Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Тренінги
Права дитини (урок-тренінг, 2 кл.)
Наведено конспект уроку та презентація й коротенькі (1-2 хв.) мультфільми до нього. Урок та презентація розроблені українською мовою, мультфільми - російською.Вид розробки: Мультимедійна презентація, Відеоматеріали, Тренінги1
Тематика: Спілкування, Стать і гендер, Незалежно від тематикиВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ. ДРУЖНИЙ КЛАС. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ: УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ «РІПКА», БАЙКИ ЛЕОНІДА ГЛІБОВА «ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК» (УРОК 10)
сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.
1ЕФЕКТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ. УМІННЯ СЛУХАТИ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ЯК ПОПРОСИТИ ПРО ПОСЛУГУ ЧИ ДОПОМОГУ (УРОК 13)
вчити дітей розуміти індивідуальність людини не лише як фізичної особи, а й як об'єкта соціального оточення; вказати на значення уміння слухати й спілкуватися, на збереження і зміцнення здоров'я; розвивати повагу до себе та інших людей; формувати етичні звички; виховувати любов до свого народу, рідної мови, культуру поведінки.
0ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ І ЇХ ВИРІШЕННЯ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЙ МИРНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ З ОДНОЛІТКАМИ
продовжувати формувати почуття власної гідності, толерантності, стриманості, уникаючи конфліктних ситуацій; розвивати уміння запобігати конфліктам, що мають місце, тягнути за собою низку негативних наслідків; розглядати способи їх вирішення; розвивати комунікативні здібності; виховувати найкращі людські риси громадянина нашої країни зі сформованою життєвою компетентністю — уміння жити у суспільстві.
1Вчимося планувати свій час.
навчити студентів планувати свій час та мати «відчуття часу»; розуміти цінність корисних навичок.
0Народні традиції та здоров'я
Пояснити дітям значення народних традицій для дотримання здорового способу життя.
0Вчимося приймати рішення
Пояснити учням необхідність приймати зважені рішення, навчити приймати рішення за допомогою «Правила світлофора».
2Харчування і здоров'я
Навчити дітей розрізняти корисну і шкідливу їжу, поступово привчати до правил раціонального харчування.
0СУЧАСНИЙ КОМПЛЕКС ПРОБЛЕМ БЕЗПЕКИ
Ознайомлення із сучасним комплексом проблем безпеки і Концепцією національної безпеки України. Тренінг навичок оцінювання ризику.
0ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ПІДЛІТКА
Мета - формування позитивного ставлення до змін, що відбуваються у підлітковому віці.
2