Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Яблучна естафета
гра для зняття фізичної напруги.
0Я це вмію!
Виконуючи цю вправу, діти отримують можливість продемонструвати іншим те, що вони вміють добре робити. Крім того, воно допомагає сформувати позитивне ставлення до вмінь інших дітей.
0Я хочу бути схожим
Вчити дітей наводити приклади своїх ідеалів (на прикладах героїв книжок, кінофільмів, знайомих людей).
0Я хочу бути здоровим!
Усе живе народжується, щоб жити. Та лише людина здатна осмислювати, цінувати й любити життя. Бувають миті, коли це відчуття особливо гостре – від обіймів матері, голосів друзів, шуму морських хвиль… У народі кажуть: Життя прожити – не поле перейти». Це тому, що на своєму віку кожен зустрічається з перешкодами, які можуть вивести його з рівноваги і негативно вплинути на здоров‘я. Отже, у нашій вікторині команди спробують подолати всі перешкоди і навчитися зберігати своє здоров‘я і здоров‘я своїх близьких. Вікторина «Я хочу бути здоровим» Мета: формувати знання, вміння, навички, спрямовані на збереження і розвиток індивідуального здоров‘я; розвивати спостережливість, самостійність мислення, творчі здібності, соціальну активність учнів; учити робити вибір на користь здорового способу життя, бути відповідальними за власне здоров‘я та здоров‘я своїх близьких. Завдання: Сприяти...
0Я тут!
Ця гра сприяє розвитку у дітей вміння локалізувати звуки. Проста структура гри допомагає групі розслабитися і зібратися.
0Я тут!
гра на знайомство.
0Я та інші
У цій вправі ми з'єднуємо індивідуальне і колективне і даємо кожній дитині можливість відчувати до себе увагу з боку групи.Тематика: Независимо от тематики0Я схожий на тебе!
Вправа підвищує самооцінку дитини, навчає знаходити позитивне в собі і другові, однокласнику, знайомому, не соромлячись говорити про це.Вид разработки: Разминки, Психодиагностическое упражнение, Знакомство1
Тематика: Общение, Самооценка, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыЯ стою в углу (рассказ глазами маленького ребёнка)
Меня наказали, и я стою в углу. А ведь я уже большая, мне целых четыре года, и я хотела помочь маме. Но мама совсем ничего не поняла, и даже не хотела меня слушать. И папа тоже. Утром мы с мамой ходили в магазин, а когда вернулись домой, маме позвонила по телефону подруга, и мама ушла разговаривать с ней в свою комнату. Пакеты с продуктами стояли на полу в коридоре, один пакет упал, и из него выпала пачка печенья. Наша собака Альма тут же схватила его и хотела разгрызть упаковку, но я отобрала у нее печенье, и строгим голосом, прямо как мама, сказала: «Тебе нельзя печенье, тебе это вредно. Для тебя мама мясо купила». Альма заскулила, потому что она любит печенье, и мне стало ее жалко. Я нашла в пакете мясо и хотела показать Альме. Мясо было завернуто в специальную пленку. Пленка оказалась скользкая, и кусок мяса выскочил у меня из рук прямо на пол. Альма тут же его ухватила, утащила на кухню и стала есть. От Альмы до пакетов на полу тянулись какие-то...
1Я стану другом природі
Познайомити дітей з основними правилами поведінки людини у природі, навчити їх захищати усе живе.
0