Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Кінь на дорозі
Перш ніж почати турбуватися про те, як досягти пункту призначення, переконайтеся, що знаєте, де він знаходиться!
0Черепаха і Заєць
Переможець тільки один. Але Черепасі і Зайцю все одно потрібно завершити гонку.
0Аліса зустрічає Чеширського кота
Ті, у кого немає чітких власних цілей, в кінці-кінців дуже часто приходять в нікуди або починають досягати цілей інших людей.
0Лев і Лисиця
Байка про те, що перед якоюсь справою потрібно спочатку все обдумати.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Критическое и творческое мышление, Анализ проблем и принятие решенийКуди?
Це незвичайна гра, в якій діти, видаючи різні звуки, можуть по експериментувати зі своїм голосом. У своєрідному діалозі, в який включаються діти, вони можуть повідомити про те, які звуки і шуми в повсякденному житті їх залучають.
0Танець зі стрічками
У цій рухливій грі діти абсолютно вільно рухаються під різну музику. Кольорова стрічка посилює враження від рухів і дає можливість потренувати окремо праву і ліву руки. Старші діти можуть імпровізувати відразу з двома стрічками в обох руках.
0Моя пісня краща!
Це прекрасна інтерактивна гра, яка додає всій групі енергію. Оскільки гра дуже гучна, варто мати на увазі, що грати в неї можна тільки за умови, що ви нікому не заважаєте.
0Умілі ручки
Протягом цієї гри руки дітей повинні рухатися під музику. Вона розвиває фантазію, вміння рухатися під музику і робити рухи обома руками одночасно.
0Зростаюча скульптура
Це прекрасна рухлива гра, в якій кожна дитина може взяти участь у створенні спільної групової скульптури. Діти будуть дуже задоволені, якщо в кінці гри ви сфотографуєте їх і подаруєте кожному по знімку.
0Застигли, як лід
У цій грі ми використовуємо контрастне поєднання руху і нерухомості. Завдяки цьому прийому діти можуть навчитися уважно слухати музику. Як тільки музика перестане грати, вони повинні застигнути і почати пильно дивитися в одну точку.
0