Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Базовые понятия
Капитан Краб: "Разминка" (физминутка для детей)
Капитан Краб и его друзья животные выполняют разные упражнения под весёлую музыку. Познавательная и веселая физминутка для деток.
0Як вижити в катастрофі - помилки, які коштуватимуть життя
Щоби вижити в стихійному лихові, головне - це зовсім не геройство, кажуть фахівці. Треба просто уникнути безглуздих помилок, які ми схильні робити перед загрозою смерті. "Ніколи не забуду цей звук. Скрегіт металу, який ламається", - каже Джордж Ларсон, пасажир рейсу 440 Індійських авіаліній, який 1973 року летів із Ченнаї в Нью-Делі. Було десь 22:30, за бортом вирувала гроза, і літак летів низько. Першим об землю вдарився хвіст машини. Ларсона викинуло з крісла. Але літак рухався далі. Фюзеляж почало розривати на дві половини, електричні кабелі іскрилися, пасажири кричали. Коли Ларсон отямився, він побачив, що лежить у купі металевого брухту, і його ноги застрягли. Незабаром під крилами літака почали вибухати баки з пальним. На Ларсона посипалися уламки, і він зрозумів, що йому доведеться рятувати себе самому. "Розжарене повітря обпалювало легені, і дихати було дуже важко", - згадує він. Але на останньому подиху зробив ривок, відкинув уламки,...
2Уроки обережності - "Ліки" (уроки тітоньки Сови)
Сьома серія з циклу «Уроки обережності» з тітонькою Совою про те, що дітям неможна гратися з ліками, це може бути дуже небезпечно.
0Протидія булінгу у дитячому середовищі
ознайомлення з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвиток навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі)
0Смуга перешкод з крейди
Вам потрібно, щоб ваші діти встали з дивану? Ось дещо для вас, що буде не тільки активізовувати дітей, але і робити багато хороших речей для їх мозку, їх пам'яті і навіть сну. Це тротуарні перешкоди. Хороша крейда і асфальт - тільки дві речі, які в основному будуть потрібні для цих перешкод. Потрібно зробити стартову точку і намалювати шлях на асфальті, малюючи різні дії. Включіть до списку багато різних завдань, таких як танці, стрибки, оберти, стрибок на півметри, ходьба спиною вперед назад, і т.д. Ви можете навіть підключати каміння або інші об'єкти і створити завдання навколо нього.Можна включити і інші ідеї такі як загадати бажання, дати п'ять до неба, сказати ваше ім'я, спустошити свої кишені і т.д. Це робить перешкоди більш захоплюючим.Вид разработки: Видеоматериалы1
Тематика: Развитие, Недостаточная двигательная активность, Построение командыТренінг для роботи з обдарованими дітьми
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми (автор А. І. Доровська) «Симпозіум» Учням пропонується уважно прочитати навчальний текст протягом певного часу й розподілити між собою ролі: редактор, критик, автор, рецензент, незнайка, доцент, академік. Потім кожен повинен викласти навчальний текст у своєму амплуа. Решта учасників симпозіуму оцінюють виступ. Учасники симпозіуму також мають право доповнювати виступи одне одного. Рекомендації. Ведучому проаналізувати нестандартні й оригінальні виступи. «Скриня мудрості» Учням пропонується уважно прочитати текст і написати записку, в якій ставиться важке питання до тексту. Всі записки поміщають у коробку, потім усі читають текст удруге і виймають із коробки по одній записці. Гравці по черзі відповідають на запитання. Рекомендації. Оцінюються змістовність, глибина питання і якість відповіді. «Незвичайна доповідь» Ведучий читає текст. Кожен учень кодує...
0ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ДИТИНА НЕСЛУХНЯНА: 5 ПОРАД
Караючи дитину за непослух, ви дуже ясно повинні представляти що і чому ви робите, а також розуміти, чим саме було викликано покарання поведінки дитини. Якщо син розлив воду на підлозі, тому що хотів допомогти вам полити квіти, але не втримав в руках важку пляшку – це привід не для покарання, а для покупки маленької і легкої лійки, з якої малюк зможе поливати рослини, не завдаючи шкоди вашому дорогоцінному паркету і не засмучуватись від власної невмілості. А ось якщо дитина свідомо робить якусь дію, що колись уже було однозначно заборонена, то за цим має йти покарання. При цьому важливо, щоб заборони і покарання обмовлялися заздалегідь, а не тоді, коли проступок уже пройдено. Щоб було легше впоратися з дитиною, спробуйте наступне: 1. Стілець для тайм-ауту Це найбільш ефективне покарання для дитини від 2 до 5 років. Призначте один зі стільців у вашому будинку стільцем для тайм-ауту або стільцем «посидь-заспокойся». Купіть пісочний годинник на 3 хвилини....
0Рюкзачок
Казка про дружбу Рюкзачка. Орієнтовні запитання для обговорення: Хто були друзями Рюкзачка? (олівці, зошити, ручки, лінійки, книжки) Чому він з ними посварився і що в результаті сталося? (не хотів більше всіх носити до школи, так як без друзів він став залегкий – вітер заніс його на дерево) Хто допоміг Рюкзачкові? (колишні друзі прийшли на допомогу)
0Сім’я і здоров’я
розширювати уявлення про сім’ю як основний чинник здоров’я; формувати вміння піклуватись про членів сім’ї; виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.
2Чому ранній розвиток обертається поганими показниками у школі
Нейропсихолог, кінезіолог і тренер програми «Успіх у навчанні» Інна Засоба прочитала в Новопечерській школі лекцію про те, які умови мають створити батьки, щоб дитина реалізувала себе. Коротко про головне. «Для дитини важливе відчуття «я можу» Від 15 до 40% школярів зараз мають труднощі в навчанні, і цей показник зростає в геометричній прогресії. Досить часто так буває через те, що в дитини систематично щось не виходить. Це формує «комплекс невдахи»: знижує самооцінку, робить її байдужою або негативно налаштованою до навчання. Ви можете легко допомогти таким дітям. Треба лише дати їм змогу відчути, що вони все можуть. Призначте дитину головною в якомусь великому класному чи позакласному завданні. Наприклад, запропонуйте їй стати організатором вечірки для однокласників. Адже, щоб організувати таку вечірку, треба придумати тематику, конкурси, скласти бюджет, який мають затвердити батьки, запросити однокласників і врешті провести...
2