Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Якщо весело живеться
Рухлива вправа для дітей під музику. Запропонуйте учням стати в коло. Увімкніть музику. Якщо весело живеться, роби так (плеск у долоні) Якщо весело живеться, роби так (плеск у долоні) Якщо весело живеться (3 останні фрази співають всі разом), Друг хай другу посміхнеться (посміхаються сусідам справа і зліва), Якщо весело живеться, роби так (плеск у долоні) Якщо весело живеться, роби так (1 підскок) Якщо весело живеться, роби так (1 підскок) Якщо весело живеться (3 останні фрази співають всі разом), Друг хай другу посміхнеться (посміхаються сусідам справа і зліва), Якщо весело живеться, роби так. (1 підскок) Если весело живётся, делай так! (хлопок в ладоши) Если весело живётся, делай так! (хлопок в ладоши) Если весело живётся (3 последние фразы поют все вместе), Мы...Вид разработки: Разминки0Якщо весело живеться (відео)
Чудова руханка для дітей.
0«Куховаримо»
Руханка для дітей молодшого шкільного віку Орієнтовний час: 3 хвилини. Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо). Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».
0