Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Стосунки
Казка з татом: пригоди у світі ПЛЮСПЛЮС. Про дружбу, що долає стіни 2
Казка про дружбу, що долає стіни (продовження).
0Казка з татом: Пригоди у світі ПЛЮСПЛЮС. Про чорного квадрата
У складних ситуаціях не варто покладатися лише на себе.
0Казка про Жадібність
Мультфільм про те, як зла чарівниця Жадібність готова подарувати хлопчикові все, що він захоче, але натомість він повинен відмовитися від своїх друзів.
0Как за рубежом детям рассказывают про личное пространство
Границы — тема для многих сложная и неисследованная. Допускать или не допускать к себе кого-то и насколько близко — порой бывает трудновато решить, особенно, если об этом почти не говорили в детстве. Чтобы внести немного ясности в этот вопрос, мы публикуем статью Инны Титовой — мамы, чей ребенок поставил все точки над i простой картинкой, принесенной с уроков. Удивительная вещь, значение которой частенько не могут объяснить взрослые люди, — личное пространство. Тема болезненная, поскольку стандартная система образования ей мало занимается, а потому и мы не знаем толком, как разговаривать о таком с детьми и даже как вести себя. Однако в американских школах учителя нашли решение этой замысловатой проблемы: на занятиях, посвященных личному пространству (азы sexual education), детям дается простая схема с кратким пояснительным текстом для родителей. Картинка раскрашивается на уроке и сопровождается подробным проговариванием ситуаций, которые...
1Как понять, что Вашего ребёнка обижают в школе, если он молчит?
Детская травля, однако, такая вещь, которую не стоит игнорировать. Даже если у тебя самые-самые доверительные отношения с ребёнком, какие-то вещи он не скажет тебе никогда. Например, что в школе его обижают дети или учитель. Почему? Думает, что сам виноват в происходящем. Уже усвоил крепко, что ябедничать – стыдно, и ещё не понимает, когда ситуация настолько опасна, что пора звать на помощь. Стыдится, что не может сам контролировать ситуацию. Считает, что сделать ничего нельзя, и не хочет расстраивать маму зря. Наконец, его могут шантажировать чем-то, по его мнению, таким ужасным, что родители от него отвернутся. Детская травля, однако, такая вещь, которую не стоит игнорировать. В самом лучшем случае она “обойдётся” длительным стрессом и психологической травмой. Но, чувствуя себя безнаказанными и правыми (не может же быть неправ целый класс, правда?), дети расходятся всё больше и доходят порой до уголовных преступлений. Так что очень важно вовремя...
0Кожен заслуговує мати друзів
Зворушливий та повчальний мультфільм, в якому показано, з якими викликами соціуму можуть стикатися діти з особливими потребами. Кожна людина заслуговує того, щоб з нею спілкувалися незалежно від стану її здоров'я. Даний відеородик допомагає рзвинути в дітей толерантність та повагу до інших людей. Запитання для обговорення відеоролика: 1) Як поводилися діти в класі, коли до них завітав новий хлопчик? 2) Як Марія пводила себе з хлопчиком? 3) Яким було відношення інших дітей до вчинку Марії? 4) Як дії Марії впливали на хлопчика? 5) Які висновки ми можемо зробити, переглянувши цей мультфільм?
0Козлик та його горе
У маленького Козлика сталося нещастя, але коли він поділився ним із іншими - його не стало. Тоді він зробив висновок для себе, що якщо ти будеш посміхатися світу, то і світ стане приязним для тебе.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Спілкування, Стосунки, Емпатія, надання допомоги, Повага до всіхКолін вал
Вправа допомагає сконцентрувати увагу, отримати позитивні емоції, зближує учасників тренінгу.
0Команда
не можна переоцінити важливість команди. Протистояти невзгодам та вирішувати проблеми завжди краще разом.
1Корисні підказки 2. Вчимося відмовляти.
Уміння відмовляти - дуже важливий навик! У дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях.
0