Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Як тренувати свою пам'ять?
Міняємо “право” на “ліво”: лікарі радять частіше задіювати ліву руку замість правої – а навіщо? Напевно, кожен з нас час від часу помічав, що пам’ять з часом погіршується. Між тим, так відбувається не тому, що пам’ять “псується”. Просто у школі змушували вчити вірші, іноземні слова, багато читати — а це й сприяло гарній пам’яті. Так, американські нейрофізіологи з університету Стенфорда склали список порад для розвитку пам’яті. Зокрема, вони радять складати у голові (а не на папері) список справ на день чи тиждень, читати не менше однієї книги на тиждень та вчити напам’ять хоча б один вірш на тиждень, після перегляду фільму подумки прокрутити його, дотримуючись хронологічного порядку тощо. — Чи справді таким чином можна покращити пам’ять? Це ж не м’яз, який можна тренувати… — Пам’ять — це один з видів вищих психічних функцій, який має на...
0Як стримати гнів і роздратування на уроці
ЯК СТРИМАТИ ГНІВ І РОЗДРАТУВАННЯ НА УРОЦІ? Поради шановним колегам. Чи були у вашій педагогічній практиці випадки, коли учні «доводили» до збудження, і ви не могли стримати емоції, у вас тряслися руки, починалася істерика? Сподіваємося, що ні. Хоча професія педагога досить стресова і бажання випустити пар в складних ситуаціях цілком природно - адже вчитель жива людина - ми повинні стримувати себе і не допускати всплеск гніву на дітей. ЩО РОБИТИ В КРИТИЧНІЙ СИТУАЦІЇ? ЯК НЕ ВИБУХНУТИ І ПРОДОВЖУВАТИ УРОК? Є такі люди, які отримують задоволення, доводячи інших до сказу: їм подобається псувати настрій іншим, вони хочуть зігнати свій гнів і роздратування, поспостерігати за вами. Зазвичай такі «розваги» притаманні людям старшого віку, але і серед дітей можуть траплятися такі. Однак навмисне провокування вчителя учнями - не головна причина, чому вчитель може вийти з себе. Хронічна роздратованість і невдоволення. На наш погляд, роздратування...
1Як стрес впливає на ваш мозок
Спите́ неспокійно? Почуваєтеся дратівливими чи сумними? Забуваєте дрібниці? Відчуваєте себе пригніченими та ізольованими? Ймовірно, у вас просто стрес. Стрес - це не за́вжди погано. Та коли стрес триває постійно, і саме з цим більшість з нас стикається день у день, він, фактично, починає змінювати наш мозок.
0ЯК СТАТИ ВІДМІННИКОМ
Метою цього тренінгу є ознайомлення учнів з основними типами сприйняття інформації; методами, які полегшують запам'ятовування (мнемонічними прийомами) і способами зниження емоційного напруження напередодні контрольних тестів.
0ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.
Працівникам освітніх закладів завжди треба пам’ятати, що гіперактивність, це не особливості темпераменту чи характеру дитини, не наслідок виховного процесу батьків, а медичний діагноз! Тому батьків треба сприймати не як першопричину «поганої» поведінки дитини, а спробувати зробити їх союзниками і разом, об’єднавши зусилля, допомогти дитині адаптуватися в колективі та отримувати знання. 1. Педагогам було б корисно знати ознаки синдрому дефіциту уваги, адже це ключ до розуміння малечі. Вчителі мають орієнтуватися в особливостях сприймання, уваги, пам’яті гіперактивних дітей, щоб в якомога доступнішій формі організувати розумову діяльність. 2. Дитина з гіперактивністю повинна завжди бути «на виду». Краще, якщо основне місце сидіння в класі буде в центральному ряді, на першій парті або навпроти стола вчительки. Так педагог може максимально стримувати увагу дитини, а для дитини це можливість швидко...
1Як ростуть м'язи?
У відео розповідається про те, як поєднання фізичних вправ, харчування та відпочинку забезпечує вашим м'язам максимальну і сильну підтримку.
0ЯК РОЗПІЗНАТИ РЕКЛАМНІ ХИТРОЩІ
Навчити підлітків розрізняти позитивні і негативні впливи реклами, ознайомити їх з принципами дії реклами і рекламними стратегіями тютюнових та алкогольних компаній.
0Як розвинути навички саморегуляції в дитини
Батьки дворічної дитини можуть щодня зіштовхуватися з її істериками. Це очікувано та знаходиться в межах вікової норми. Однак, коли дитина досягає шкільного віку, а її поведінка все така ж імпульсивна – це свідчить про проблеми з контролем емоцій. Саме в умінні контролювати свої емоції полягає різниця між дворічною й п'ятирічною дитиною. Допомогти дитині навчитися контролювати себе – головне завдання батьків у цьому віці. Іноді й старшим дітям важко справлятися з емоційними імпульсами, навіть якщо вони не супроводжуються нападами істерики. Що таке саморегуляція? Саморегуляція – це здатність контролювати свої емоції й поведінку в залежності від ситуації. Вона охоплює вміння справлятися з сильною емоційною реакцією на різні стимули, що травмують, уміння заспокоїтися, коли ви засмучені, а також уміння справлятися з роздратуванням без емоційних спалахів. Ці навички допомагають нам досягати життєвих цілей, попри непередбачуваність зовнішнього світу й...
0Як реагувати, коли дитині роблять зауваження чужі люди
Певно, немає такої мами, яка б не стикалася з зауваженнями від сторонніх людей з приводу дитини. То маля надто легко вдягнене, то надто тепло вдягнене, то надто рано ходить, то чому досі не бігає. Мужньо вислухавши нав’язливих порадників, приблизно з другого року життя дитини молода мама починає все більше помічати, що тепер незнайомці часто звертаються не лише напряму до неї, а й до дитини – мовляв, цього тобі не можна, а ось це треба робити так, нечемне хлопчисько / дівчисько. Звісно, іноді такі зауваження мають сенс – наприклад, якщо дії малюка є прямою загрозою для нього самого або людей довкола (стрімко біжить в напрямку дороги, б’є лопаткою інших дітей), або ж якщо поведінка дитини грубо порушує прийняті норми (штовхає стілець попереду в автобусі, витирає брудні руки об плащ незнайомої дівчини). В інших випадках можете сміливо боронити свої особисті межі, не дозволяючи незнайомцям незаслужено засмучувати вашу дитину. За найбільш сприятливих умов можна...Тематика: Независимо от тематики0Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0