Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Вправа «Всі разом!»
Ця гра годиться для дітей будь-якого віку, вона доречна і в різновіковій групі.
0Вправа «Віддам, тобі те, що є у мене»
За допомогою цього невеликого ритуалу діти можуть створювати в класі дружелюбність.Вид разработки: Разминки, Работа в группах0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиВправа «Передай маску!»
Ця гра підбадьорює дітей, робить їх більш уважними і допомагає налаштуватися на роботу в групі.
0Розносимо газети
У цій грі діти можуть кидати, прицілюватися і при цьому самостійно вибирати ступінь складності завдання.
0Кидки в ціль
У цій грі діти навчаються потрапляти в невелику ціль, кидаючи предмет. Відстань до мети може змінюватися, кидки робляться то однією, то іншою рукою.
0Кулька на двох
У цій грі діти повинні відбивати рухомий предмет правою чи лівою рукою і одночасно координувати свої рухи з траєкторією куль і з рухами партнера, тобто гра ставить завдання на співпрацю.
0Плескаємо і топаємо
У цій грі діти тренують досить складні кидки і способи ловити. Плескання і потопування створюють єдиний ритм, який сприяє виникненню почуття єднання в групі. Це прекрасна гра, в ній ніхто не перемагає і не програє.
0Спіймай хустинку
У цій грі діти кидають шифонову хустинку в повітря різними способами так, щоб кожен раз вона падала по-новому. Ловити хустинку можна різними частинами тіла, а не тільки руками.
0Поп-корн машина
Ця гра захоплює дітей і дає їм можливість грати з м'ячами безпечним способом, тренуючи кидки, співпрацюючи з іншими дітьми в групі.
0Пончик
В цій грі кожна дитина одночасно і кидає і ловить. Обидві руки використовуються диференційовано, і дитина сама визначає складність своїх дій. До того ж діти тренують своє сприйняття простору і часу.
0