Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Базовые понятия
Як зміцнити імунітет школяра: профілактика грипу та ГРВІ
Не секрет, що пік захворювань на грип та ГРВІ припадає на осінньо-зимовий період. Тому багато батьків хочуть зміцнити дитячий імунітет, щоб захистити свою дитину. Щоб підвищити захисні сили організму, необхідно зайнятися профілактикою простудних і вірусних захворювань. Правильні профілактичні заходи якщо не повністю захистять вашого маленького генія від грипу та ГРВІ, то принаймні забезпечать їх легку переносимість. Загартовуємо і Вітамінізуємся! Пам'ятайте - універсального рецепту загартовування не існує. Ви в першу чергу повинні відштовхуватися від фізичного стану, віку та можливостей вашого чада. Комусь під силу ранкові обливання холодною водою, а іншим достатньо прогулянки на свіжому повітрі два рази на день. А ось вітамінізація однозначно буде корисна всім. Головне - вибирати фрукти та овочі, на які у вашої дитини немає алергії. Також пам'ятайте, що вони повинні містити провітамін А (бета-каротин). Особливо багато його в зеленій цибулі, часнику, гарбузі, брокколі,...
0Година спілкування "Я і мої друзі"
Година спілкування "Я і мої друзі". Мета заходу виховувати морально-духовну, життєво-компетентну позицію особистості. Вести роботу по згуртуванню дитячого колективу. Формувати здоровий мікроклімат в класі. Сприяти особистому зростанню кожної дитини.Вид разработки: Правила, Знакомство, Ожидания, Обратная связь0
Тематика: Развитие, Здоровье, БезопасностьУрок-тренінг "Емоції та здоров’я"
Ознайомити дітей з емоціями та з їх впливом на здоров’я. Вчити розпізнавати позитивні і негативні емоції, контролювати свій емоційний стан.
09 месяцев беременности за 4 минуты
Всего за 4 минуты это видео показывает, как ребенок приходит в этот мир — от зачатия до рождения. Ролик представляет собой 3D-визуализацию развития плода в утробе матери. Между прочим, каких-то 20 лет назад мы могли только мечтать о подобном фильме, потому что в те времена не существовало технологий, позволяющих получить ультразвуковое изображение внутри матки. Вот каким чудным образом Бог создал мир.
0Розвиток дрібної моторики дошкільнят
Якщо ми хочемо, щоб у нашої дитини добре розвивалися пам’ять, логіка, мова і мислення, ми маємо турбуватися про розвиток і вправність дрібних м”язів її рученят. Звучить цікаво? Справа в тому, що численними дослідженнями було встановлено той факт, що в корі головного мозку зони, які відповідають за рух пальців рук і розвиток мовленнєвого апарату, розташовані дуже близько. Стимулюючи дрібну моторику, в корі головного мозку активізуються й ті процеси, які пов’язані з розвитком інтелектуальних і мовленнєвих здібностей. Існує безліч різних способів, які можна використовувати для розвитку дрібної моторики пальців рук дитини: пальчикові ігри, ліпка, аплікації, ігри-шнурівки, конструктори, пальчикові фарби тощо. Пропонуємо вам декілька ідей для занять, де ви потренуєте дитячу моторику. Ваша дитина буде неодмінно захоплена процесом та результатом своїх старань. Необхідні матеріали – дуже доступні, по часу - завдання не тривалі, тому спланувати...
0Едьютейнмент: навчання як розвага
Навчання, що дарує радість і дітям, і педагогам, - мрія чи реальність? Едьютейнмент поєднує в собі розважальні прийоми, методи інтерактивного й активного навчання, мотивацію до пізнання та взаємодії. Про особливості нової технології читайте в прикріпленій статті.
0Криза трьох років - особливості, прояви, поради батькам
Вікові кризи - це неминуча стадія розвитку і дорослішання дитини. Це свого роду переломні моменти, під час яких відбувається переоцінка всіх колишніх цінностей, переосмислення свого «я» і стосунків з оточуючими. Одним з таких моментів є криза трьох років. Криза трьох років - особливості Кожному періоду розвитку дитини властиві свої потреби, способи взаємодії, моделі поведінки та усвідомлення себе. Досягнувши трирічного віку, малюк починає усвідомлювати, що він особистість. Це проявляється виникненням в мові слова «Я». Якщо дитина раніше без проблем говорила про себе в третій особі, називаючи себе по імені, наприклад, «Катя хоче їсти», то тепер це відбувається все рідше і рідше. Тепер при погляді на своє відображення в дзеркалі або на фото, дитина з впевненістю вимовляє: «Це Я». Дитина починає сприймати себе як самостійну людину, що має свої особливості і бажання. Разом з цим усвідомленням і приходить криза...
0Вирус цифрового слабоумия (Всем родителям на заметку)
Каждый родитель должен об этом задуматься! Сегодня весь мир помешался на гаджетах: смартфонах, планшетах и прочей цифровой технике. Вместе с ними в мир проникает вирус цифрового слабоумия. И это не шутка, это диагноз. В 2007 году специалисты заметили, что с каждым годом все больше детей — представителей цифрового поколения страдают расстройством внимания, потерей памяти, низким уровнем самоконтроля, когнитивными нарушениями, подавленностью и депрессией. Исследования показывают, что в мозгу представителей цифрового поколения наблюдаются изменения, похожие на те, что появляются после черепно-мозговой травмы или на ранней стадии деменции — слабоумия, которое обычно развивается в старческом возрасте. В это сложно поверить, но среднестатистический семилетний европеец уже провел у экранов больше года своей жизни (по 24 часа в сутки), а 18-летний — больше четырех лет! Хочешь сказать, что сейчас совсем другие дети? Да, дети другие, но мозг у них такой же,...
0МУЛЬТФИЛЬМ "ПРИКЛЮЧЕНИЯ БУРАТИНО"
Старый мастер Джузеппе вырезал из дерева забавного мальчика и назвал его Буратино. Деревянный мальчик ожил, но прежде чем он станет настоящим человеком, ему предстоит пройти через множество испытаний и приключений. Доброта, смелость и находчивость помогут Буратино победить жестокость и алчность, найти бескорыстных и верных друзей…
0Сосредоточение детей: методы развития
Когда мы говорим, что наши дети способны сосредоточиться, – это значит, что они могут удерживать свои мыслительные процессы сконцентрированными на конкретном задании в течение разумного периода времени. Задание при этом может иметь любой характер: оно может быть связано с чтением книг, написанием заметок, прослушиванием музыки или просмотром мультфильма. С другой стороны, длительность сосредоточения не должна быть слишком долгой. Людям свойственно спустя некоторое время прекращать концентрироваться на чем-либо – независимо от рода занятий. Нам нужны небольшие перерывы, чтобы мы могли освежать свои мысли, а затем снова концентрироваться на поставленной задаче. Это относится и к нашим детям. Ведь они точно такие же, как и мы, только младше. Тем не менее проблема концентрации ума имеет большее значение для детей, так как сосредоточение и концентрация (внимания и усилий) формируют основу человеческого...
0