Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Пісня про кульбабу
Росла кульбаба у садочку, Неначе сонечко в траві. І золоту свою сорочку Плела до самої зорі. Приспів: А сонце зранку шепотіло: Кульбабо, доню не журись! Як стануть в тебе коси білі, Ти в небо синє полетиш! В кульбаби коси посивіли, Неначе білий-білий сніг, Лети до сонця, квітко мила, Та повертайся на весні! Приспів 2 рази: А сонце зранку шепотіло: Кульбабо, доню не журись! Як стануть в тебе коси білі, Ти в небо синє полетиш! Летить, летить вона по небу, І каже сонечку: привіт! І щастя більшого не треба, Ніж в синім небі так летіть! Пісню виконує: Молдаванець Віталіна. Художник: Юля Бойко.Вид разработки: Разминки0Кольорові фігури
Розвиваюча гра для дітей дошкільного віку. На аркуші паперу малюються (або наклеюються) кольорові кружечки, за допомогою яких діти бачать, в якому порядку мають бути розставлені фігури. Фігури вирізаюься з кольорового паперу і складаються одна в одну. Діти на швидкість мають поставити у рядок всі фігури відповідоно кольорам на аркуші, покладеному перед ними на столі. Така гра розвиває в дітей увагу,спостережливість, дрібну моторику рук, критичне мислення.
0Сила доброти та єдності
Немає нічого кращого, ніж хороший колектив. Давай допомагати один одного!
1Смуга перешкод з крейди
Вам потрібно, щоб ваші діти встали з дивану? Ось дещо для вас, що буде не тільки активізовувати дітей, але і робити багато хороших речей для їх мозку, їх пам'яті і навіть сну. Це тротуарні перешкоди. Хороша крейда і асфальт - тільки дві речі, які в основному будуть потрібні для цих перешкод. Потрібно зробити стартову точку і намалювати шлях на асфальті, малюючи різні дії. Включіть до списку багато різних завдань, таких як танці, стрибки, оберти, стрибок на півметри, ходьба спиною вперед назад, і т.д. Ви можете навіть підключати каміння або інші об'єкти і створити завдання навколо нього.Можна включити і інші ідеї такі як загадати бажання, дати п'ять до неба, сказати ваше ім'я, спустошити свої кишені і т.д. Це робить перешкоди більш захоплюючим.Вид разработки: Видеоматериалы1
Тематика: Развитие, Недостаточная двигательная активность, Построение команды10 причин, чому діти до 12 не повинні користуватися ґаджетами
Педіатр Кріс Роуен рекомендує батькам більше часу приділяти дітям (особливо тим, яким ще не виповнилось 12) та не дозволяти їм весь вільний час проводити за комп'ютером чи в телефоні. Адже такий вид дозвілля негативно впилаває на розвиток. Американська академія педіатрії та Канадське товариство педіатрії заявляють, що діти у віці 0-2 років взагалі не повинні піддаватися впливу електронних пристроїв. Діти у віці від 3 до 5 років можуть користуватись ними не більше 1 години в день, з 6 до 18 років — 2 години на день. Однак насправді діти та підлітки користуються ґаджетами в середньому в 4-5 разів більше, аніж рекомендується, а це тягне за собою певні негативні наслідки, які в деяких випадках можуть загрожувати життю. Портативні пристрої (мобільні телефони, планшети, електронні ігри) значно збільшили доступність і використання сучасних технологій, особливо дуже маленькими дітьми (Common Sense Media, 2013). Тому педіатр, а також біолог, Кріс...Тематика: Независимо от тематики0Розвиток навичок критичного мислення в дітей
Коли дітям надається шанс безпечно досліджувати навколишній світ, вони можуть щодня зустрічатися з багатьма можливостями вирішення проблем і розвитку власних незалежних суджень. Їхні проблеми, які можуть супроводжуватись фізичними випробуваннями, питаннями соціальних взаємин або розуміння суті речей, часом здаються нам незначними, але дітям вони надають величезні можливості практикувати навички критичного мислення. Наприклад: Восьмимісячний малюк заповз під стілець і не може зрозуміти, як виповзти назад. Перед ним постало питання: що робити. Дворічна дівчинка думає: «Вихователька поклала нам виделки, щоб ми наколювали шматочки курки, але я не можу збагнути, як це правильно робиться. Варто мені спробувати ще раз чи можна просто взяти курочку руками?». Чотирирічний хлопчик думає: «Я хочу, щоб вода залишалася в рові мого замку, який я побудував у пісочниці, але вона витікає з нього в пісок. Як зробити так, щоб вода не витікала?». Семирічна...Тематика: Критическое и творческое мышление0Цікаві способи розвитку дрібної моторики
У дітей, які мають труднощі із дрібною моторикою, часто просто недостатньо розвинені м'язи рук, зокрема м'язи передпліч і кисті. Далі пропонуються кілька занять, які допоможуть дітям розвивати необхідні м'язи й, відповідно, набути корисних навичок дрібної моторики. Ліплення із пластиліну Пластилін протягом багатьох десятиліть є однією з улюблених дитячих розваг. Це не просто забава й веселе заняття, ліплення із пластиліну допомагає розробляти деякі важливі навички. Стискання та розтягування, відщипування й надання певної форми допомагають зміцнити м'язи пальців, а дотик до пластиліну є цінним тактильним досвідом. Малювання пальцями Малювання пальцями розвиває зорово-моторну координацію дитини та її спритність. Усе, що вам потрібно, – це альбомний аркуш або картон, фарби та простір (наприклад, двір), де ваша дитина зможе вільно й безкарно розмальовувати все навкруги. Витискання губки Поставте дві окремі чаші: одну наповнену водою,...Тематика: Независимо от тематики05 способов научить ребенка ждать без капризов
Не все взрослые умеют терпеливо ждать, что уж говорить о детях. Но, оказывается, есть такие методы, которые помогают развивать самоконтроль и не умирать со скуки. И самое интересное, что ни один из них не предполагает наличие каких-либо гаджетов. Визуализируйте время Абстрактное мышление у детей начинает развиваться примерно с девяти лет, до этого действует наглядно-образная система. Детям сложно понять, чем отличается 15 минут от 45, поэтому время нужно максимально визуализировать. Как нельзя: «Выходим через час», «У тебя 10 минут, чтобы убрать игрушки». Как надо: «Папа придет с работы, когда солнышко спрячется вон за ту крышу». Ожидание для ребенка будет не так мучительно, когда он сможет сравнить: «О, да это так же быстро, как почистить зубы». Научите ребенка играм,...
0Маша та Ведмідь: Сліди небачених тварин
Випадає перший сніг, і Ведмідь вирішує навчити Машу розпізнавати сліди різних тварин. Маша виявляється не дуже здібною ученицею і своїми відповідями доводить Ведмедя практично до божевілля. Але на його превеликий подив виявляється, що її відповіді не такі вже й абсурдні.Вид разработки: Видеоматериалы0Як допомогти дитині перебороти негативні думки
Спосіб мислення значно впливає на почуття й поведінку дітей. Неприємні, надмірно критичні думки можуть зашкодити дитячій самооцінці, перешкодити взаєминам дитини та змусити її відступити, не досягнувши поставленої мети. Іноді такий похмурий, песимістичний стиль мислення наділяє новоявлені думки статусом самонавіюваної події або побоювання, яке здійснюється. Наприклад, дитина думає: «Інші діти ненавидять мене. Усе тому, що я, напевно, незграбна». Вона уникає зорового контакту та тримається замкнуто як на дитячому майданчику, так і у шкільних коридорах. Її поведінка не дозволяє заводити друзів і підтверджує, посилює висновок про те, що її ніхто не любить. Необґрунтовано негативні погляди часто призводять до поведінкових проблем, яких могло б і не бути. Істерики, непокора, суперництво між братами й сестрами – це лише деякі з проблем, які зазвичай виникають під впливом негативних думок. Однак за допомогою деяких практичних прийомів діти...
0