Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Наша увага - це найкраща профілактика! (45 сек.)
45-секундний соціальний відеоролик створено з метою профілактики ризикованих форм поведінки та негативних явищ серед молоді, зокрема таких як вживання наркотиків та алкоголю, насильства в сім'ї, дитячої безпритульності тощо, шляхом висвітлення проблем у сім'ї та надання альтернативних та успішних способів їх вирішення. Цільовою аудиторією відео є сім'ї із дітьми та підлітками. Створено у результаті співпраці Державної служби України з контролю за наркотиками (ДСКН України) та МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AFEW) за підтримки Групи Помпіду Ради Європи та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).Вид разработки: Превентивное образование, Видеоматериалы0
Тематика: Отношения, Насилие, Наркотики, АлкогольВажливо любити дитину такою, якою вона є
Діти, які відчувають, що їх люблять і що вони неповторні, стають упевненими й досягають успіху. Їм дуже допомагає це, а також те, що їх приймають такими, якими вони є. У той же час нам, батькам, не просто беззастережно прийняти своїх дітей, особливо знаючи про деякі якості, які ми хотіли б у них змінити, але не можемо цього зробити. Більше того, ми ж повинні не тільки любити та приймати наших дітей, а одночасно й коригувати їхню поведінку. Як же цього досягти? 1. Захоплюйтесь вашою дитиною. Найважливішим фактором у розвитку вашої дитини може бути ваше захоплення нею. Постарайтеся щодня казати дитині про те, як вам пощастило з нею, що ви її безмежно любите. 2. По-справжньому звертайте увагу на вашу дитину й кажіть їй про це: «Ти так довго працював над цією вежею», «Ти любиш похлюпатись у воді», «Я знаю, тобі це не до душі!». Справа не в тому, щоб оцінити поведінку дитини, а в тому, щоб допомогти їй зрозуміти, що ви уважно...Тематика: Независимо от тематики0Базз наводить чистоту
Привчати дітей прибирати за собою потрібно з дитинства. Мультфільм про дружних бджілок, які прибирають ігровий майданчик, буде прикладом культурної поведінки для дітей.
0Три унікальні методи американських учителів, що привели учнів до небачених успіхів
Академічний розрив між учнями різних рас у США давно є предметом наукових досліджень та суспільних дискусій. Американські державні школи належать до окремих шкільних округів, і кожна дитина потрапляє до того навчального закладу, що закріплений за місцем її проживання. За даними Стенфордського центру аналізу освітньої політики, учні в шкільних округах з найбільшою концентрацією бідності мають середній бал на чотири рівні нижчий, ніж діти в найбагатших районах. Новий аналіз оцінок по всій країні підтверджує, наскільки велике значення мають соціально-економічні умови. І оскільки серед афро-американців та іспаномовних дітей вища частка походить із бідних сімей, то саме представники цих груп населення частіше запрограмовані на невдачі. Перед учителями шкіл у бідних районах постає нелегке завдання не просто дати школярам знання, а й умотивувати їх до навчання, переконати у можливості розірвати цикл бідності та досягти успіху. Наступні історії показують, що часто для цього...Вид разработки: Видеоматериалы1
Тематика: Независимо от тематики, Уважение ко всем, Критическое и творческое мышлениеКак вырастить гения
Все родители хотят, чтобы их дети обладали выдающимися способностями, но не очень верят, что это всегда зависит от них самих. А если верят, то заставляют фанатично зубрить уроки с утра до вечера, превращая мозги детей в хранилище фактов, которые им никогда не пригодятся. Учёные Кэти Херш-Пасек и Роберта Голинкофф убеждены, что детей нужно в первую очередь учить общаться и критически мыслить и, следуя определенной программе, можно превратить любого ребёнка в гения. О том, как это сделать, с ними поговорила блогер Аня Каменец, а Newочёмподготовил перевод её статьи. «Почему светофор горит красным, желтым и зеленым?» Когда ребенок задает вам такие вопросы, у вас не так уж много вариантов ответа. Вы можете закрыть тему, ответив: «Просто потому что». Вы можете объяснить: «Красный цвет означает „остановись!“,...
0Ефективні політики і практики у навчанні здоровому способу життя
13 березня 2017 ЮНЕСКО, Організація ООН з контролю за наркотиками (ЮНОКН) та ВООЗ опублікували буклет №10: «Відповідь освітнього сектору на вживання алкоголю, тютюну і наркотиків». Це видання вийшло у серії «Ефективні політики і практики у навчанні здоровому способу життя». Буклет містить рекомендації ЮНЕСКО, ЮНОКН та ВООЗ щодо планування і впровадження ефективних політик і практик, які базуються на узагальненні кращого світового досвіду. Показово, що у цьому авторитетному виданні Україна фігурує як один із прикладів кращого досвіду реалізації ефективної профілактики через обов’язковий предмет Основи Здоров’я (див. с. 36 буклету). Детально із рекомендаціями можна ознайомитися тут.
0Як упоратися з агресивністю дитини
Батьків завжди засмучує, коли їх дитина огризається без жодної видимої причини. Спроби порозумітися лише посилюють агресивність дитини. Іноді це відбувається епізодично, але іноді затягується на деякий час, викликаючи крайнє занепокоєння не тільки в дитини, а й у батьків. Що ж провокує агресивність? Негативні емоції: корінням будь-якої агресивності є негативна емоція, з якою дитина не змогла впоратися самостійно. Агресивну поведінку можуть викликати почуття смутку, страху або самотності. Провокуючі фактори: кожна дитина переживає емоції по-своєму, і тому всі діти реагують на них по-різному. Визначте, в яких ситуаціях дитина стає агресивною, й намагайтесь їх уникати. Можливо, вона проявляє агресивність, коли її залишають гратись одну або з іншою дитиною. Можливо, їй страшно, коли мами немає поруч. Спостерігайте, аналізуйте та вживайте заходів. Перевантаженість емоціями: дуже часто дитина кусається та щипає тоді, коли...
1Простой принцип 90/10, который влияет на всю нашу жизнь
Лишь малая часть событий нашей жизни зависит от воли случая, в остальном мы сами решаем, как пройдет день. Так говорит американский писатель Стивен Кови, назвав это принципом 90/10. А работу этого принципа он показал при помощи простого примера. Небольшой рассказ о действии правила 10/90 в повседневной жизни. Дело в том, что 10 % событий в нашей жизни мы никак не можем контролировать. Не можем предотвратить поломку прибора, которым пользуемся, повлиять на задержку рейса самолета или регулировать красный свет светофора. Но мы можем контролировать свою реакцию на эти события. Остальные 90 % событий — это результат нашей реакции. Результат того, как мы себя ведем в неконтролируемой и стрессовой ситуации. Вы завтракаете со своей семьей. Ваша дочь нечаянно опрокинула чашку с вашим кофе прямо на вашу...
1Шпаргалка для критичного мислення
Шпаргалка для критичного мислення від Global Digital Citizen Foundation, яка допоможе вам в роботі та в повсякденному житті. Як розсудити і вчинити логічно, з урахуванням як своєї точки зору, так і інших думок, аби це було ефективно і результативно? Щоб обрати найкраще з рішень, слід увімкнути критичне мислення.
0тренінг "Шкідливі звички" у 5 класі
тренінг у 5 класі з основ здоров`я на тему "Шкідливі звички
0