Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Як боротися з бажанням дитини постійно дивитися мультики?
З такою проблемою зіштовхуються багато родин. Дійсно, сучасні мультики дуже приваблюють дітей. Вони годинами сиділи б перед екранами. Час перед комп'ютером або телевізором має бути дозованим та обмеженим задля здоров'я дитини. Крім того, постійно переглядаючи мультфільми, дитина занурюється у віртуальний, НЕРЕАЛЬНИЙ світ, починає жити в ньому. Так формуються залежності від комп'ютера та інтернету. Довкілля з його менш яскравими та менш динамічними подіями стає дитині нецікавим. Дитина може проміняти спілкування з друзями на перегляд чергового мультфільму. Ось кілька порад, як відволікти дитину від телевізора.
Передусім, важливо, щоб діяло правило щодо тривалості перегляду мультфільмів. Варто встановити ліміт, наприклад, 30 хвилин на день, і не відступати від нього за жодних обставин. Можна використовувати пісочний годинник. За деякий час, зазвичай, за тиждень-два, якщо ви не будете порушувати це правило, дитина звикне. Звісно, будуть спроби змусити вас ввімкнути ще, але у ваших силах витримати натиск. Важливо, щоб дитина не мала самостійного доступу до комп'ютера та телевізора.
Наповнюйте життя дитини яскравими враженнями, емоціями і подіями. Нехай реальне життя і довкілля будуть для неї цікавішими за мультфільми. Вам під силу зробити так, щоб дитині було цікавіше, веселіше, приємніше проводити час із вами, а не з мультиком. Для цього передусім перегляньте ваші стосунки, обміркуйте спільне дозвілля. Чи отримуєте ви обоє позитивні емоції від спілкування? Чи віддаєтеся повністю дитині під час ігор та занять? Чи не переключаєтесь на телефон, планшет, домашні справи? Ваше дозвілля ЯКІСНЕ чи це просто перебування поруч? Як часто ви ходите кудись із дитиною, як часто вона грається з друзями?
Обов'язково обговорюйте мультфільми після перегляду. Що сподобалося, не сподобалося, хто з героїв симпатичніший, чого навчив мультик, де добро, а де зло. Це не тільки допоможе зрозуміти, що саме взяла дитина з мультика, а й дозволить відкоригувати зроблені нею висновки. Крім того, це чудова нагода поговорити з дитиною, потримати її на колінах і ще більше зблизитися. Спробуйте пограти роль одного персонажа, а дитина нехай буде іншим. Можна використати іграшки або просто придумувати продовження історій, побачених у мультфільмі. Такі заняття можуть настільки сподобатися малюку, що він сам не захоче дивитися мультики.
О. Крамаревич