Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Станемо сильніші
Ця коротка медитація проводиться стоячи. Вона допомагає дітям розслабитися і відновити сили, нагадуючи, що силу можна черпати не тільки всередині себе.
0Вправа «Що я люблю робити ...»
У цій вправі діти мають можливість розповісти щось про себе, проявивши при цьому оригінальність і артистизм. Оскільки гра побудована на принципі відгадування, вона подобається дітям і розвиває їх допитливість.
0Статуя
Ця медитативна гра допомагає дітям знайти внутрішній спокій і заново сфокусувати свою увагу. Спілкування з ведучим може діяти заспокійливо і посилити згуртованість групи.
0Танцююче пір'я
Вправа для повного дихання.
0Вправа «Всі ми чимось схожі ...»
В ході цієї гри дуже красиво виявляється як своєрідність кожної дитини, так і спільні риси, що об'єднують її з іншими. Кожного заспокоює думка про те, що в чомусь він не самотній. Ця гра залучає дітей в інтенсивний процес обміну інформацією про себе.
0Храм мовчання
У цій чудовій фантастичній подорожі ми звертаємося до духовних потреб дітей, не нав'язуючи їм формул чи готових відповідей.
0Вправа «Скульптури»
Ця гра хороша візуально для обдарованих дітей, оскільки в ній практично не потрібно говорити. Гра може послужити для Вас хорошим діагностичним засобом, оскільки вона виявляє соціальну структуру класу.
0Райська насолода
Це не просто вправа, а ритуал, що підвищує згуртованість групи. Найкраще приурочити його до якого-небудь святкового приводу - закінчення навчальної чверті, дню народження, ювілею школи і т.п.
0Раковина
Дітям потрібні міцні кордони, за якими вони будуть почувати себе захищеними і невразливими.
0Малюємо історію життя
У цій вправі діти можуть проаналізувати свій минулий досвід, заглянути в майбутнє і відповісти на питання: «Яким має бути зараз моє життя?»
0