Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Вчимося жити разом
Рекомендації батькам дітей-ініціаторів булінгу в школі
Булінгову поведінку необхідно сприймати серйозно. Ваша бездіяльність означає для дитини, що така поведінка - прийнятна. Наслідками булінгу для дітей - його ініціаторів є: підвищений ризик антисоціальної поведінки в дорослому віці (вандалізм, крадіжки в магазинах, вживання алкоголю та наркотичних речовин тощо); в 4 рази більші шанси ніж у інших дітей, бути засудженим за злочин скоєний до 24 років; вчинення фізичного булінгу є фактором ризику скоєння жорстокого насильства у віці 15-25 років. Так, відомий норвезький дослідник Д. Ольвеус наводить переконливі дані про те, що 60% хлопців, які були агресорами в 6-9 класах, були принаймні один раз засуджені за злочин в дорослому віці. Більше того, близько 35-40% колишніх булерів були тричі і більше засуджені за злочини до 24 років, у порівнянні з 10% засуджених, які не були булерами в юному віці. Дайте Вашій дитині ясно зрозуміти, що булінгова поведінка - це серйозно, і Ви не будете терпіти таку поведінку в майбутньому. Встановіть...
0Чи зазнає Ваша дитина булінгу в школі?
Дослідження проведене в Слов'янській гімназії м. Києва виявило, що 87% батьків упевнені, що їхні діти не зазнавали ніяких проявів насильства, в той час як 42% учнів, вважають себе постраждалими від насильства в школі. На жаль, більшість дітей-жертв булінгу не розповідають про це дорослим через такі причини: їм соромно бути жертвою, вони бояться помсти від кривдника; вони не вірять, що їм хтось зможе і буде допомагати; вони погоджуються з тим, що булінг – частина процесу дорослішання; вважають поганим «доносити» на своїх однолітків. Тривалий стан тривоги в якому перебувають діти, які зазнають булінгу в школі може призвести до різних психічних розладів: депресії, неврозів та фобій. Тому вкрай важливим є навчитись розпізнавати ознаки того, що Ваша дитина може бути об'єктом булінгу з боку своїх однолітків. Ваша дитина може зазнавати булінгу, якщо Ви часто помічаєте такі ознаки: Дитина повертається зі школи з пошкодженими, порваними, втраченими...
0Кидання папірцями
Вправа сприяє зближенню групи. Діти у рухливій, ігровій формі дізнаються більше нового про однокласників.
0Она заплатила самую высокую цену
Притча.
0Склянка з водою
Професор почав заняття, піднявши склянку з водою. Він підняв склянку так, щоб було видно всім студентам, а потім запитав: – Як ви думаєте, скільки важить ця склянка? Студенти відповідали: – 50 грам!.. – 100 грам!.. – 150 грам!.. – Правду кажучи, я не знаю. Мені потрібно буде його зважити, – сказав професор. – Дозвольте мені задати вам ще одне питання. Що трапиться, якщо я потримаю цю склянку ось так кілька хвилин? – Нічого, – сказали студенти. – Добре, а що відбудеться, якщо я цілу годину буду тримати склянку? – запитав професор. – У Вас заболить рука, – сказав один зі студентів. – Ви праві, а що трапиться, якщо я простою ось так цілий день? – У Вас заніміє рука, може бути судома, Вас може паралізувати, прийдеться їхати в лікарню, – відповів інший студент, і всі засміялися. – Дуже добре, але чи зміниться вага склянки за цей час? – запитав...
0Попередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання: досвід США
Емоційно безпечне навчальне середовище може бути досягнуте шляхом соціального та емоційного навчання (SEL) як істотною частиною освітнього процесу. Соціально-емоційне навчання є процесом, завдяки якому діти і дорослі набувають знання, відносини і навички, необхідні для розпізнавання і контролю власних емоцій, розвитку емпатії, налагодження відносин, і прийняття відповідальних рішень. Компетентність у використанні соціально-емоційних навичок розвивається в контексті безпечного і сприятливого середовища школи, сім'ї та спільноти, в якій діти відчувають свою цінність, повагу до себе, причетність та взаємозв’язок зі школою, і замученість у процес навчання. Емоції як такі відіграють важливу роль в навчальному середовищі. По-перше, емоції впливають на процес навчання – на нашу здатність обробляти інформацію і чітко розуміти, з чим ми стикаємося. Тому, для педагогів важливим є створення позитивного, емоційно безпечного середовища класної кімнати, з метою забезпечення...Вид розробки: ООЖН, Превентивна освіта0
Тематика: Протидія насиллю, Повага до всіх, Розв'язання проблем і конфліктівЗвичайний австралійський хлопець провів незвичайний соціальний експеримент
Уявіть, що Ви йдете неподалік школи, або спортивного майданчика і спостерігаєте таку картину: один хлопець/група молодиків або дівчат явно мають щось проти іншого хлопця/дівчини - кричать образливі коментарі в його сторону, налаштовані агресивно, починають штовхати його, жбурляти в нього якісь речі. Ви явно розумієте, що цей хлопець/дівчина не здатні за себе постояти, захиститися. Якою буде Ваша реакція? Пройдете повз з осуджуючим виглядом? Не зупиняючись, промовите до кривдників: "Що ж ви робите...Зупиніться"? Зупинетесь, заступитесь за жертву і скажете, що не підете поки все це не зупинеться? Так, один австралієць вирішив зробити "тест" на людяність. На цьому відео, знятому прихованою камерою, розігрується ситуація знущання, аби перевірити, якою буде реакція оточуючих. Численні дослідження науковців щодо причин виникнення булінгу доводять, що надзвичайно важливим фактором його виникнення є реакція свідків/спостерігачів. Так, якщо спостерігачі...Вид розробки: Публікації, Відеоматеріали0
Тематика: Протидія насиллю, Повага до всіх, Розв'язання проблем і конфліктівЯвище булінгу: підходи до визначення поняття та різновиди
Що таке булінг? Науковці досліджують явище булінгу вже протягом десятиліть, але й досі не існує єдиного визначення даного поняття. Аналіз наукових джерел засвідчив, що багато дослідників часто звертаються до визначення булінгу, що першим запропонував Д. Ольвеус: «Булінг – ситуація, в якій учень неодноразово піддається негативним діям з боку одного чи кількох інших учнів». Термін «негативні дії» включає в себе досить різноманітну поведінку – від невербальних проявів агресії, як ворожі погляди та зачіпання, до серйозних фізичних нападів. Д. Ольвеус наголошує на важливій характеристиці ситуації булінгу – повторюваності негативних дій, тим самим розмежовуючи булінг та одиничні незначні випадки агресії. Також, автор першим визначив, що булінг можу бути прямим – фізична агресія (удари, штовхання, щипання, плювання, кусання, залякування, обзивання, жорстокі жарти, утискання через соціальний статус, релігію, расу, доторки...
0Батьки - кращі союзники школи у попередженні булінгу серед дітей!
Прості речі, які ми можемо робити щодня, аби знизити число проявів недружелюбного ставлення серед дітей в школі. Вашій увазі пропонуються 5 простих рекомендацій від Національної асоціації батьків та вчителів США (National Parent Teacher Association (National PTA). Говоріть та слухайте Вашу дитину щодня! Запитуйте як пройшов день у школі: що було на уроці, перерві, по дорозі до та зі школи. Питайте про однолітків. Проводьте більше часу в школі Вашої дитини! Долучайтесь до батьківських ініціатив, шкільних свят, екскурсій, акцій та шкільних ярмарків з метою контролю та моніторингу атмосфери в школі, поведінки дітей. Будьте гарним прикладом! Кожного разу, коли Ви агресивно спілкуєтесь з будь-ким - Ваша дитина вчиться, що булінг є нормальним ставленням. Будьте впевненими, чи правильно розуміє Ваша дитина, що таке...
0Лили и Снеговик
Не забывайте о тех, кого любите.
0