Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Базовые понятия
Як поводитися під час вибуху і теракту?
З ніг на голову повернула звичайний життєвий уклад багатьох українців поява на нашій території і біля її кордонів військ сусідньої держави. Коли суспільство має культуру цивільного захисту, тобто відповідні знання, то значно дбайливіше ставиться до людей, до навколишнього середовища, до природи, до тварин, а самим рятівникам (волонтерам і держфункціонерам) є значно легше працювати і виконувати рятівні роботи у разі лиха. Тому знання того, як слід себе поводити у тій чи іншій ситуацій, як врятувати себе та інших при тих чи інших обставинах, а також поширення культури цивільного захисту серед громадян України є вкрай важливим. На сайті Дарницької адміністрації оприлюднили інформацію про те, як поводитися мешканцям у разі виникнення вибуху та під час терористичних актів. "Здебільшого причиною вибухів є порушення вимог безпеки під час поводження із легкозаймистими та вибуховими речовинами. У той же час існують загрози...
0Як поводитися під час обстрілів?
Правила виживання для українців: як поводитись під час обстрілів. Інструкція від Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.
0Як познайомити дітей з концепцією часу
«Завтра», «через тиждень», «після сну», «через місяць», «почекай хвилинку» й т. п. Усі ці відрізки часу дуже складні для розуміння маленькими дітьми! Далі в статті запропоновано поради, які допоможуть батькам пояснити ці принципи лише за кілька хвилин. «Ми виходимо за двадцять хвилин!». Вам це речення зрозуміле, тому що ви знаєте, що за цей проміжок часу вам необхідно скласти одяг і прибрати посуд зі столу. Для вашої трирічної дитини це як китайська грамота. Насправді, вона розуміє лише одне: «Ми збираємось йти». У неї ще дуже туманне уявлення про час. Ви можете знайти величезну кількість літератури, присвяченої дітям віком від чотирьох до шести років, в якій говориться, що такі поняття, як «завтра», «через тиждень», «через три місяці», не мають для дітей жодного смислового навантаження. Діти лише знають, що ці вирази означають майбутнє або, якщо конкретніше,...
0Як правильно вибрати шкільний ранець?
Вибір величезний. Але як серед безлічі яскравих, строкатих зображень улюблених героїв і всілякими оригінальними кишенями знайти той, з яким малюку буде зручно? Спробуємо розібратись. Ранець або портфель? Вибираючи між ранцем, портфелем, рюкзаком і сумкою, найкраще зупинитись на ранці. На відміну від портфеля, шкільний ранець не шкодить хребту, навпаки ‑ привчає його знаходитьсь у правильному положенні, при цьому має, як правило, більшу кількість необхідних кишень. Рюкзак також не кращий вибір для малюка, оскільки в нього м'яка спинка. Цей варіант більше підійде для старших школярів. Що вже говорити про сумку на одній лямці, котра є серйозною причиною скривлення хребта. Вибираємо разом Дві обов'язкові умови при покупці ранця - це, по-перше, не заощаджувати - адже мова йде про здоров'я дитини, а не просто про сумку для переносу книг і зошитів. Ранець повинен не тільки мати тверду ортопедичну спинку, але й бути виконаний з якісних матеріалів. А по-друге,...
0ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.
Працівникам освітніх закладів завжди треба пам’ятати, що гіперактивність, це не особливості темпераменту чи характеру дитини, не наслідок виховного процесу батьків, а медичний діагноз! Тому батьків треба сприймати не як першопричину «поганої» поведінки дитини, а спробувати зробити їх союзниками і разом, об’єднавши зусилля, допомогти дитині адаптуватися в колективі та отримувати знання. 1. Педагогам було б корисно знати ознаки синдрому дефіциту уваги, адже це ключ до розуміння малечі. Вчителі мають орієнтуватися в особливостях сприймання, уваги, пам’яті гіперактивних дітей, щоб в якомога доступнішій формі організувати розумову діяльність. 2. Дитина з гіперактивністю повинна завжди бути «на виду». Краще, якщо основне місце сидіння в класі буде в центральному ряді, на першій парті або навпроти стола вчительки. Так педагог може максимально стримувати увагу дитини, а для дитини це можливість швидко...
1Як функціонує печінка?
У вас всередині є фабрика масою приблизно 1,4 кілограма, яка працює 24 години на добу. Це ваша печінка: найважчий орган у вашому тілі, який одночасно виконує роль складу, виробничого вузла і фабрики з переробки. Емма Брайс коротко розповідає про те, як функціонує печінка.
0