Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3714 разработок
Материалы
Капитан Краб: "Делай так!" (Физминутка для детей)
Физминутка, зарядка разминка. Капитан Краб делает зарядку вместе с другими животными. И вам не мешало бы!
0Фізкультхвилинка "Посмішка"
Фізкультхвилинка для школяриків.
0Зимонька-зима
Пісня "Зимонька зима" у виконанні Каті Данілкович.Тематика: Я исследую мир0Фізкультхвилинка для дітей "ВЕСЕЛІ ЗВІРЯТА"
Анімаційна фізкультхвилинка "Веселі звірята" підніме настрій вашій дитині. Ранній розвиток дітей вимагає дуже ретельного підходу до виховання, тому нехай ця фізкультхвилинка допоможе вам активно розвивати ваше малятко.
0Фізкультхвилинка "Подивись на небо"
Цікава та яскрава руханка для дітей молодшого шкільного віку.
0Фізкультхвилинка "Раз, два, три"
Фізкультхвилинка для найменших.
0Стежкою добра
вчити виразно читати вірші; розвивати уміння узагальнювати, робити висновки; підвищувати загальну культуру особистості; вчити дітей відчувати і бачити добре та погане в світі; розвивати почуття толерантності, прищеплювати добрі людські якості: співчуття, милосердя, любов до людей і природи; розширювати кругозір учнів; розвивати мислення, мовлення, уяву учнів.
0Чорнобривці в нашому дворі
Розширити знання дітей про осінні квіти – чорнобривці, які квітнуть на шкільній клумбі. Поглибити їхні знання про те, що осінь - пора дозрівання рослин. Розвивати зв’язне мовлення дітей, увагу, спостережливість. Виховувати естетичний смак, любов до праці, бережливе ставлення до природи.
0Алгоритм поведінки в надзвичайних ситуаціях
Мета тренінгу ознайомити дітей з формулами самоконтролю та алгоритмом прийняття рішення в надзвичайних ситуаціях; формувати навички безпечної поведінки; виховувати відповідальність, дисциплінованість
0ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА «БАРАНЧИК У ПЛЯШЦІ»
Мета методики: оцінити взаємодію дитини з найближчим оточенням, картину світу дитини, ранні відносини з матір‘ю, спосіб сепарації, які ресурси є у дитини для відділення. Цей тест дозволяє працювати з дітьми починаючи від 6 років Матеріал: лист паперу формату А4, звичайний олівець (бажано М чи 2М), кольорові олівці. Можна використовувати глину або пластилін, або солоне тісто, потім це ліплення прикрасити і так інтерпретувати. Замість пензликів, для дітей, можна використовувати їх пальчики – це і дрібну моторику розвиває, робить сам процес більш захоплюючий і з великим інтересом дитина буде виконувати. Інструкція: «Намалюй баранця у пляшці». Після того, як дитина намалює психолог проводить опитування: 1. Як він там опинився? 2. Як йому там у пляшці? 3. Яким він бачить оточуючий світ з пляшки? 4. Про що він мріє? (це зона найближчого зросту) 5. Чого він боїться? 6. Який у нього настрій? 7. Скільки йому років? 8. Чи чекає баранчик...Вид разработки: Психодиагностическое упражнение0