Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Плани уроків
Я хочу бути схожим
Вчити дітей наводити приклади своїх ідеалів (на прикладах героїв книжок, кінофільмів, знайомих людей).
0Екологічна безпека
Конспект уроку та презентація до нього.
0УСЕ В ТВОЇХ РУКАХ
формування позитивної моральної спрямованості учнів, відповідальності за власні вчинки.
2ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ. ДРУЖНИЙ КЛАС. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ: УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ «РІПКА», БАЙКИ ЛЕОНІДА ГЛІБОВА «ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК» (УРОК 10)
сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.
1ЕФЕКТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ. УМІННЯ СЛУХАТИ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ЯК ПОПРОСИТИ ПРО ПОСЛУГУ ЧИ ДОПОМОГУ (УРОК 13)
вчити дітей розуміти індивідуальність людини не лише як фізичної особи, а й як об'єкта соціального оточення; вказати на значення уміння слухати й спілкуватися, на збереження і зміцнення здоров'я; розвивати повагу до себе та інших людей; формувати етичні звички; виховувати любов до свого народу, рідної мови, культуру поведінки.
0ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ І ЇХ ВИРІШЕННЯ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЙ МИРНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ З ОДНОЛІТКАМИ
продовжувати формувати почуття власної гідності, толерантності, стриманості, уникаючи конфліктних ситуацій; розвивати уміння запобігати конфліктам, що мають місце, тягнути за собою низку негативних наслідків; розглядати способи їх вирішення; розвивати комунікативні здібності; виховувати найкращі людські риси громадянина нашої країни зі сформованою життєвою компетентністю — уміння жити у суспільстві.
1Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям.
Дати визначення поняттям «толерантність», «повага»; формувати толерантне ставлення до оточуючих, до суспільства, до певних ситуацій; відпрацьовувати навички безконфліктного спілкування; виховувати поважне ставлення до себе і інших.
2Інтелектуально-розважальна гра «Брейн-ринг»
виявити, конкретизувати й узагальнити знання про різні стихійні лиха. Навчити дітей працювати підгрупами. Розвивати інтелектуальні здібності, швидкість реакції.
2Поведінка, звички і здоров'я. Спілкування з друзями, товаришами в класі.
формувати в учнів уявлення про ввічливу людину; сприяти засвоєнню учнями правил ввічливості з метою самовдосконалення та самовиховання.
6Конфлікт. Шляхи подолання конфліктних ситуацій.
метою уроку є дати підліткам можливість самостійного аналізу типових життєвих ситуацій, роз’яснити правила попередження конфліктів та виходу з них.
2