Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
«Куховаримо»
Руханка для дітей молодшого шкільного віку Орієнтовний час: 3 хвилини. Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо). Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».
0Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Колесики
Руханка до тем про транспорт.
0Які бувають вистави
1. Циркова вистава 2. Дитячий балет 3. Ляльковий театр 4. Дитяча опера
0Казочка Котик та півник. Домашній ляльковий театр
Казочка Котик та півник. Домашній ляльковий театр.Вид разработки: Видеоматериалы0Тренінг у першому класі "Почуття та емоції"
Тема тренінгу: Почуття та емоції людини Мета тренінгу: Ознайомити учнів з поняттям «настрій людини»;розкрити його значення і вплив на здоров’я людини; вчити розпізнавати різні види почуттів; розвивати навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи доброзичливість, ввічливість, тактовність; сприяти вихованню у дітей бажання постійно піклуватися про своє здоров’я.
0Хлопчик врятував більше, ніж 1000 собак...
Роман Маккон почав свою "рятувальну операцію" у свій четвертий день народження. Наразі, вже більше, ніж 1000 собак врятовані від смерті.
0Універсальна картка для об'єднання в групи
Пропонуємо інструкцію виготовлення універсальних карток для об'єднання в групи, щоб організувати учнів максимально швидко. Щоб зняти побоювання відносно того, що учні довго сидять спиною до вікна, занадто близько чи далеко від дошки – їх слід часто пересаджувати (в ідеалі – на кожному уроці). Для цього зручно виготовити, заламінувати та використовувати універсальні картки. Наприклад, у вас 32 учні в класі та 8 осередків для групової роботи (по чотири парти). Підготуйте вирізані з паперу 8 комплектів фігур — 4 кола, 4 трикутники, 4 квадрати, 4 зірочки, 4 сердечка, 4 прямокутники, 4 овали, 4 шестикутики. Перетасуйте їх і розфарбуйте вісьмома кольорами — 4 червоним, 4 синім, 4 зеленим, 4 жовтим, 4 фіолетовим, 4 рожевим, 4 блакитним, 4 помаранчевим. Ще раз перетасуйте і на зворотному боці кожної фігури напишіть одну цифру (від 1 до 8): 4 одиниці, 4 двійки, 4 трійки і т.д. На кожну групу парт покладіть картки з...Вид разработки: Объединение в группы0Активності на освоєння простору
Щоб першокласникам було легше адаптуватися до школи, використайте активності для освоєння простору. Вони дозволять дітям побачити клас із різних ракурсів і відчути його «своїм». Зоопарк Вправа проводиться, сидячи в колі. Підготуйте картки із різними тваринами та роздайте дітям. Запропонуйте розглянути тваринку, зображену на картці, по черзі назвати своє ім’я та назву цієї тваринки. Для прикладу, почніть із себе: «Я – Софія, я – мавпенятко»). Коли всі назвали себе, поставте праворуч від себе вільний стілець, двічі поплескайте руками по своїх колінах і скажіть: «Мавпенятко, мавпенятко…», — далі двічі поплескайте руками по сидінню вільного стільця: «запрошує до себе вовченятко». Дитина, яка назвала себе вовченятком, швидко пересідає на вільний стілець. А учень, праворуч від якого звільнився стілець, запрошує до себе іншу тваринку. Продовжуйте, доки всі діти не поміняються місцями. Знайди...
0Корисні підказки. Учись учитися
Як легко та швидко виконувати домашні завдання.
0