Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Розв'язання проблем і конфліктів
Оповідання «Оббреханий вовк» (альтернативна розповідь казки про Червону Шапочку з позиції Вовка)
Ліс був мені домівкою. В ньому я жив і про нього дбав. Намагався тримати його в чистоті й порядку. Та якось, прибираючи залишене кимось сміття, я почув кроки. Я плигнув за дерево і побачив дівчинку з кошиком, яка крокувала по доріжці. Мене одразу охопили підозри, бо вона була якось дивно вдягнена — вся в червоному, а голову накрила так, ніби не хотіла, щоб її хтось упізнав. Природно, я заступив їй дорогу, воліючи перевірити, що до чого. Я запитав, хто вона така, куди і звідки йде. Дівчинка задерла носика і спогорда відмовила, що йде до своєї бабусі. Тоді витягла з кошика цукерку, поклала в рот, а обгортку кинула додолу. Тільки уявіть собі! Гидко вже те, що дівчисько прийшло до мого лісу без дозволу й нагрубіянило мені. А тепер воно взялося смітити в моїй оселі! І я вирішив провчити нахабу. Я мерщій побіг до будинку її бабусі. Коли побачив стареньку, то зрозумів, що я її знаю. Кілька років тому я допоміг їй позбутися пацюків. Коли я пояснив, що сталося, вона погодилась...
0Социальные ролики для родителей
Три коротких социальных ролика, которые предлагают по-другому взглянуть на воспитание детей.
0Глобальне опитування про булінг (знущання у школах)
Буллінг — це явище, коли діти у школі постійно і цілеспрямовано знущаються з інших дітей, сміються над ними, цькують та ображають. Дані з опитувань U-Report у різних країнах увійшли у глобальний звіт про буллінг для Генеральної асамблеї ООН.Вид розробки: Публікації, Інформаційні повідомлення0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Протидія насиллюПритча «Скільки важить сніжинка?»
Одного разу маленька синичка, сидячи на засніженій гілці дерева, запитала в дикого голуба: - Скажи мені, скільки важить одна сніжинка? - Майже нічого, - відповів він їй. - Тоді я хочу розповісти тобі дуже цікаву історію, - вела далі синичка. - Одного разу я сиділа на ялиновій гілці, й почався снігопад. Це ще не була завірюха, й легкі сніжинки спокійно лягали на дерева. Оскільки в мене не було інших занять, то я розпочала рахувати сніжинки, що опускалися на мою гілку. І ось впало 3.751.952 сніжинки. Коли ж легенько і тихенько впала 3.751.953-тя сніжинка, таке собі майже нічого, як ти з цього приводу висловився, – гілка зламалася… Після цього синичка злетіла, залишивши голуба у глибокій задумі. Скільки важать наші слова? Часом ті слова, які «не важать» нічого, наші вчинки, які ми робимо, непомітні для нас самих, лягають великою образою й болем на інших. І під таким тягарем може зламатися кожна людина. Насправді слова, з якими ми звертаємося...Вид розробки: Метафори0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Повага до всіх, Самовиховання, Емпатія, надання допомогиПравила похвали та критики для батьків (інфографіка у 2 ч.)
Чи звертали ви коли-небудь увагу на вашу реакцію на похвалу? Як правило, при найменшій похвалі ми проявляємо чудеса скромності, починаємо самі себе критикувати, заперечувати власні заслуги, а головне - намагаємося стати ще краще. А якщо нас критикувати? Починаємо захищатися, виправдовуватися, але ніяк не намагаємося виправитися. З дітьми все відбувається майже так само, але не завжди. Іноді ми хвалимо дитину, а він у відповідь різко відповідає або вимагає ще більших похвал. Проблема в тому, що хвалити потрібно правильно, причому нижчевикладені принципи спілкування працюють з дітьми будь-якого віку, так як більше відносяться до категорії взаємин батьків і дітей, а не просто психологічних принципів похвали або критики людей.
07 грубых ошибок родителей во время ссор с детьми
Не забывайте золотое правило: “Прежде, чем сказать это ребенку, скажи это себе”. Ошибка №1. Говорить о личности, а не о поступке. “Что за ужасный ребенок!”, “Так поступают плохие мальчики” или прямое “Ты плохой мальчик. Мне такой не нужен”. Это вроде уже всем понятно, но почему-то все еще повсеместно используется. Не забывайте об этом! Ошибка №2. Сворачивать свою вину на ребенка. Например, догадывались, что ребенок, который сейчас бегает-играет, может задеть чашку на краю стола и все равно не убрали. Кто виноват, что чашку разбили и за что отругали ребенка? Или разрешили ребенку погладить уличную собачку, а она укусила. И вот мама ругает ребенка – ты что, не знаешь, что собака может укусить? Примеры утрированные, но думаю, каждый вспомнит такую ситуацию, когда ругать надо себя, а мы ругаем ребенка. Ошибка №3. Использовать свои “взрослые” преимущества. Например, забирают игрушку и кладут высоко на шкаф,...
0Любити не можна бити
урок-переможець Всеукраїнського конкурсу уроків та виховних заходів для учнів 5-11 класів з питань попередження та подолання домашнього насильства щодо дітей та насильства в школах.
0Как перестать спорить
Каждый имеет свое видение мира.
0Толерантність
Несприйняття інших разом з їхніми особливостями може стати причиною руйнівного конфлікту, який може мати жахливі наслідки...
0СМЫСЛ НАКАЗАНИЯ
Начнем с ошибочного взгляда. Очень распространено мнение, что наказание нужно для того, чтобы вызвать отрицательную эмоцию (боль, обиду, страх). Тогда случай запомнится, и ребенок впредь не будет себя так вести. А если будет, наказание надо усилить. Эта точка зрения пустила глубокие корни в сознании людей и в практике воспитания. К сожалению, иногда ее подтверждают «научно», ссылаясь на теорию условных рефлексов, в которой говорится о необходимости «подкрепления» (в том числе отрицательного) для научения. Но поведение человека – не набор рефлексов, а воспитание – не их выработка. Может ли наказание человека исправить его поведение? Конечно, нет! Достаточно посмотреть на этот вопрос совсем широко и обратить внимание на результаты пребывания людей в колониях и тюрьмах. Называть эти учреждения «исправительными» все равно, что черное называть белым. Но не будем уходить так далеко. Вернемся к исправлениям ребенка....
0