Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Харчування
Урок в 3 класі "Харчування і здоров'я"
Урок в 3 класі "Харчування і здоров'я"
1Презентація "Складові здоров'я"
Презентація до уроку "Основи здоров'я" на тему "Складові здоров‘я. Що впливає на здоров‘я. Складові їжі. Загартовування".
0Что такое ГМО?
о современных методах выращивания сельскохозяйственных культур.
0Соки, води....
Чи варто вживати газовані напої, соки. Чим це може обернутися?Вид розробки: Відеоматеріали3
Тематика: Харчування, Надлишкова вага , Нездорова дієта, Онкологічні захворювання, Серцево-судинні захворювання, Цукровий діабетКока-Кола – користь чи шкода?
сприяти формуванню переконливих знань у дітей про шкідливість найпоширеніших та найулюбленіших продуктів: Кока-Коли, чіпсів, сухариків, морозива.Тематика: Харчування, Надлишкова вага , Нездорова дієта, Серцево-судинні захворювання, Цукровий діабет2Здоров’я дитини – запорука добробуту людини
Закріпити поняття про зміцнення здоров’я, повторити ознаки здоров’я, розтлумачити дітям, що таке йододефіцитні хвороби, до чого вони призводять, що таке йод та як наситити свій організм йодом, формувати прагнення до збереження власного здоров’я.
1"Сюрпризы" в продуктах питания
Мы знаем, что в продукты питания добавляют множество консервантов и других пищевых добавок. В этой статье описаны некоторые "неаппетитные" вещества, которые мы употребляем. Можно использовать, как дополнение к урокам на тему питания.
07 способов улучшить обмен веществ
Людей, которые могут есть все, что захотят, когда захотят, и при этом не поправляются - на самом деле мало. У большинства людей обмен веществ не совершенен. Но, чтобы съеденные за день калории быстрее сжигались, нужно немножко помочь своему организму.
1ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ. ПЕРША ДОПОМОГА ПРИ ХАРЧОВИХ ОТРУЄННЯХ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ ПРИДАТНОСТІ ТА УМОВ ЗБЕРІГАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ЗА ЇХНІМ МАРКУВАННЯМ (УРОК 9)
ознайомлювати учнів із причинами харчових отруєнь; збагачувати знання про основні правила харчування; розвивати вміння та навички само- і взаємодопомоги при харчових отруєннях; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
0ВІТАМІНИ ТА МІКРОЕЛЕМЕНТИ, ЇХ ВПЛИВ НА ЗДОРОВ'Я. ВИБІР ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ. ПЕРЕВАГИ НАТУРАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ. НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ СМАЖЕНИХ СТРАВ (УРОК 8)
розширювати знання учнів про їжу як джерело енергії і росту; ознайомлювати з поживними речовинами та продуктами, у яких вони містяться; вчити дітей вибирати корисні продукти харчування; розвивати увагу, мислення, вміння робити висновки, працювати у групах; сприяти вихованню культури харчування.
0