Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
«Діти Донбасу» – фільм, який розповідає про мінну небезпеку для дітей – автори
За майже три роки збройного конфлікту в Україні з’явилася ціла когорта дітей – «дітей війни». Навіть на звільнених територіях вони зіштовхуються з небезпекою – мінами та снарядами, що не розірвалися. Тільки з 2016 року, за даними піротехнічного підрозділу Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, знешкодили майже 205 тисяч вибухонебезпечних предметів. Точної статистики про те, скільки дітей постраждали від незнешкоджених мін, – немає. Про те, як навчають поводженню з небезпечними предметами дітей прифронтових населених пунктів розповідає фільм «Діти Донбасу». «Всі діти, які живуть у зоні збройного конфлікту досить обізнані з усім цим небезпечним мотлохом. Коли питаєш у дітей у садочку, що є небезпечного в лісі, вони відповідають «розтяжки, бомби, гранати», а вже потім – мухомори та вовки. Цей фільм – щоб розказати про цих дітей», – зазначила Олена Розвадовська,...
0ВНЕДРЕНИЕ ПРОЕКТНОГО ПОДХОДА С ДЕТЬМИ ОТ ПОЛУТОРА ДО ТРЕХ ЛЕТ
Авторы: ГРЖЕГОРЖЕВСКА К., КОНИЖНА-БЛИЧАРЖ Я. Журнал: Современное дошкольное образование. Теория и практика Группа детей в возрасте от полутора до трех лет и их родители изучили свет и предметы, его излучающие, в дошкольной программе, разработанной Институтом раннего детского развития Астрид Линдгрен в Польше. Цель этой дошкольной программы состоит в том, чтобы помочь детям получить положительный социальный опыт через безопасный и интересный контакт с новой группой детей и взрослых при поддержке и участии их собственных родителей. Статья описывает три фазы проекта и обсуждает преимущества и выгоды, которые получат участвующие в программе дети, родители и учителя. Предпосылки к предварительному проекту. Институт Астрид Линдгрен Скачать статьюВид разработки: Статьи0Как распознать советы о здоровье, которым ни за что нельзя верить
1. Проверяйте источник Если тема потенциально «хитовая», о которой будут говорить все, то даже СМИ с хорошей репутацией могут опубликовать непроверенные данные, чтобы не отстать от коллег и не потерять аудиторию. И все же откровенную чушь, тем более опасную для здоровья, они распространять не станут. Кстати, обратите внимание, что ненадежные сайты с «чудодейственными» рецептами здоровья и долголетия часто имеют завлекательные названия: Health Eternally («здоровье навечно») Real Farmacy («настоящая аптека») News Rescue («спасающие новости») Natural News («правильные новости») и т.п. 2. Спросите себя: правдоподобна ли информация? Если это «слишком хорошо, чтобы быть правдой», то чаще всего перед вами передергивание фактов или откровенная ложь. 3. Не покупайтесь на «секреты, которые скрывают врачи» Нередко фейки пытаются выдать за правду, заявляя, что якобы узнали...
0Що робити, якщо мене обзивають в школі: поради психолога, як дитині боротися зі шкільним буллінгом
За статистикою зі знущаннями в школі стикаються 49% дітей в Україні. І 36% з них не розповідають про це ні вчителю, ні батькам. Діти переживають буллінг мовчки, бо не вірять, що дорослі можуть допомогти їм у цій ситуації. А ви знаєте, як реагувати, якщо дізнаєтеся, що вашу дитину обзивають в школі? Що порадити, щоб вона могла вийти з конфлікту з гідністю? Поради: «Не звертай уваги», або «Дай здачі» — не в рахунок. Жертві буллінга важко не звертати уваги на те, що заподіює біль і приниження. І дати відсіч не кожній дитині під силу. У статті «Цькування в школі: що може зробити дитина, щоб зупинити шкільний буллінг» писали про зарубіжний досвід боротьби зі знущаннями в школі. Ці поради більше підходять для учнів середньої та старшої школи. Молодшим школярам складніше впоратися з психологічним насильством у школі. В силу віку їм важко визначити мотиви агресора і проявити витримку. Тому і поради, що...
1EATKARUS
ролик про цілеспрямованість, мрії та світ, де всі мають ожиріння.
0Як вчителю з користю використовувати соцмережі на уроках
Реформа школи та освіти загалом, потребує і нових інструментів для досягнення поставлених цілей. Пропоную декілька порад, як вчителю в школі, викладачу у вищому навчальному закладі з користю використовувати соцмережі на уроках та парах. 1. Визначення терміну. «Twitter» Багато дисциплін передбачають для свого опанування запам’ятовування безлічі визначень, назв об’єктів, предметів, видів і т.п.. Використовуючи Twitter, який дозволяє робити твіти обсягом у до 140 знаків, можна урізноманітнити перевірку таких, для більшості учнів та студентів не цікавих, елементів навчання. І навчити бути лаконічним та точним. Адже вкластись у 140 знаків не легка справа. Але вона позитивно впливає на атмосферу в навчальній групі і дає простір для творчості. 2. Вгадай хто на фото. «Facebook», «Twitter», «Instagram», «Viber» та інші месенджери. Таке завдання часто зустрічається і в рамках ЗНО, коли...Тематика: Самообучение0Гид по оказанию первой помощи
Тематика: Первая помощь0Воспитывать ребенка не значит объяснять ему, как надо жить
Советы известного психолога Михаила Лабковского о том, как правильно воспитать ребенка и быть с ним в доверительных отношениях. Лекции о воспитании детей, советы психологов и педагогов по поводу отношений в семье эффективны и имеют смысл исключительно в том случае, если сами родители психологически благополучны или хотя бы стабильны. Будучи несчастными людьми, вы никак не сможете так выстроить отношения с ребенком, чтобы он был счастлив. А если счастливы родители, то специально и делать ничего не надо. Многие считают, что у них, родителей, все нормально, а проблемы только у их детей. И удивляются, когда в одной семье вырастают два совершенно разных ребенка: один уверенный в себе, успешный, отличник боевой и политической, а другой — закомплексованный неудачник, вечно ноющий или агрессивный. А ведь это...Тематика: Построение команды1Поради вчителю: піклуйтесь про себе та своє здоров'я
Чим ближче кінець шкільного робочого тижня, тим важче вчителю утримуватись на поверхні й не захлинутись у водоверті буднів. Усі знають, що прямим обов'язком учителя є постійна турбота й підтримка своїх учнів, але не менш важливо навчитися піклуватися про себе і своє здоров'я. Професор психології Гейл Кінман на сторінках Гардіан акцентує увагу на трьох порадах учителям на кожний день протягом п'яти днів робочого тижня, спрямованих на зняття стресу та підтримку свого розумового, тілесного й душевного здоров'я. Понеділок. Загальновизнаною є істина, що ніхто не любить понеділок, але саме вчителю так важливо спокійно розпочати свій робочий тиждень. Спробуйте розслабитись упродовж хоча би двох-трьох хвилин, перш ніж ваші учні зберуться вранці на перший урок. Уявіть собі весь день у позитивному плані, наскільки це можливо, що позитивно позначиться на вашому душевному стані. На найближчій перерві між уроками постарайтеся вийти зі стану «на...
040 способов похвалы
Дерево для наших родителей и педагогов "40 способов похвалы". Родители и педагоги употребляют одно слово - молодец((. Хорошо! Здорово! Удивительно! Великолепно! Прекрасно! Грандиозно! Незабываемо! Остроумно! Талантливо! Экстра-класс! Ты сегодня много сделал Уже лучше! Отлично! Еще лучше, чем прежде! Потрясающе! Классно! Как в сказке! Очень ясно Ярко, образно Очень эффектно Прекрасное начало Чудесно! Ты на верном пути Фантастика! Супер! Ты в этом разобрался Это как раз то, что нужно Ух!! Поздравляю! Я тобой горжусь Я просто счастлив! Работать с тобой просто радость С каждым днем у тебя получается все лучше! Научи меня делать так же Я знал, что тебе это по силам Я горжусь тем, что тебе это удалось! К этому осталось только добавить: "Я люблю тебя!" Каждому из нас так важно услышать это от тех, кто нам дорог!
1