Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Плани уроків
Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями й дівчатами. Дружба
розглянути особливості стосунків між хлопчиками і дівчатками; розвивати вміння дітей спілкуватися і підтримувати товариські стосунки в класі, між хлопчиками та дівчатками; виховувати тактовне ставлення один до одного; навчити берегти та цінити дружбу.
3СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМИ
Мета — надання змоги усвідомлення родинних цінностей, тренінг навичок емпатії, колективної роботи, уміння долати сором'язливість.
0Спілкування
надати учням знання і практичні рекомендації про основи спілкування, познайомити дітей з видами спілкування, формувати культуру спілкування, сприяти об'єднанню дитячого колективу.
0СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ЗДОРОВ’Я
Мета - аналіз соціальної безпеки свого населеного пункту, тренінг навичок критичного мислення та протидії негативному впливу ЗМІ.
0Сім’я і здоров’я
розширювати уявлення про сім’ю як основний чинник здоров’я; формувати вміння піклуватись про членів сім’ї; виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.
2Сила і слава твого роду
Поглибити уявлення дітей про такі поняття як "рід", "родовід". Вчити шанобливо ставитись до всіх членів родини.
0Секрети дружби. Про чесність та справедливість
Вчити виявляти почуття дружби, товариськості до однолітків; дати дітям уявлення про поняття "дружба", "чесність", "справедливість", "взаємовиручка", "взаємодопомога".
0Секрети ввічливості
Дати уявлення про основні правила поведінки ввічливої людини, позитивні якості, які вона має виявити.
0Секрети ввічливої людини
Дати уявлення дітям про основні правила поведінки ввічливої людини. Знати і використовувати "золоте правило ввічливості"; знати слова ввічливості.
0Самооцінка характеру. Практична робота
формувати в учнів уявлення про самооцінку; розвивати вміння реалістично оцінювати риси свого характеру; виховувати почуття власної гідності, неповторності.
3