Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Соціально-психологічний портрет дитини-агресора
К. Босворт та його колеги пропонують виділяти три типи булерів: агресивні, тривожні та пасивні. Агресивні булі – дуже жорстокі, зі зниженим самоконтролем і високим рівнем самоповаги. Це найчисленніша категорія булі. Поведінка тривожних булі є компенсаторною та провокативною. Вони багато в чому подібні за характеристиками на своїх жертв. Саме небажання стати жертвою і спонукають їх жити в атмосфері насильницьких контратак і робить їх булерами. Пасивний тип булерів, що на думку І. Бєрдишева є варіантом тривожних, які безпосередньо використовують насильство для самозахисту і підйому свого престижу в класі. Вони лише зовні сприймаються своїми жертвами як сильні і могутні. Насправді, за результатами дослідження, від 30% до 40% цих дітей страждають від депресії. Їх поведінка – швидше крик про допомогу або SOS-поведінка в термінології російського підліткового психіатра Ю. Скроцького. Д. Ольвеус визначає такі типові риси учнів, схильних ставати агресорами: вони відчувають...
0Дитина-жертва булінгу: яка вона та якої допомоги потребує?
Аналіз наукових джерел засвідчив, що існує багато типологій жертв булінгу. За класичним підходом Д. Ольвеуса розрізняють пасивних та провокативних жертв. Пасивні жертви більш тривожні і невпевнені, ніж звичайні учні, і виявляють тенденцію бути більш обережними, сензитивними, схильними до відходу в себе. Їх типова реакція на булінг полягає не в тому, щоб чинити опір, а в тому, щоб спробувати уникнути кривдників. Їм властиве негативне ставлення до самих себе, вони можуть перебувати на самоті, не проявляти агресії і віддалятися від групи однолітків. Покірні жертви страждають від низького почуття власної гідності, часто вважають себе невдахами, дурними, сором'язливими і непривабливими людьми. Хоча провокативні жертви також характеризуються стривоженістю, вони намагаються себе захистити і відчувають неприязнь до пасивних жертв. Більш того, така дратуюча гіперактивна поведінка та запальність провокативних жертв часто є причиною булінгу. За даними Д. Ольвеуса, приблизно одна з...
0Дети продлевают мамам жизнь
В это сложно поверить, если вспомнить бессонные ночи, бесконечные кормления и тревогу, появляющиеся в нашей жизни вместе с детьми. Но, тем не менее, дети продлевают жизнь своих мам. Как сообщает Daily Mail, к такому выводу пришли ученые из Imperial College London (Великобритания), проанализировав данные о состоянии здоровья почти 323 тысяч жительниц десяти европейских стран, собранные за 13 лет. За это время почти 14 с половиной тысяч женщин скончались, большинство из них от рака или от сердечно-сосудистых заболеваний. Анализ показал, что для тех из участниц, у которых были дети, вероятность умереть раньше срока оказалась на 20 % ниже, чем у их бездетных сверстниц. Мало того, рождение первого ребенка в возрастном промежутке от 20 до 30 лет до конца жизни награждает маму хорошим здоровьем. А у женщин, родивших двоих-троих детей, риск умереть от рака ниже, чем у остальных. Исследователи также установили, что шансы на долгую жизнь растут, если вы кормите ребенка грудью. Грудное...
0Обговорення проекту Концепції початкової освіти
Лист про важливу роль предмета " Основи здоров'я" в сучасній школі
1Обговорення Концепції початкової освіти
Вчителі початкових класів Зорянського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ", Томаківського району, Дніпропетровської області обговоривши проект Концепції початкової освіти, вносять такі пропозиції: в освітній галузі "Фізична культура" вставити предмет "Основи здоров'я" для формування здоров'язбережувальної компетентності шляхом набуття учнями навичок збереження, зміцнення, використання здоров'я та дбайливого ставлення до нього, розвитку особистої фізичної культури; в освітній галузі "Технології" предмет "Інформатику" почати викладати з 1 класу, щоб учні на належному рівні ознайомлювалися з інформаційно-комунікативними технологіями в сучасному інформатизованому суспільстві.
0Упражнения
Упражнения, которые помогут гармонично закончить тренинг.
0Впровадження курсу "Захисти себе від ВІЛ"
Презентація демонструє значення і результативність впровадження факультативного курсу для молоді в Олешнянському НВК. Його важливе місце в навчальному процесі.
0Заявка на участь у симпозіумі Application for Symposium Participation
Запрошуємо Вас 26-28 квітня 2016 взяти участь у роботі Міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління», який буде проводитися на базі Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, Національного еколого-натуралістичного центру та Чернігівського національного університету імені Т.Г.Шевченка. Будь ласка, заповніть форму і поверніть її якомога швидше. Заявка на участь у симпозіумі Application for Symposium Participation
0Азбука доброжелательности. Чугунок не играет!
Протяни руку новичку - и ты обретёшь друга.
0КАК ЗАВОЕВАТЬ УВАЖЕНИЕ РЕБЕНКА
О том, как снискать уважение коллег, партнеров, просто окружающих, написано и сказано не мало. А как завоевать уважение ребенка? Порой это гораздо сложнее, чем может показаться на первый взгляд, т.к. у подрастающего поколения свои требования, причем нередко довольно жесткие и специфические. Одной конфеткой, вовремя сунутой в зубы, тут не отделаешься… Приводим ТОП-5 способов добиться уважения со стороны детей. 1. Проявляйте любовь Любовь – первоисточник всего положительного, и уважение в этом плане не исключение. Если вы не любите своего ребенка (увы, бывает и так), то дальше читать бессмысленно, ибо дети тонко чувствуют другого человека и никогда не будут уважать того, кто к ним безразличен или, тем более, кто относится к ним негативно. Ваш статус, положение в обществе, ваши дипломы, ученые степени и т.д. – ничто, если нет любви к ребенку. Дарите детям заботу и душевное тепло не от случая к случаю или «по настроению», а при каждой...
0