один человек спросил у Сократа: — Знаешь, что мне сказал о тебе твой друг? — Подожди, — остановил его Сократ, — просей сначала то, что собираешься сказать, через три сита. — Три сита? — Прежде чем что-нибудь говорить, нужно это трижды просеять. Сначала через сито правды. Ты уверен, что это правда? — Нет, я просто слышал это. — Значит, ты не знаешь, это правда или нет. Тогда просеем через второе сито — сито доброты. Ты хочешь сказать о моем друге что-то хорошее? — Нет, напротив. — Значит, — продолжал Сократ, — ты собираешься сказать о нем что-то плохое, но даже не уверен в том, что это правда. Попробуем третье сито — сито пользы. Так ли уж необходимо мне услышать то, что ты хочешь рассказать? — Нет, в этом нет необходимости. — Итак, — заключил Сократ, — в том, что ты хочешь сказать, нет ни правды, ни доброты, ни пользы. Зачем тогда говорить?
0Розробки Першого уроку у 2015–2016 н.р.
Інститутом проблем виховання НАПН України розроблено й упорядковано методичні матеріали на допомогу вчителям у проведенні Першого уроку у 2015–2016 н.р. (відповідно до листа МОН України 1/9-354 від 24.07.2015 р.) Автори-упорядники: Журба К.О., Кириченко В.І., Киричок В.А., Петрочко Ж.В. Матеріали містять: орієнтовні конспекти уроків для учнів початкової, основної і старшої школи; орієнтовну тематику уроку, що відповідає принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді; цитати та висловлювання відомих людей щодо патріотизму; інші додаткові матеріали, які вчителі можуть використати на уроці. Сподіваємося, що запропоновані матеріали стануть у нагоді. Заздалегідь вдячні за зворотний зв'язок. Адреса розміщення матеріалів: офіційний сайт Інституту проблем виховання НАПН України http://ipv.org.ua/novini/uroki-patriotizmu.html
01000 шариков
Притча об истинных ценностях нашей жизни.
1Синдром эмоционального выгорания педагога
Данная презентация подходит не только психологам для работы с педагогами, но и будет полезна самим учителям. В ней содержится тест для выявления эмоционального выгорания и некоторые рекомендации для профилактики или устранения последствий этого явления.
1Руханки
Веселі вправи для молодших школярів.
0Валеологічні національні культури харчування населення України: традиції та новації
ознайомити учнів з різноманітністю культурних традицій України, розвивати патріотизм і національну самосвідомість, повагу до духовних цінностей українського народу. Показати зв'язок між культурними традиціями і формуванням здоров'я української нації; сприяти розвитку полікультурної, комунікативної, соціальної, інформаційної, здоров'язберігаючої компетентностей, а також самоосвіти та саморозвитку; продуктивної творчої діяльності.
2