Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Не бери чужого
Веселый мультфильм "Не бери чужого" учит детей правильно вести себя с другими детьми.Вид разработки: Видеоматериалы0
Тематика: Самоуважение, Уважение ко всем, Самовоспитание, Отношения, ОбщениеНАСТІЛЬНА КНИЖКА ВИХОВАТЕЛЯ. АНОНС ВИДАНЬ
Методичний посібник відповідає вимогам освітньої лінії «Гра дитини» Базового компонента дошкільної освіти та чинним програмам, має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (лист МОН України від 05.08.2013 р. № 1/11-12530). У посібнику розкриваються освітній зміст та інноваційні підходи до гри як провідної діяльності дитини. Відображено різноманітні форми роботи педагога з дітьми старшого дошкільного віку, наведено зразки-орієнтири дидактичних, рухливих ігор, ігор-забавлянок тощо. Посібник містить такі розділи, як «Актуальність питань розвитку ігрової діяльності дитини», «Особливість розвитку дитини в процесі ігрової діяльності», «Визначення змісту самодіяльної гри дошкільників (сюжет, задум, ролі, правила гри)», «Інноваційні підходи до розвитку ігрової взаємодії дітей старшого дошкільного віку за освітньою лінією “Гра дитини”», «Особливості організації роботи з...
0Навички спілкування для сором'язливих дітей
Деякі діти говіркі й товариські від природи. Інші відчувають ніяковість і збентеження при розмові з людьми, яких не знають. Такі діти завмирають і не можуть вимовити ні слова або насилу видавлюють із себе стислу відповідь. Для сором’язливих дітей проблемою може стати навіть невимушена бесіда з однолітками, яких вони знають непогано, не кажучи вже про спілкування з незнайомими дорослими, друзями родини або родичами, яких вони бачать дуже рідко. На щастя, більшість розмов не припускають блискучої дотепності. Це означає, що коли дитину трохи навчити й потренувати, вона зможе досить добре справлятися з повсякденним спілкуванням. Пропонуємо кілька порад і формул, які допоможуть цього досягти. Почніть із дружнього привітання Навчіть свою дитину дивитись людині в очі, привітно посміхатись і казати «Привіт», називаючи її ім'я. Якщо вашій дитині занадто важко дається прямий зоровий контакт, запропонуйте їй дивитись на перенісся...
0Мультик «Про Диму» - Детям о важном
Мультфильм «Про Диму» рассказывает о встрече девочки Миры и мальчика, не похожего на её друзей. Дима плохо ходит и почти не говорит, но любопытство Миры и добрые советы её мамы становятся началом настоящей дружбы. Мире предстоит понять, что знакомству и игре диагнозы не помеха, и можно делить радость общения с теми, кто от тебя отличается.Вид разработки: Видеоматериалы1
Тематика: Дискриминация, Эмпатия, оказание помощи, Уважение ко всем, СамоуважениеМЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙ
«Возьмите себя в руки» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Как только ты почувствуешь, что забеспокоился, хочется кого-то стукнуть, что-то кинуть, есть очень простой способ доказать себе свою силу: обхвати ладонями локти и сильно прижми руки к груди — это поза выдержанного человека». «Врасти в землю» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Надо сказать ребенку: «Попробуй сильно-сильно надавить пятками на пол, руки сожми в кулачки, крепко сцепи зубы. Ты — могучее, крепкое дерево, у тебя сильные корни, и никакие ветры тебе не страшны. Это поза уверенного человека». «Ты— ЛЕВ!» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Закрой глаза, представь льва — царя зверей, сильного, могучего, уверенного в себе, спокойного и мудрого. Он красив и выдержан, горд и свободен. Этого льва зовут так же, как тебя, у него твое имя, твои глаза, твои руки, ноги, тело. Лев —...
0МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙ
«Возьмите себя в руки» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Как только ты почувствуешь, что забеспокоился, хочется кого-то стукнуть, что-то кинуть, есть очень простой способ доказать себе свою силу: обхвати ладонями локти и сильно прижми руки к груди — это поза выдержанного человека». «Врасти в землю» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Надо сказать ребенку: «Попробуй сильно-сильно надавить пятками на пол, руки сожми в кулачки, крепко сцепи зубы. Ты — могучее, крепкое дерево, у тебя сильные корни, и никакие ветры тебе не страшны. Это поза уверенного человека». «Ты— ЛЕВ!» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Закрой глаза, представь льва — царя зверей, сильного, могучего, уверенного в себе, спокойного и мудрого. Он красив и выдержан, горд и свободен. Этого льва зовут так же, как тебя, у него твое имя, твои глаза, твои руки, ноги, тело. Лев —...
1Маша та Ведмідь: Сліди небачених тварин
Випадає перший сніг, і Ведмідь вирішує навчити Машу розпізнавати сліди різних тварин. Маша виявляється не дуже здібною ученицею і своїми відповідями доводить Ведмедя практично до божевілля. Але на його превеликий подив виявляється, що її відповіді не такі вже й абсурдні.Вид разработки: Видеоматериалы0Маленький струмочок
Цікава історія про унікальність кожного на землі, про доброзичливість та дружбу.
0Криза трьох років - особливості, прояви, поради батькам
Вікові кризи - це неминуча стадія розвитку і дорослішання дитини. Це свого роду переломні моменти, під час яких відбувається переоцінка всіх колишніх цінностей, переосмислення свого «я» і стосунків з оточуючими. Одним з таких моментів є криза трьох років. Криза трьох років - особливості Кожному періоду розвитку дитини властиві свої потреби, способи взаємодії, моделі поведінки та усвідомлення себе. Досягнувши трирічного віку, малюк починає усвідомлювати, що він особистість. Це проявляється виникненням в мові слова «Я». Якщо дитина раніше без проблем говорила про себе в третій особі, називаючи себе по імені, наприклад, «Катя хоче їсти», то тепер це відбувається все рідше і рідше. Тепер при погляді на своє відображення в дзеркалі або на фото, дитина з впевненістю вимовляє: «Це Я». Дитина починає сприймати себе як самостійну людину, що має свої особливості і бажання. Разом з цим усвідомленням і приходить криза...
0Креативний педагог
Для того, щоб діти мали бажання ходити до дитячого садочку чи до школи педагоги мають зацікавити та вмотивувати їх. Одним із прикладів заохочення є створення певних традицій та ритуалів класу. Так, наприклад, у одній із шкіл вчитель запровадив щоденний ритуал привітання. Діти із задоволенням вітаються з вчителем своїм унікальним способом. Такі вітання та щоденні обійми сприяють встановленню доброзичливої атмофери та піднімають настрій дітям і вчителю.
0