Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Творчі вправи на розвиток читання
Як навчити дітей читати? Як зробити читання цікавим? Як розвивати пізнавальний інтерес дитини? Шукаючи відповіді на ці та інші питання, працювала, творила, набувала досвіду. Думаю, мій досвід допоможе колегам, які теж мають бажання дати дітям радість пізнання. Буду рада співпрацювати з однодумцями. Бажаю успіхів!
2Что такое "детский стресс"?
статья описывает явление детского стресса, его причины и симптомы.
2Боротьба з туберкульозом. Погляд педагога
стаття містить приклад використання матеріалів санітарно-просвітницької роботи у формі інтерактивної вправи "шість капелюхів Боно".
1Курение...
социальный ролик.Вид разработки: Видеоматериалы3
Тематика: Онкологические заболевания, Сердечно-сосудистые заболевания, Табак, Хронические обструктивные заболевания легкихСтереотипы
Стереотипы 1. ЗАЧЕМ НАМ СТЕРЕОТИПЫ…? «Мыслит стереотипами» — кажется, так говорят о человеке с ограниченным набором понятий о том, что такое хорошо и плохо и как должен выглядеть «реальный пацан». И этот набор — готовый к употреблению продукт, над которым не нужно размышлять, который не подвергается критике. Зачем нужна нам такая пища для разума и не вредна ли она для нашего душевного здоровья? Фильтруя реальность через стереотипы, мы производим мыслительную и эмоциональную работу — подтверждаем свои знания о неком объекте и одновременно даем ему свою оценку. Один из первых исследователей стереотипов — Уолтер Липпман — описал четыре свойства этих феноменов: стереотипы всегда проще реальности — они описывают сложнейшие явления двумя-тремя фразами (например, понятие «мужская полигамность, выработанная в процессе эволюции для максимально широкого распространения генов» сокращается до...Вид разработки: Статьи0КАК СЕМЬЯ И ШКОЛА ПРЕВРАЩАЮТСЯ В ФАБРИКУ ПО ПРОИЗВОДСТВУ НЕВРОТИКОВ
КАК СЕМЬЯ И ШКОЛА ПРЕВРАЩАЮТСЯ В ФАБРИКУ ПО ПРОИЗВОДСТВУ НЕВРОТИКОВ — Что, совсем тупой?! Ты что сотворил?! — Я хотел… — Чего ты хотел?! Тебе русским языком сказали: сначала пишешь фамилию, а потом имя. А ты? Почему у тебя все наоборот?! — Я думал… — Чтобы думать, мозги нужны. А у тебя мозгов нет, раз сначала имя пишешь, а потом фамилию. Садись. Двойка! Дай сюда дневник! — Я его забыл… — Что-о-о-о?!! А голову ты дома не забыл?!. Этот диалог между учителем и учеником мог случиться в любой в любой школе. Наверное, каждый второй может вспомнить свою школьную историю, когда ему объясняли про «голову забыл». Но наши случаи — это все-таки частности, они не так убедительны. Мне тут рассказали о результатах масштабного исследования, проведенного среди младших школьников. Обычно в таких проектах задействуют сто, двести, в очень редких случаях тысячу респондентов. А тут — десятки тысяч...
0Інтернет-сервіси та компетентності XXI століття
сучасні вимоги ставлять перед вчителями нові завдання, розв'язати які допоможе Інтернет.Вид разработки: Школа0Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі
Сучасна школа. Сучасний урок. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі Мета знання – не запам'ятовування величезного фактичного матеріалу в найдрібніших подробицях, а здатність легко і швидко орієнтуватися в цій області. А. Н. Теренін Сьогодні процес інформатизації охопив всі сторони життя сучасного суспільства. Цей процес має кілька пріоритетних напрямків, до яких, безумовно, слід віднести інформатизацію освіти. Вона є першоосновою глобальної раціоналізації інтелектуальної діяльності людини за рахунок використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасний урок, якісний урок, якісна освіта — всі ці питання постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: вони хвилюють випускників, їх обговорюють батьки, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення якісної освіти. Вчитель має усвідомити: щоб освіта була якісною, педагогічну діяльність слід спрямовувати не тільки на засвоєння учнями...Вид разработки: Школа3Сучасна школа: ерудит проти інтелектуала
Сучасна школа: ерудит проти інтелектуала Сучасний світ ставить до школярів зовсім інші, ніж у минулому столітті, вимоги. Сьогодні потрібні не «гвинтики» для єдиного суспільного механізму, а творчі особистості, здатні самостійно приймати рішення. На формування такої особистості і спрямована робота більшості західних освітніх систем. До слова, сучасні підходи до навчання більш природні для дітей. Принаймні, їдучи на Захід, наші школярі досить швидко адаптуються до навчання в місцевій школі, зате, повернувшись на батьківщину, відчувають, часом, серйозні проблеми. — Причина в тому, що зміст освіти і форми навчання в українських школах і зарубіжних істотно відрізняються, — вважає голова Асоціації керівників шкіл м. Києва Людмила ПАРАЩЕНКО. — У нашій школі дитина із самого початку потрапляє в досить жорстке формування — клас, у якому вона зазвичай навчається усі шкільні роки. Для всіх учнів цього...Вид разработки: Статьи0Помилки батьків в очікуванні іспитів
Помилки батьків в очікуванні іспитів Очікування результатів іспитів – напружений момент для всієї родини. Емоції просто зашкалюють. Але найважче у цій ситуації не школярам та студентам, а їхнім батькам, які мають постійно пильнувати, щоб не сказати чогось зайвого. Нижче наведені 10 помилок, яких найчастіше припускаються батьки у цій ситуації. Отже, вам загрожує небезпека, якщо ви: 1. Не усвідомлюєте, що все сказане вами буде сприйматися неправильно. Завжди бути неправим – одна з багатьох "переваг" усіх батьків, які мають дітей-підлітків. Та коли ви відкриваєте конверт із результатами іспитів своєї дитини, вираз вашого обличчя має бути відповідним, інакше вам може знадобитися екстрено його змінювати, що не завжди і не всім вдається. Щойно ви якнайкраще спромоглися зобразити сум, може виявитися, що у вас є привід для свята. Та якщо у вас немає з цим проблем – вітаємо, можете собою пишатися. 2. Не готові до...Вид разработки: Статьи0