Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
ЗАМЕНЯЕМ ТОКСИЧНЫЕ РОДИТЕЛЬСКИЕ ФОРМУЛИРОВКИ НА ПОЗИТИВНЫЕ
Полтора месяца назад мы сделали обзор родительских практик, из-за которых в детях не формируются маркеры насилия и есть опасность, что дети вырастут потенциальными жертвами насилия или насильниками. Мы подробно рассказали, как делать и говорить нежелательно. Но читателям не хватило альтернативы – как делать можно и нужно? Давайте разбираться, как токсичные родительские формулировки заменить на позитивные и поддерживающие. Сочувствие и конструктив против разбора полетов Если ребенка обидели. Токсичные формулировки: За что тебя побили А что ты сделал, что учительница ругалась А зачем ты взяла его машинку Как можно сказать? Сочувствую, что Вася тебя ударил, это обидно. Вася поступил нехорошо. Вы с ним поссорились, из-за чего он начал драться Понимаю, это неприятно, когда учительница ругается. Хотя понимаю и ее – трудно, когда дети шумят на уроке. Постарайся не шуметь на уроке, хорошо Шуми на...
0Как оградить детей от ВИЧ-инфекции
Пять шагов защиты нового поколения от СПИДа.
0«Людожери»
Інтерактивні методи в роботі зі студентами. Вправа «Людожери» (адаптовано проф. Катериною Крутій) Мета: знайомство з групою, презентація себе, виявлення потреб. Необхідний час: 25-30 хвилин. Розмір групи – 6-14 осіб. Інструкція для студентів: Для наступної вправи потрібно розділитися на дві групи (можна за принципом: сезони народження – «зима-літо», «весна-осінь», або за будь-яким іншим). Можна безкоштовно завантажити текст вправи звідси: Вправа Людожери Дебрифинґ: Запитання до тих, кого з’їли – як ви думаєте, чому так вийшло? Чи варто було відразу пропонувати щось племені, не з’ясувавши того, що їм може бути потрібним? Як можна було дізнатися, чим ви будете корисні племені? Які навички потрібно було проявити в цій вправі? Запитання до керманичів: чи легко було визначити, кого залишити в живих, а кого з’їсти? Чому? Що заважало, а що допомагало...Вид разработки: Работа в группах2
Тематика: Общение, Отношения, Критическое и творческое мышление, Построение командыРозвиваємо таланти: рекомендації батькам
В умінні помічати найдрібніші деталі в поведінці дитини батькам немає рівних. Вони безпомилково визначають за обличчям трирічної дитини, що вона погано спала вночі, або помічають підозрілий запах від підлітка, який повернувся з вечірки. Саме ця здатність допоможе розкрити таланти та здібності малюка. Однак для цього необхідно дотримуватися кількох рекомендацій: Відзначайте маленькі здібності дитини, а не тільки ті, що кидаються в очі. Постійно цікавтеся у вихователів, тренерів і друзів дитини, що в неї виходить найкраще. Ставте малюкові запитання на кшталт: «Що було б, якби...». Діти повинні спробувати себе в різних заняттях, не зупиняючись відразу на одному. Дотримуючись даних порад, ви можете отримати повну інформацію про приховані таланти вашої дитини. Чому важливо бачити маленькі здібності малюка Напевно, протягом життя ви зустрічали людей, які досягли неймовірних результатів в одній зі сфер: у навчанні (відмінники в школі), спорті...
010 відомих прийомів першої допомоги, які 90% людей роблять неправильно
Виявляється, навіть елементарні речі можна робити з помилками Знати основні дії при наданні першої допомоги потерпілому важливо. Але у кожної дії є протидія, через яку життя людини може виявитися в ще більшій небезпеці. Ми описали кілька основних помилок, які допускають при наданні першої допомоги. 1. Промивання ран перекисом водню, обробка йодом та медичним спиртом можуть бути небезпечні Що поганого: перекис водню знищує клітини сполучної тканини, і рана довше заживає. Йод, зеленка і спирт спалюють здорові клітини, можуть викликати больовий шок і опік при попаданні на рану. Як треба: промити рану чистою питною або кип’яченою водою, нанести мазь з антибіотиком. Пластир і бинт не потрібно накладати без необхідності, інакше рана буде мокнути і довше гоїтися. 2. Непрямий масаж серця призводить до перелому ребер і пошкоджень легенів Що поганого: при виконанні непрямого масажу серця легко зламати ребра потерпілому, і зламані кістки...
08 видов укусов насекомых, о которых вы просто обязаны знать!
Летом нас всех часто кусают какие-то насекомые, пишет lavozdelmuro. Чтобы избежать непредвиденных и неприятных последствий, очень важно научиться различать укусы и правильно их обрабатывать. Вот 9 самых распространённых укусов: Укус комара. Комариный укус выглядит как покрасневший подкожный пузырь и сильно чешется. Как правило, никаких особых мер принимать не нужно, разве что намазать место укуса успокаивающей мазью. Но если укус сопровождается жаром, болями в суставах или опуханием лимфоузлов, следует обратиться к врачу — возможно, в кровь попала инфекция. Укус блохи. Эти укусы вызывают сильный зуд. Обычно блошиные укусы появляются группками по 3–4 и напоминают мелкие красные пупырышки. Первым делом их необходимо промыть водой с мылом. Затем намажьте укусы цинковым кремом или другим средством, снимающим зуд. Не...
0Как деликатно узнать, чем живет твой ребенок
Как деликатно узнать, чем живет твой ребенок.
0Дисципліна в класі: 5 порад учителю
МЕНШЕ СЛІВ Чим менше слів – тим сильніший ефект. Будьте лаконічними. Коли людина говорить багато і швидко, це видає її хвилювання та нерішучість. Коли ви говорите коротко і по суті, це свідчить про підготовленість та впевненість у собі. Використовуйте прості синтаксичні конструкції та виражайте свої думки просто і зрозуміло. Так потрібна інформація не загубиться серед зайвих фраз. НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКРИЧАТИ УЧНІВ Покажіть, що говоритимете лише тоді, коли в класі буде повна тиша. Так ви продемонструєте, що не збираєтеся ні з ким змагатися за увагу. Що вам вирішувати, хто коли говоритиме. Інколи для цього потрібно зупинитися та перерватися на півслові. Повторити ще раз, ще більше скорочуючи фразу та збільшуючи час паузи. І так до моменту, доки учні не втихомиряться. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ВТЯГУВАТИ СЕБЕ У СУПЕРЕЧКУ Не дозволяйте втягувати себе у діалог, який не стосується теми. Це особливо актуально, коли учитель...
1Если ваш ребенок плохо учится
11 доказательств, что оценки в школе не доказывают ничего.
013 фраз, які необхідно уникати кожному вчителеві
Коли він був вчителем, то інколи казав своїм учням таке, про що потім шкодував. Також спостерігав, як інші вчителі говорили речі, про які потім жаліли. Нещодавно спитав своїх студентів-магістрів (які працюють вчителями), чи вони говорили учням таке, про що згодом шкодували. Почувши відповіді студентів, а також поговоривши з учнями шкіл про слова з уст вчителів, які їх зачіпають, створив список фраз, які ніколи не варто вживати. Вирішив поділитись з Вами скороченим списком з 13-ти пунктів. Декотрі з цих фраз відображають бажання вчителя завжди все контролювати, деякі стосуються мотивації, а інші – вміння управляти класом. Усі є наслідком затаєної злості або роздратування вчителя. Спробуймо вилучити ці фрази з нашого вжитку. 1.«У тебе ж є потенціал, чому ти його не використовуєш?» Така ремарка зачіпає учнів до глибини душі, і, якщо деякі з них приймуть її як виклик та краще старатимуться, інші – зовсім втратять мотивацію. Рекомендую більш...
1