Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Вправа «Що я люблю робити?»
Усвідомлення дітьми того, що вони люблять робити, сприяє розвитку у них більшої самоповаги. Намальований ними малюнок дозволяє просто і доступно поділитися з іншими своїм внутрішнім світом.
0Вправа «Що я роблю?»
Ця гра добре підходить в якості розігріваючої вправи.
0Вправа «Я добре слухаю»
Ця проста гра пробудить фантазію дитини і налаштує її уважно слухати Вас.Тематика: Независимо от тематики0Вправа «Я допомагаю іншим»
В цій керованій фантазії дитина отримує можливість уявити собі, як він допомагає впавшому малюкові. Одночасно тут підкреслюється золоте правило етики: якщо ми допомагаємо іншим, то можемо сподіватися, що і нам допоможуть.
0Вправа «Я унікальний!»
В ході цієї вправи ми використовуємо методику для уяви для того, щоб підкреслити унікальність і значущість кожної дитини.
0Вправи для завершення тренінгу
Вправи для завершення тренінгу.
0Вправи для завершення тренінгу
Вправи для завершення тренінгу.
0Вправи для релаксації, зняття стресу
вправи, що допоможуть урізноманітнити уроки.Вид разработки: Релаксация, Разминки1
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиВправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Вправи на завершення тренінгу
Вправи, що допоможуть гармонічно та красиво завершити ваш тренінг.
0