Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Плани уроків
ТИ-ПІШОХІД
Мета тренінгу нагадати учням правила безпечного переходу дороги. Надати змогу відпрацьовувати життєві навички аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення про перехід дороги.
0ХАРЧОВИЙ РАЦІОН
Розкрити чинники, які впливають на формування харчових звичок, ознайомити з принципами раціонального харчування, відпрацьовувати уміння складати збалансований раціон.
0Харчування підлітків
Сформувати поняття про збалансоване харчування, про режим харчування, про користь та шкідливість деяких продуктів, їх термін зберігання. Сформувати поняття про долікарську допомогу. Мотивувати школярів до збалансованого харчування.
6ХОЧЕШ ДОБРЕ ВЧИТИСЬ – ЗАГАРТОВУЙСЯ!
Мета тренінгу ознайомити учнів з принципами і методами загартовування. Застерегти від ризикованої поведінки в басейні та на льоду.
0ЯК ДОПОМОГТИ ПОТЕРПІЛОМУ
Розвивати вміння надавати невідкладну допомогу потерпілим. Виховувати чуйність, відповідальність, впевненість у власних силах.
0Як інших навчити поваги до себе
Дати дітям уявлення про необхідність доброзичливого ставлення до людей; товариськості у спілкуванні з однолітками, турботливого ставлення до молодших, старших.
0ЯК ПОВОДИТИСЯ ПІД ЧАС ПОЖЕЖІ
Ознайомити учнів зі стадіями розвитку пожежі. Формувати вміння користуватися первинними засобами пожежогасіння. Виховувати організованість, впевненість у власних силах.
0ЯК ПРОТИДІЯТИ ТИСКУ ОДНОЛІТКІВ
Навчити підлітків протидіяти негативному впливу з боку однолітків.
0«Ні» алкоголю, наркотикам, спільному використанню предметів, які колють або ріжуть
Формування негативного ставлення до вживання алкоголю і наркотиків та спільного використання голок і шприців.
0«Ні» дискримінації
Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних людей. Тренінг навичок протидії стигмі й дискримінації.
0